Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoe is het nu Maja?Al een beetje zin aan de verjaardag?

Linn krijgt 6 flessen van 120cc. Alleen soms drinkt ze er 100cc van. Heel anders dan Tess, dat was een veelvraat, zat nu al op 150cc. Maar achteraf gezien werd ze overvoed en daar werd ze erg onrustig van. Dus daar proberen we nu voor te waken.
    Linn drinkt ca. 680 cc per dag. Ze weegt nu ong. 3500 gram, dus ze zou rond de 550 cc per dag moeten hebben, dan is 680cc genoeg. En Evi? Is dat een hongerhalsje?

Net even de zomerschoenen omgewisseld met de winterlaarzen. En nu pas zie ik hoe belachelijk veel schoenen en laarzen ik heb. Kan wel een winkel beginnen! Maar nu weer een zere rug, dus ik blijf even rustig op de bank zitten.

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @evi zit nu op 100cc maar meld zich iedere 2,5 uur dus das echt niet genoeg ga haar vandaag ophogen naar 110 cc
    ze komt wel nog voor een nacht voeding dan drinkt ze ongeveer 70 a 80cc dus dan komt ze op 7 voedingen

merk dat ik soms wel onzeker ben ondanks mijn werk ;)

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Euhm ja, tuurlijk. Je bent moeder en da's toch anders dan binnen een gezin. Daar heb je ook niet al die hormonen van jouw zwangerschap en het is niet jouw eigen kindje. Gewoon accepteren dat het erbij hoort...En ja, dat kan ik nu zeggen. Goed he? Ik heb het namelijk geaccepteerd en leg daarna de onzekerheid snel naast me neer.
    Hier ook nog een nachtvoeding hoor, zal voorlopig ook wel zo blijven, want Linn meld zich keurig om de 3 1/2 a 4 uur. Maar 100 a 110 cc en 7 voedingen is toch keurig! Je hebt zelf prima door dat je moet verhogen en je merkt ook snel genoeg als ze eventueel overvoed wordt.

Ga even douchen met mijn kleine meissie.

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Thanks suus
    Is ook op mijn werk gooi ik na 8 dagen de deur achter me dicht en dan feit dat wij niet verder mogen ophogen TOT 100 cc makkelijk gezegd he

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hallo!

Pfffffffff wat waren de meiden lastig vandaag zeg, toch last van het tijdsverschil?Was dat bij jullie ook zo?

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Vivi en Suus, ja is toch altijd weer zoeken hè bij zo´n klein hummeltje. Volgens mij blijft dat altijd wel zo hoeveel je er al hebt gehad.

Maja, verjaardag goed gevierd?Iedereen weer opgerot? Ben je weer beter?

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Iedereen is idd weer opgerot:D Heerlijk!
    Het was wel gezellig eigenlijk. Heb expres een beetje rustig aan gedaan. M'n moeder en schoonmoeder hebben wat geholpen.
    De kindjes hebben zich voorbeeldig gedragen. Lune heeft met dr nichtjes gespeeld en Timme vermaakt zich sowieso wel. Regenlaarsjes en vestje aan en hij keutelde wat buiten rond, kwam af en toe even binnen spieken en wat lekkers halen.

SM, vervelend dat je meiden zo lastig waren vandaag.. Moet zeggen dat de kids dat hier ook hadden tot de visite kwam. Morgen gaan ze naar het kdv dus ook geen last van:D Dan moeten ze zich de rest van de week maar gewoon gedragen.
    Gaan jouw meiden morgen naar school?

Ik ben nog niet beter maar wel stukken beter dan het was. Ga morgen gewoon aan het werk, misschien een halve dag. Heb geen zin om na 2 dagen weer ziek thuis te zitten omdat ik te hard van stapel ben gelopen. Ik zie het wel.

Ga vast spulletjes voor morgen klaarleggen en dan naar bed. Toedels!

