Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Goedemorgen all

@maja beterschap hoop dat ab heel heel snel aanslaat
    @draagdoek ik heb er geen maar als ik het zo hoor is het wel heel makkelijk

heb wel een buikdrager van bb en van bambino maar weet niet zeker vanaf wanneer ze daar in mogen

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    In de BB al heel snel toch??

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja meen ik wel dus daarom ook geen draagdoek gekocht, deze 2 had ik gekregen

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Draagt wel heel anders hoor een BB of een doek. In de BB kon ik het gewicht al snel niet meer aan. In een doek heb ik Noah tot best lang kunnen dragen.

5. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik schaam me dood!
    @suus! Je hebt al 2 weken een prachtige dochter en ik laat helemaal niets van me horen. Toch nog van harte gefeliciteerd met je dochter linn. Hopenlijk is alles goed gegaan. Ik zal zo eens teruglezen, misschien kan ik noog een mooie foto spotten..

@maja beterschap
    Hoe gaat het met je nieuwe baan? Bevalt het allemaal?

@arie hahai

Hier heb ik het knetterdruk, drie dagen werk, webwinkel, Sanne 1,5 week ziek geweest. Pfffff wel effe wennen dat werken, maar wel heel erg leuk!
    Ik zit tegenwoordig op facebook, Hyves gebruik ik niet meer. Ik zal de mensen die op Hyves vriendjes zijn nog een uitnodiging sturen, dan zie je meer van wat ik doe en ook wat jullie doen :)
    Anderen nodig ik hierbij ook uit op mijn FB :)

Hmmmm effe luier vervangen, ben er zo weer

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja ik ben aan het twijfelen om anders de bb op marktplaats te zetten en te kijken voor een bykay die lijkt me wel fijn

@debora ik heb je angelsound nog kun je me ff je adres pben dan kan ik hem terug sturen als je dat wilt

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
  8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    in een bb zitten ze niet ergonomisch: de beentjes hangen naar beneden en dat is heel slecht voor de heupen en rug. (ik weet dat bb anders zegt en dat het overal verkocht wordt, maar het is echt zo) Je kunt beter een soft structured carrier hebben: een ssc, daar zitten ze wel goed in. (en er is een super goed merk dat ook nog eens een stuk goedkoper is, nieuwprijs dan)
    Ik heb bij finn een bb gehad en na een paar maanden ging dat ook nog eens echt heel zeer doen aan m'n schouders, terwijl hij echt een lichtgewicht was (is).

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zal het weekend ook nog ff in de kast kijken, volgens mij heb ik nog een antraciet met marine blauwe met een ster....

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik hoef hem niet terug hoor viv. Komt hier geen derde meer ;)

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Als het goed is zijn we vriendjes :)

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Kan je nie vinden hoor :(

13. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik heb daar mijn getrouwde naam, monumentje

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

M'n schoonmoeder vroeg wat ik voor m'n verjaardag wilde. En zo'n draagdoek consulente kost 45 euro geloof ik. Denk dat ik dat voor m'n verjaardag vraag. Me in de zwangerschap nog voor laat lichten en dan pas een besluit neem welke ik aanschaf en dus als kraamkado kan vragen. Zij heeft ervaring met verschillende doeken. Ik zal even de site opzoeken. Wil je eens kijken debora?
    closetogether.nl

Maja, nog steeds koorts dus. Als dat heel de dag nog zo is zou ik echt vanmiddag nog even de HA bellen. Zo kun je het weekend niet in en na 24u met een kuur moet het echt minder worden.

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik ken haar, Boney. Zij zit op het andere forum. Heel aardig! Zij kan je echt goed adviseren. Ze zit ook in het beheer van dat forum.

eerst denk je: dat krijg ik nooit voor elkaar met zo'n klein humpie, maar echt na 10 x is het net als fietsen ;)

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debora, ik had al even op dat forum zitten lezen. Staat een hoop op.
    Heb jij ook in de doek gevoed?

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja als we ergens waren waar ik me niet makkelijk voelde om gewoon zo te voeden. Dat vond ik wel wat lastiger moet ik zeggen. Omdat ze dan meestal in slaap viel en ik dan haar of mezelf (kleding) niet meer helemaal goed kreeg. Lukte uiteindelijk wel, hoor

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hier ga ik afbouwen met de bv, zie het niet meer zitten om steeds extra te moeten kolven. Heb het zo druk met de kids dat ik te weinig heb, en voeden en kolven als ik alleen met ze ben is geen doen. Hij krijgt nu een keer fv, rest nog bv. Ben nu net met hapjes begonnen in de hoop dat ik nog maandje verder met de borst red. Daarbij bijt hij me steeds en heeft al twee tandjes door dus doet behoorlijk au en weet niet hoe ik dit moet stoppen.

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Pfff,mijn kleine meissie heeft echt last van krampjes,wat zielig zeg! Telkens valt ze in slaap en wordt dan na 5 min wakker van een krampje.Neem haar zo maar weer eens in de draagdoek,dat gaat het beste.

Ik heb een draagzak van lodger,de bb buikdrager en een bykay.Ja ja,beetje overdreven.Maar alleen in de bykay slaapt ze,in de draagzak ligt ze niet fijn en in de bb durf ik niet,lijkt me echt te weinig steun voor zo'n kleintje.

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nore beet bij mij ook toen ze net 2 tandjes had. (ook met 4 maanden) toen het 3de tandje kwam was het over. Ze bijt nu nog wel eens als ze spruw heeft.
    Snap wel dat je gaat afbouwen, een 3de lijkt me toch drukker

@suus: een bb is echt pas vanaf 6 weken en de lodger heb ik ook gebruikt bij Finn maar vond ik eng want dan lag hij steeds raar met z'n nekje. Hij vond het ook niet lekker liggen. En je kunt hem niet lekker spreiden over je schouder waardoor het bij mij snel pijn ging doen.

Wat zielig dat ze zo'n krampjes heeft... Je zult vast alles al geprobeerd hebben, dat vond ik bij Nore zo rot; je voelt je zo machteloos als het niet over gaat

Deel Deze Pagina