Wij ontbijten ook altijd in pyjama. Goedemorgen trouwens. Fijn dat het goed ging met Finn. Hoe laat mag je hem weer ophalen? Wat een gedoe suus. Voor 2 uurtjes werken En wat een ellende van die school. Las het op nu.nl. Hoop dat er niet te veel schade is. Gaat het goed met inbakeren? Ik had bij Tessa echt van die ouderwetse bakerdoeken. Had m'n moeder zelf gemaakt. Je rolt dan geloof ik eerst de kleinste doek armpje voor armpje in. Daarna in de grotere doek die over de schouders gaat. Het was altijd een heerlijk pakketje...
om 1 uur is hij weer klaar. Als hij straks 4 is kijken ze of hij klaar is voor onderwijs en dan gaan ze dat op 3 dagen opbouwen tot 3 uur.
Inbakeren gaat goed. Was net als fietsen, binnen no time weer een simpele handeling. Wij zeggen ook altijd als het klaar is "zo, pakketje Linn is weer klaar voor haar bedje". Het inslapen gaat er niet sneller op (gem. een uurtje), maar als ze slaapt, dan wordt ze meestal niet meer tussendoor wakker en tukt ze zo 2 1/2 uur. En ja, da's met kinderen die uit mij komen veel. Tess sliep dan nog steeds maar 30 min. om weer wakker te worden, dus ik teken hiervoor. Maar ik durf nog met niets te juichen en ben af en toe best nog weleens bang. Bijv. dat Linn zo goed te troosten is. Als ze dan krampjes heeft en ik neem haar bij me, dan is ze vaak nog 5 min. aan het huilen en dan wordt ze stil,maar in die 5 min. doemt voor mij het hele scenario van Tess (9 uur ontroostbaar huilen/krijsen) weer op en krijg ik de bibbers. Ik hoop dat dat in de tijd weg trekt en dat ik steeds meer vertrouwen krijg. Ik blijf ook herhalen "Linn is Tess niet, Linn is Tess niet, Linn is Tess niet". Maar toch, ik vergelijk wel continu. Zit toch meer angst nog, dan ik voor die tijd bedacht had.
Ik denk, volgens mij doet mijn mail melding het niet meer. Had nog steeds geen mail dat er hier een reactie was geplaatst, maar dat klopt dus ook gewoon... Haha, zo rustig is het volgens mij nog nooit geweest. Alles wel goet met iedereen? Hier wel. Ben bij de fysio geweest en ben niet veel wijzer eigenlijk. Ze was een gewone fysio en ik verwachtte een bekkenbodemiemand. Ik kreeg al gelijk de indruk dat ze niet goed wist wat ze met me aanmoest. Wacht het nog een keer af en anders vraag ik echt naar haar collega de bekkentherapeut. Het is er de afgelopen dagen niet beter op geworden. Ik heb gewerkt vanavond. Nu nog even op de bank gtst kijken en dan slapen. Truste...
Ook goedemorgen! Spreuk van de dag: 'kijk, als ik de zaklamp in m'n onderbroek doe, dan is het net of ik een piemel heb' Vandaag ook al gehoord: 'Nou, dan ga ik wel ergens anders wonen'
Haha, ja best wel. Peter heeft altijd een klein zaklampje op z'n nachtkastje voor als ik nog of al slaap. Vanmorgen sliep ik ook nog half toen ze bij me op bed kroop en de zaklamp pakte En ik lag een mail te typen op m'n mob. en toen wilde ze even een mailtje naar papa typen. Ik zei dus dat ze even moest wachten. En toen wilde ze ergens anders wonen. Toen ik zei: 'veel plezier met je andere papa en mama' krabbelde ze terug
Goedenmorgen dames @botje hahaha hoe ze bij zon opmerkingen komen he dan móet je toch soms je lachen inhouden Hier ging bryan met opa en oma naar de stad en had opa gezegd kijken met ogen he, dus toen mijn moeder iets pakte was het oma je móet kijken met ogen niet met handjes hahaha Hoe is het met iedereen verder?
Hoi.. kwam me even melden.. abkuur doet niets dus ik mag vrijdag weer naar de ha.. voor onderzoek en doorverwijzing naar gyn.. bah.. klachten worden iets erger, maar niet intens...gedoe... SUUS.. was er nog niet aan toe gekomen, maar volgens het postkantoor was er een fout gemaakt.. het pakketje lag (na lang zoeken) gewoon nog hier in het depot.. SUKKELS.. ze sturen het alsnog op.. (verzendkosten komen te vervallen..).. HET KOMT ERAAAAAAN!!!...
