Natuuuurlijk mag dat Boney! Als het aan mij zou liggen zou ik elke middag 2 uur op bed liggen Ik hoop ook dat het snel raak is voor jullie, ook al ben je zelf heel geduldig Ik twijfel nog steeds wie ons moet laten steriliseren. Eigenlijk wil ik het wel, gewoon omdat ik nooit meer kinderen wil. Ook niet met een eventuele andere partner. Jeroen denkt ook van niet, maar ik vraag me dat af. Stel mij overkomt iets of we gaan uit elkaar, dan kan Jeroen nog raak schieten. Ik hoef echt niet meer. Ben alleen bang dat het mij erg tegen gaat vallen, sterilisatie. Je krijgt tegenwoordig een soort stokje in je eileiders wat vervolgens littekenweefsel maakt en dus dichtgroeit. Ik heb best wat verhalen gelezen van vrouwen bij wie het pijn doet, maanden/jaren na de behandeling. Er wordt toch gefrut bij je baarmoeder en mijn baarmoeder is nogal een mietje. Spiraal was ook een drama en ik heb veel buikpijnklachten, met name rond mijn eisprong. Dus misschien toch Jeroen maar. Pil of iets anders wil ik sowieso niet meer. Moet over anderhalve week naar de gyn, opties bespreken. Beide kids liggen op bed, heeeeeeeeeeeeerlijk! Lune ligt op ons bed. Normaal protesteert ze als we gaan slapen, maar nu was ze dolenthousiast We gaan dan op ons bed liggen en ze valt in slaap. Ik val ook in slaap maar word na een kwartiertje meestal weer wakker en sneak dan uit bed en Lune slaapt verder. Hoop dat ze beide nog een uurtje slapen maar iets zegt mij dat da niet het geval zal zijn.. Heb vanochtend nog een stuk met ze gewandeld. Lune op haar fiets en Timme in de wandelwagen. Achter onze tuin is land, met schaapjes en paardjes, kan je lekker lopen.
Ach ja, de gesterliseerde man moet toch iets stoers verzinnen als hij wordt aangetast in zijn mannelijkheid (Jeroen doet er overigens ook niet moeilijk over, het maakt hem niet zoveel uit wie van ons 'de lul' is)
Klinkt heerlijk dat wandelen achter je huis Maja!!! Misschien verhuizen wij ook ooit nog wel richting het noorden!! Ik heb de site van de letters even opgeslage Suus!
Pics staan erop. Nee,ik heb al genoeg ellende gehad, nu mag Jan een ingreep laten doen. Hopelijk blijven ze slapen Maja.
Lune riep me net, ik naar boven, had ze in bed geplast (Jeroen zijn kant). Dus ik bed afgehaald en Lune mee naar beneden, schone onderbroek aan. Wou ze wat drinken en was gewoon wakker. Vervolgens kruipt ze naast me op de bank, trekt een deken over en valt weer in slaap. Hihi.. Nou maar hopen dat ze haar plas wel op kan houden Ik ga even foto's kijken!
hey Mys hoe is het? Suus ik ga straks als ik thuis ben de fotos op hyves bekijken. Ik wilde gisteren kijken, maar toen kwam er iets tussen. Effe een vraagje, ik wil wat leuk speelgoed kopen. Wat vinden jullie kids echt leuk? Waar spelen ze veel mee? Ik wil misschien wel 2e hands grote doos Playmobil op de kop tikken,is dat leuk? Of is dat spul heel klein en nog te gevaarlijk voor Nora?
@sm bryan speelt bij oma graag met playmobiel maar er zitten idd wel veel kleine dingen bij weet niet of Nora nog veel in mond doet? Waar bryan ook echt heel veel mee speelt is litle people dat vind hij echt geweldig! @mys he meid leuk je weer ff te zien. Pff heb vandaag geen fut en wil zoveel doen. Vanavond gaan we gezellig bbqen heb er zin in, en san morgen verjaardag van mijn zus is t weekend weer om. Nou ga maar iets doen
Race even langs, kom vanavond nog wel spieken. Suus, wat een mooie foto's! Mooie jurk ook, staat je goed. Hebben jullie genoten? (heb je vast al opgeschreven, maar ik heb t gemist). Sterelliseren is hier nog niet aan de orde. Ik zie wel hoe het de komende jaren gaat lopen. Ik vind het een beetje vroeg om daar nu al een beslissing over te nemen. Debie wat fijn dat het zo lekker gaat bij jou thuis met je 3 kiddo's. Ik moet nog e.e.a. terug lezen. Wens jullie vast een fijne dag toe en tot vanavond!
