Dat heb ik bij de overbuurvrouw wel gedaan en dat ging ook prima. Maar deze persoon was extra naar me toe komen rijden uit een andere stad en toen durfde ik dat dus niet te zeggen. Het gaat me de ene keer beter af dan de andere. En sorry, soms hoeft mijn mond het werk niet te doen, maar doet mijn hoofd dat al. Dat kan ik echt niet tegen houden. Klopt, vroegah had je ook het noaberschap en dat was een hecht sociaal netwerk van buren. Maar tegenwoordig is dat anders en in deze wijk is dat nooit aan de orde geweest, daarnaast vind ik echt dat je de wens van de ouders (en die staat op de kaart) moet respecteren, ook al was het vroegah "normaal".
Wil wel heel graag een foto van Evi zien,ben zo benieuwd! Linn heeft sinds gistermiddag veel last van krampjes, ik vind dat zo verschrikkelijk zielig. Vind het ook belachelijk dat dat erbij hoort Hierdoor ligt ze veel bij ons....jammer dan dat ze alle prikkels meekrijgt, slapen doet ze toch niet met de krampjes en dan heb ik haar liever bij me. Ga nu echt meer naar mijn gevoel luisteren, want ik merkte dat ik weer teveel de kant uitging van wat hoort (boven in eigen bedje slapen, laten huilen, troosten in bedje, enz). Ik ga daar dan weer heel spastisch mee om en voel dan de onrust bij mezelf komen. Terwijl ik vanmorgen anderhalf uur met haar beneden op de arm heb gezeten en daar veel relaxter onder was. Kon ondertussen nog het een en ander doen, ipv boven naast een bedje met een huilend kind zitten en geen afleiding hebben. Tess is vanmorgen weer naar de oude buurvrouw geweest en Jan is 101 winkels langs geweest. Net als bij Tess hadden we toch de hele baby-uitzet niet compleet. Zo grappig, hoe je na een paar dagen toch het een en ander mist/te weinig hebt. Net heeft ze met papa gedoucht en Jan probeert haar nu boven in slaap te krijgen, zodat ik even met Tess kan knuffelen en naar bed brengen. Oja, vanmorgen geoefend met de bykay (draagdoek), jeetje wat een gefriemel. Hoop dat ik er handigheid in krijg. Was vanmorgen echt een gepruts. Met de babypop van Tess ging het prima, totdat het echte exemplaar erin moest Ze wiebelig en friemelig....zag Deborah toen in hop-hop-hop de draagdoek omdoen, kind erin en lopen maar. Respect hoor.
haha maar ik deed dat 10 x per dag suus Ik heb een geweven doek en geen rekbare dat knoopt ook anders hoor. meid, niks aantrekken van wat moet volgens anderen. Als jij denkt dat ze het beter heeft bij jou; lekker bij je pakken. Ze is nog maar net op de wereld, he. Ze heeft jou ook gewoon nodig bij pijn. Prikkels worden beter verwerkt bij mama. Ze gaat echt nog wel leren om in haar bed te slapen!
hey meiden het gaat hier ontzettend goed hoor alleen zo super druk met bezoek en ritme vinden. Gisteren laatste dag kraamzorg gehad dus vandaag voor het eerst alleen, laat bryan nu net vanmorgen rebels zijn en evi besloot maar te gaan huilen echt wennen hoor. ik ga nu de foto's op pc zetten en kom dan ff spamen
oeh he wat vervelend op je eerste ochtend alleen. Maar dat gaat helemaal goed komen hoor! Ben benieuwd naar de foto's
thanks debora dit waren ze ook ff want Evi begint wakker te worden en krijg dadelijk ook nog bezoek dus vast koffie klaarzetten
Wat een droppie Viv! Dus jij bent al alleen met 2 kids, respect hoor! Geniet lekker van jouw kleine en grote moppie. Kijk Deb, dat maakt idd een verschil. Aan de andere kant, doordat er rek in zit, kan ik nog een beetje erin en eruit wurmen. Maar gaat vast goed komen Ichy, is het nog gelukt met het posten?
