Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Viv, hier echt helemaal andersom. Overdag onrustig en weinig slapen. Maar vanaf 20.00 totale rust, is echt een ander kind dan. Nachten gaan ook prima. Vermoeiend meid, lekker bij je pakken en ook voor jezelf makkelijk maken.

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Enne, jouw banner is toppie ;)

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoi!
    Alles goed hier?

Ik wil wel weer eens fotos zien van de nieuwste beebjes!Dan kan ik lekker babykriebels krijgen.

Boney ik gok bij jouw op een jongetje!
    Ga je ons het geslacht wel verklappen? Had je dat bij Tessa ook gedaan?

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jullie mogen het geslacht wel weten hoor. Bij Tessa wisten we het ook, alleen toen wist niemand dat wij het wisten. Van mij mag iedereen het nu weten.

5. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Goedenmorgen
    Alles goed hier lees ik, wat huilende Jan-en begrijp ik, maar dat gaat ook wel weer over :D

@luckymom
    Leuk dat je gekeken hebt, voor jou de vraag, eigenlijk voor iedereen die hier kijkt of je dingen hebt die je opvallen waardoor je kleding. Niet zou kopen. we zien dat er veel mensen kijken, maar daar blijft het bij. we verkopen wel wat, maar staat niet in verhouding tot de kijkers. Dus vandaar mijn vraag :)

Oooooh ik ga zaterdag naar de jonge gezinnen beurs, heb ik zo'n zin in. Voel me net zo'n meisje wat op schoolreisje gaat en de nacht ervoor niet kan slapen van de spanning.... Hahahaha lol

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @niekyn leuk de jongen gezinnen beurs ben vorig jaar ook geweest hele leuke dag gehad
    wou dit jaar ook gaan maar mijn vriendin heeft de kids ziek jammer

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @boones
    Heb je dat stuk in de kek mama laatst gelezen waarin een vaste columnisten kwaad word op een yoga mama omdat na de bevalling bleek dat ze wel wist wat het geslacht was, maar dit niet gedeelt heeft?

Ik voelde me zooooo aangesproken, wij hebben het bij Sanne ook lekker voor onszelf gehouden.... Had ook wel weer wat vond ik. Bij een derde (die er waarschijnlijk niet gaat komen) zou ik het weer wel vertellen. Dan hebben we alle opties gehad.

8. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik ga samen met mijn vriendin waar ik ook hoelahoep mee doe en we hebben besloten illegaal onze visitekaartjes in de tassen van mensen gaan gooien. Je kunt daar ook zo'n goody bag kopen... Hihi
    Maar we gaan omdat we het leuk vinden niet vanwege webwinkel :)

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ NiekN, ik vind je prijzen voor een hoop artikelen erg hoog. Ik zou bijv. nooit 17,50 voor een 'gedragen' H&M jas betalen....

10. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @arie
    Zoals je het ergere zet klinkt logisch, zal er naar kijken.

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ooooh wat irritant die automatische correctie op de ipad

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Of de Armani broek van € 37,50 vind ik ook duur. In de sale bij Coccinelle heb je t voor dat geld nieuw....

Is trouwens niet onaardig bedoelt, maar dat zou mij tegenhouden om te kopen.

13. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ergere is er neer zet

14. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik vraag om reactie, en ik vind het fijn dat je die geeft. Dankjewel :)

Zaterdag stand 10 op de creadoe beurs :D ?

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi sta jij op de Kreadoe??

Heb je trouwens ook van al je kleding op Marktplaats staan? Dat wil ook nog wel helpen met verkopen! Weet ik uit ervaring ;)

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Kijk trouwens ook eens op sites als coccinelle en kleertjes.com naar de prijzen die zij rekenen voor outlet artikelen. Ik heb ook nieuwe broeken liggen van Monnalisa nog met t kaartje dr aan van 75 euro en mensen geven er gewoon niet meer dan 20 euro voor!

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Leuke site Niekyn, maar ik ben het helemaal met Ariel eens, dat zou ik nooit voor tweedehands kleding betalen. Kijk maar een beetje rond op mp, dan zie je wat mensen betalen voor tweedehands kleding van bijv. h&m. Da's echt bijna niets hoor (ook helaas voor mij ;) )

Leuk Bones, dat je het met ons gaat delen. Ben ook zo nieuwsgierig.

Wat bof ik toch met Jan, mocht vannacht weer de voeding van 4.30 doorslapen, zalig zeg.
    Linn heeft de avond en nacht weer goed geslapen, dus we kunnen er weer tegenaan vandaag.
    Vanmiddag even naar de tandarts, want het blijft niet bij een blaasontsteking, hoofdpijn, beurs geboortekanaal, enz....maar sinds 2 dagen ook een hele zere kies. Gelukkig kan ik vanmiddag al terecht.

18. supermummy

Niekyn ik heb de eerste dag op je site gekeken en vond de 2e hands dingen die je aanbied ook te duur.
    Omdat niemand er iets van zei dacht ik dacht het misschien normale prijzen waren en ik gewoon te krenterig ben :D

19. supermummy

Suus, ik hoop dat je snel opknapt! Nog steeds een beurs geboortekanaal?Heb je dat ook bij de controle gezegd?Wist niet dat dat zo lang kon duren.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Niekyn, ook ik vind je wat te duur. Maar ben dan ook best heel kritisch als het gaat om 2e hands. Heel af en toe koop ik wel eens wat op MP. Maar dan is het of nieuw of zo goed als nieuw. En ik betaal er idd niet meer voor dan een paar euro. Vooor een jas vind ik het wat anders. Daar kun je best wat meer voor vragen.
    Zeker voor de merkloze dingen zoals hema of H&M zou ik echt niet meer betalen dan 5 euro. En op MP word er ook echt niet meer voor gegeven.
    Vind de site er wel leuk uitzien. Ik zal nog eens even neuzen.

Deel Deze Pagina