Nou als er niet gekletst wordt is het makkelijk bijlezen . Blijkbaar zijn jullie van het mooie weer aan t genieten? @Suus.. oeh die bekkenklachten tijdens de zw van Suzanne weet ik nog goed. Elke week steld ik me in op weer minder kunnen en elke week was het dan alweer minder geworden dan waar ik me op had ingesteld. Erg lastig. Het enige dat me goed hielp was mijn wekelijkse zw-moederfit en pilates. De dag er na voeld ik me stukken beter. Heb jij ook al zo'n cluppie of doe je daar niet aan? @Maja, nog even en ik vertoef dus in de omgeving van Veendam. Dus als je nog tips hebt.... of zin in een bakkie op de camping.... Nou uh.. vanmiddag bijna 2 uur was gevouwen liep een beetje achter. Verder ben ik errug moe moe moe en blij dat de vakantie in aantocht is. Dan ga ik eerst zovee lmogelijk me mijn pootjes omhoog zitten. (dat duurt bij mij ongeveer een of twee dagen en dan denk ik: hmmm.. wat zullen we eens gaan doen ). Mgoed, deze week nog even doorbijten, veel te doen, maar komt goed. Ik kom wel steeds meer in vakantie stemming. Gisteren zat ik in een ' treintje' en vandaag een relaxte BBQ gehad (t werd toch nog mooi weer!), heerlijk! Wat gaan jullie doen met vakantie?
Mom, welke camping zit je nog maar? Ik kom vast nog wel even een bakkie doen Straks met de kids naar de kinderboerderij en vanavond bbqen met mijn ouders en broer. Gezellig. Eerst nog even een stukkie van de veranda beitsen.
Goedenmorgen, hier Jan aan de schilder en ik ben een auto van lego aan het maken. Mom, heel herkenbaar! Helaas wel..... Ik zit bij zwanger en fit, een lichamelijke conditietraining afgestemd op de zwangere vrouw, onder begeleiding van een fysiotherapeute. Uiteraard kan ik nu weinig oefeningen doen, gelukkig weet ze wel heel goed wat ik wel en niet mag doen. Ze adviseerde mij om naar een bekkentherapeut te gaan, maar ik ben er geweest en zij gaf me enkele tips (die ik al kende) en was heel eerlijk. Je kunt op dit moment er weinig aan doen. Na de zwangerschap valt er veel beter te behandelen, dus dat ga ik doen (hopelijk niet nodig). Ga even broodjes eten met m'n meissie.
Erg balen Suus. En idd, je kan er zo weinig aan doen.. Heb er ook zo'n last van gehad. Op het einde bij Timme kon ik niet eens fatsoenlijk meer opstaan. Naar de wc gaan was al een hele onderneming. Maar na de bevalling gaat het beter! Duurt wel even trouwens (bij mij tenminste).
Nou Suus, dan heb ik misschien goed nieuws voor je, zodra ik bevallen was was het over, niks meer, noppes, niente! Ik ga heel hard voor je hopen dat dat bij jou ook zo gaat zijn. Wat ook hielp.. maar nu wellicht beetje warm is.. is een langwerpige pittenzak om de heupen als je gaat slapen. Ik sliep daar veel beter van. Alleen was ik zwanger in de winter. @maja Camping 't Plathuis Groningen een heerlijk burgelijke campnig, we nemen ook nog de fietsen mee.. hoe burgelijk kun je zijn he, als iemand vroeger tegen mij gezegd had dat ik dit zou doen had ik m vierkant uitgelachen, hi, hi. Hier lekker zonnig dagje. Naar de kerk geweest, mooie dienst met zang en muziek. Daarna schoonouders langs kids kadootjes van hun vakantie gekregen. (t is toch jammer dat ze een aparte smaak heeft qua kleding). En nu ff wat was wegwerken en ik denk nog even een rondje fietsen vanmiddag. Eten en relaxen. De rest komt morgen wel weer wat mij betreft. Veel boeiends heb ik niet te melden he.
Ok, nog 1 grapppig dingetje. Ik, in de zw met bekken klachten, naar Frankrijk, daar naar een restaurant. Natuurlijk moet je naar het toilet je blaas legen. Blijkt het een hurktoilet te zijn.. ai.. mja.. die blaas zit echt vol.. dus me er toch maar aan gewaagd. Kom ik gewoon niet meer overeind he. Ik vond het zelf wel grappig.. wat moet je doen.. roepen?? Ging het licht ook nog uit! Het was zo'n bewegingssensor. Om te gillen zeg. Uiteindelijk is het me wel gelukt, jawel in het donker! Maar daarna durfde ik niets meer te drinken, want ik wilde dit niet nog een keer!
Pfffffffffffffff waarom is mijn schoonfamilie altijd zo overdreven? Ik dacht dat vanavond alleen mijn schoonbroer zou komen logeren, omdat hij morgenvroeg een sollicitatiegesprek heeft hier in de buurt. Hoor ik nu net dat weer eens een hele kudde zich heeft aangemeld om mee te komen. Mijn 6 jarige neefje, schoonmoeder en mijn andere schoonbroer. Wie weet hoelang ze gaan blijven. Tenminste schoonbroers gaan morgen wel weer weg maar grote kans dat schoonmoeder en neefje tot het weekend blijven Ze zijn er nu trouwens nog niet, ik ga echt niet zitten wachten tot ze eens komen aanwaaien. De meiden gaan gewoon zo naar bed. Dan komen ze eens rond een uur of 22 uur en kan ik nog lekker eten gaan opdienen. zoooo dat is eruit.