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nou zeg, net in mijn huispakkie een uur lang buiten gestaan.
    De school tegenover ons huis is zojuist afgebrand. Heel erg zonde, aangezien het een monumentaal pand is.
    Wel schrikken hoor als er ineens zo'n geweld voor jouw huis is. Zei tegen Jan "ik zie de hele tijd zo'n oranje gloed voor de ramen". Dus ik kijk.....uitslaande brand. Binnen 5 min. waren er meerdere corpsen, wat gaat dat snel. Weer een paar minuten later stond het zwart van de mensen.... En dat kennen we niet hier in de straat.
    Het gaat eraf hier voor het huis en wat denk je....3 mensen gewoon in diepe rust. Alleen ik kan zo dus echt niet slapen. Ik hoop dat de rust snel wedergekeerd is en na de volgende voeding lekker naar boven. Want we slapen aan de achterkant, hopelijk horen we dan minder.
    Nu zijn ze de dakpannen aan het eraf slopen....wat een herrie!

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @maja: fijn dat de dag nog meeviel. en natuurlijk gefeliciteerd met Jeroen!

@suus: jeetjeDat is wat zeg, hopelijk heb je nog geslapen. Dat kan lang duren zoeits...

@viv: Ik kijk zo dadelijk even voor de bakerdoek. Gister de hele dag bezig geweest met de verkoop van bumaround. De nieuwe eigenaar kwam tellen. Toen koken, eten en nore naar bed. En de bakerdoek ligt op die kamer...
    Maar dan doe ik hem meteen vandaag op de post. Volgens mij heb ik je adres nog in de pmbox.

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @sm: wat rot dat je meiden zo vervelend waren. Hier waren ze enorm druk, want m'n broer was er met z'n hondje. chaos...

Nore zit nog op zomer tijd... We waren om 5 uur op, Finn om 5.40. Vandaag voor het eerst naar het mkd. Hij zei net dat ie niet wilde

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debora super meid je bent een schat, laat me ff weten wat je krijgt!!
    Heel veel succes op het mkd vandaag ben benieuwd hoe het dunne afgaat

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    heb hem al gevonden! Ik heb deze: DreamSwaddle - Mum 2 Mum, maat S
    Is erg fijn, want je doet eerst de armpjes, dan een rits en dan nog eens extra flappen met klittenband. Dus erg wiebelproof. Hij is met groene cirkels.

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    idee is dus hetzelfde als de puckababy als ik het zo hoor
    wat krijg je van me????

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    debora succes vandaag met finn

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Succes debora! Hoop dat Finn het naar zijn zin zal hebben.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik vond em verschrikkelijk!! Inbakeren of Snug&Tug vond ik veel prettiger!

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Debora, veel succes vandaag, hopelijk vindt hij het helemaal te gek!

Hier is het nog lang onrustig geweest. Ik heb dan ook tot de voeding van 00.00niet geslapen. Daarna naar boven gegaan en we slapen aan de achterkant en daar hoorde ik weinig. Toen snel in slaap gevallen.
    Maar jeetje, wat sneu zeg! Zie nu allemaal verbaasde ouders met kindjes met rugzak staan, dan schrik je wel even. Tja, ze zullen niet alle ouders vannacht en vanmorgen hebben kunnen bereiken.
    Vandaag een drukke dag. Jan gaat zo boodschappen doen (eerst even wachten tot Linn slaapt) en vanmiddag gaat hij 2 uur werken. Moet van de baas....echt belachelijk. Is gewoon een spelletje dat hij speelt, mgoe, laten we het niet op de spits drijven voor maar 2 uurtjes.

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    dank je! Hij vond het wel spannend. en meteen even botsen: bij binnenkomst moeten ze eerst een werkje doen dat voor hun klaar ligt op tafel. (het was vandaag een puzzel) maar hij wilde met de auto's :D Gelukkig zonder al te veel problemen even de puzzel gemaakt en daarna mocht ik wel weg gaan van hem, auto's waren leuker :) gelukkig maar.

@viv: zal straks even kijken wat het verzenden is. Het is echt zo van past wel of net niet door de brievenbus.

@suus: jeetje ja daar sta je dan met je kind... En wat als je door moet naar je werk!
    tss 2 uurtjes verplicht werken. Kun je wel langzaam oefenen met 2 kindjes

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Tja, daarna is hij de hele week thuis. Tis een beetje een machtspelletje. We laten het maar gaan, geen zin in gedoe nu.

Ga even Tess aankleden....ja erg he, in de pyama brood gegeten.

Super dat het goed ging Debora, dat moet een hele geruststelling zijn. Enne....het mag best even botsen....dan leren ze hem ook goed kennen ;)

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    joh wij eten altijd in pyjama brood :cool:

en ja das waar

Deel Deze Pagina