Ichy,shake hands dan......Hier nog steeds een blaasontsteking. Zo k*t, als je lichaam je zo in de steek laat! Echt, die TNT heb ik geen goed woord meer voor over....grrrr. Maar laten ze nu verzendkosten uberhaupt vervallen? Da's dan wel netjes. Dus je hebt dan geen kosten gemaakt? Boney, ha ha ha....had ook al meerdere maken F5 geprobeerd.Die uitspraken,zooooo herkenbaar. Wat dacht je van "ik wil mijn oude huis terug". Of gisteren "mama, als jij nog 1 keer boos doet tegen mij, dan ga ik weg". Niet "aanklungelen" hoor, dan idd snel naar een bekkentherapeut. Balen dat je zo'n last heb, weet er alles van. Ik heb gisteren dus echt mega zitten janken. Ik baal er zooooo van, mijn lichaam laat me echt in de steek. En die stomme HA wilde eerst dezelfde kuur nogmaals voorschrijven en dan moet ik zelf opperen dat het geen zin heeft, omdat ik die al gehad heb. Domme doos en daar betaal je kapitalen voor. Uiteindelijk heeft ze contact met de uroloog gehad en ik heb nu een stootkuur gekregen.Uroloog is bang dat het anders overgaat in een nierbekkenontsteking (heb namelijk al wat klachten in die richting). Deze moet in principe goed aanslaan, zoniet, dan moet ik naar de uroloog voor onderzoeken. En dat wil ik niet! Dus allemaal hard duimen dat deze wel aanslaat. Was echt een baaldag gisteren. Linn was de hele dag onrustig door de krampen. Maar vanaf 20.00 is ze steevast in slaap gevallen tot vanmorgen 7.30. Wel met voedingen tussendoor,maar ze was telkens direct vertrokken. Tess heeft vanmorgen lekker tot 9.00 liggen pitten en is nu eindelijk een stuk vrolijker. Wat slaap al niet kan doen. Ik mocht van Jan ook tot 9.00 blijven liggen (hij is met Linn naar beneden gegaan), zaaaaaalig!
@suus dat klinkt als evi haar dag gisteren hele dag onrustig TOT de voeding van 23 uur en daarna heeft ze heerlijk geslapen TOT 7 uur alleen om 2.30 nog voeding gegeven. Vandaag is ze weer heel tevreden heb nu ook haar fles opgehoogd TOT 120cc kijken of ze dan meer tevreden is en beter slaapt want ieder 2 uur willen eten is niet te doen
Fijn he Viv, NOT. We hebben haar net geholpen met de ontlasting (thermometer) en nu ligt ze alweer een uurtje te slapen. Maar jeetje, wat had ze een pijn, ze krijste het uit onder het poepen. Gewoon tot ademnood toe, echt vreselijk om te zien. Stomme darmen!!!!! Nu ligt ze lekker tevreden te slapen. Linn komt steevast om de 4 uur (vannacht zat er zelfs 6 uur tussen, maar dat kwam omdat ze zo slecht geslapen had en helemaal munt was), dus we blijven nog even op de 120 cc. Soms laat ze zelfs een bodempje staan. Maar Evi klinkt echt als een hongerhalsje....
Oke, poging nr. 2. Net mijn hele tekst weg... Ik heb dus eindelijk mijn laptop terug. 7 weken heeft het geduurd voordat hij was gemaakt. Dit leest en typt een stuk makkelijker dan op de ipad. Suus, wat erg van die school zeg. Moet hij worden afgebroken, of valt de schade mee? Als ik zo lees over nachtvoedingen enzo, dan heb ik echt respect voor jullie (ook Vivi) Je bent dat natuurlijk zo weer gewend, maar ik vind het nu heerlijk om een hele nacht te slapen Balen dat je blaasontsteking nog steeds niet over is. Hopelijk slaat de nieuwe kuur wel aan! Boney, wat een heerlijke uitspraken van Tessa Debora, hoe heeft Finn het gehad op het mkd? Hier is het op deze woensdagmiddag heerlijk rustig in huis. Alleen Sofie is thuis, de rest is uit spelen. Straks nog even een paar boodschapjes doen en verder helemaal niks.
Wist helemaal niet dat DAT de reden was dat je weinig hier te vinden was Meiske. Was de laptop gecrasht ofzo? En wennen? Neuj, dit keer vind ik de nachten veel zwaarder dan bij Tess,misschien ook omdat ik zelf fysiek nog niet hersteld ben. En omdat ik weet hoe lekker het is, als kinderen de hele nacht lekker doorslapen. Met de school valt het reuze mee, tenminste zo te zien (weet natuurlijk niet hoe het bouwtechnisch zit). Het middelste gedeelte is flink beschadigd/weg, maar de zijvleugels lijken onbeschadigd. Lijkt me een kwestie van restaureren. Al hoorde ik wel dat dat heel lang kan duren. Er moeten allerlei vergunningen door de gemeente afgegeven worden en dat duurt lang. Ook moet het op een speciale manier weer opgebouwd worden,omdat het een monumentaal pand is. De leerlingen kunnen in ieder geval vanaf donderdag naar een vo-school in de buurt. Deze school heeft veel lokalen leeg staan en heeft ruimte gemaakt, dat is dus erg fijn.
@meiske welcome back tja de nachtvoedingen zijn weer ff wennen maar dat loopt wel weer los, hoop alleen dat ze doorslaapt zodra ik weer moet gaan werken want icm mijn nachtdiensten (lees wachtdiensten snachts) lijkt me dat wel weer heel pittig maar goed daar gaan we nog niet aan denken (althans dat probeer ik )
DAT was zeker een van de redenen dat ik hier alleen maar af en toe bij las Suus Was sneu dat Linn zo'n last heeft van haar darmpjes. En het nare is dat je er zelf weinig aan kunt doen he. Ik weet nog wel dat Kas er ook zo'n last van had. Ook echt krijsen. Sofie daarentegen heeft er nooit last van gehad. Wist niet wat me overkwam.