@suus alleen vanmorgen nu is bryan met zijn neefje en oom en tante naar BIOS ben benieuwd hij is ee nog nooit geweest
Wat een mooi meisje is Evi En koffie zetten voor de visite? Jeumig, dat had ik echt niet in mijn hoofd gehaald Ik ben niet zo gastvrij denk ik haha. Ik vind je dapper! Suus, ik zou echt bloedchagrijnig worden als er iemand onverwachts op de stoep had gestaan. Maar wegsturen doe je ook niet zo snel he.. Jeroen en ik hadden bijna geoefend voor als dat ons zou gebeuren maar ik vraag me af of we het echt zouden doen, iemand weer wegsturen. Ligt er ook een beetje aan wie het is. We hebben de buuf wel 2x weg moeten sturen, ongelofelijk. Bord voor dr kop. Enne, lekker je gevoel volgen hoor. Daar word je toch makkelijker in bij de 2e he? Het komt vanzelf wel goed, als je zelf maar een beetje relaxed blijft. Ik ben nog steeds ziek. Gistermiddag flinke koorts gehad, vannacht ook en vanochtend ging het weer iets beter. Voel me wel heel lamlendig en slap en heb hoofdpijn en hoest de longen uit mn lijf. Ik had de hoop dat ik deze week weer aan het werk kon maar ik vraag het me af, het gaat me lang niet snel genoeg. Misschien donderdag. Hope so. SM en Mom hebben lekker een weekendje/weekje weg geboekt, wat heerlijk! Jeroen en ik willen eind november ook zoiets gaan doen. Nu al zin in. Boney, hoe is het met je buikje? Ben je al aan het groeien? Ik ga weer op de bank, toedels!
vivi knap dametje hoor. Suus lekker bij je houden, heerlijk toch bij jou slapen ipv in hun bedje, lekker van genieten, ze doen het maar zo kort.
Ze is nu verhuist van OP het bed (ja, erg he), naar naast het bed. En aan de kant van Jan, want hij wil dat ik vannacht goed slaap. Ik ben een beetje door mijn reserves, dus moet echt even bijtanken. Linn was helemaal munt van de onrustige ochtend (krampjes) en tukte al op mijn schouder met boertje doen (nouja, poging tot dus). Maja, beterschap meid. En ga nou niet al denken wanneer je weer kunt werken, wacht nou geduldig af. Zo, makkelijk he....een ander advies geven....
Maja uitzieken! Vivi oooh de langverwachte fotos! Wat een klein poppetje! Schattig! Ben je al op de been? Suus, zeker naar je eigen gevoel luisteren. Ze is nog geen 2 weekjes oud, heerlijk toch bij je pakken, volgens mij is dat relaxter voor jou en ook lekker voor haar. Ik snap dat nooit zo die goed bedoelde adviezen van uuh niet te veel verwennen. Vooral niet te vaak oppakken anders wennen ze er aan etc. Mijn vader vroeg vanaf dat Nora 1 maand was in ieder telefoongesprek of ze nu nog steeds bij ons op de kamer lag.....dat kon in zijn ogen echt niet.
dapper ik??? zal er toch een keertje aan moeten geloven he, enigste nadeel is dat het hier net herfstvakantie is en bryan dus meer thuis is dan normaal daarom is hij vandaag ook met zijn oom en tante mee heel fijn moet ik zeggen. morgen gaat hij naar het kinderdagverblijf en dan ben ik donderdag voor het eerst een hele dag met de 2 maar mijn vader zei al als er iets was hoefde ik maar te bellen
@sm ja ben al redelijk op de been, denk zelfs dat ik iemand nodig heb om me af te remmen want ik meen de wereld aan te kunnen
Heel herkenbaar, komt door gelukshormonen . En dan na een week of 6 kak je helemaal in Probeer toch maar een beetje rustig aan te doen,zover dat kan.