Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En hoe doe je het met verzenden? Ik zit nu bij snowboots te kijken. Maar die kunnen niet door de brievenbus denk ik. Dus daar komt nog eens 6.75 bij? Dat zou ik dus nooit kopen. Ik heb ze voor 15 euro nieuw bij scapino.
    Ik bedoel het niet vervelend hè maar dat begrijp je wel. Probeer tips te geven ;)

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En dan nog iets ;)
    Ik vind dat ik erg veel moet klikken. Zit nu bij meisjes zomerkleding maat 104. Dan vind ik het fijn als een site dan gewoon alles laat zien. Maar jij hebt nu nog 3 categorieen: Setjes, jurkjes, shirt/blouse. Dat vind ik persoonlijk niet lekker 'surfen'

Je prijzen van 'extra bij bestelling' vind ik mooie prijzen.

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Dankjullie wel voor jullie opmerkingen. Ik ga dit zeker in de groep gooien en een vergelijkend warenonderzoek uitvoeren. Hadden we al wel gedaan maar blijkbaar niet goed genoeg :)

Nee, Arie, ik sta niet op de creadoe beurs, maar dacht dat jij daar vast wel zou lopen :)

4. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ja, helaas winterjassen en schoenen zitten we bijna altijd vast aan pakketpost of afhalen....

5. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Verontschuldig je niet ik ben blij met deze commentaren.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    nieny, ik vind het ook veelste duur, zou nooit meer dan 2-4 euro voor hm betalen en voor merk wat bv nieuw 30 is niet meer dan 6-8 euro excl verzenden

ook bijv slaapzak prenatal nieuw, 20 euro, heb er laatst een nieuw vorige collectie gekocht voor 17,99

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    vind je site er wel super uitzien

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik ga trouwens met pijn in mijn hart afscheid nemen van de bv. kolf al 4 dagen alle voedingen omdat zodra ik hem aanleg hij onrustig wordt en me alleen maar heel hard bijt. Dit is niet vol te houden zo. Baal alleen dat ik het zo niet lekker kan afsluiten voor mezelf, maar heb alles geprobeerd afgelope 2 weken maar niets helpt

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat balen debie. Kolf je wel genoeg voor een hele voeding? Of krijgt hij al flesvoeding? En uit het flesje drinken gaat wel goed? Heeft hij geen spruw? Dan doet het drinken pijn en gaan ze vaak bijten.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja, kolf wel genoeg maar is geen doen constant kolven. Fles pakt hij heel goed, hij krijgt nu max 180 nutrilon op een dag gemixt door twee flessen bv. Zal eens kijken, maar is me niet opgevallen spruw. Wel heeft hij dus onder twee tanden en nu komen er boven ook twee door

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Thans, lief van je :)

13. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @arie
    Alles goed? Met wortel en al gewoon?????
    Wat heeft hij gedaan?

14. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Gaver, de gatver hebben jullie dat verhaal gelezen over het peuterdrama op telegraaf.nl? Ik zit hier met kippenvel en tranen in mijn ogen, bahbahbah

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja,had het al gehoord Niekyn en sluit me direct weer af. Dit soort berichten komen nu 10 keer zo hard binnen.

SM, dat beurse geboortekanaal is over hoor. Het is nu nog uitsluitend de pijn van de blaasontsteking onder.

Debie, dat is jammer zeg, maar super dat je zolang al bv gegeven hebt.

Ariel, zag net de foto op fb. Jeetje, wat een smak heeft hij gemaakt of niet? Knuffie voor jouw mannetje!

Hier heeft Linn een slaapdag. Ze sliep gewoon door onder het douchen....ha ha ha. Wel even lekker, kunnen we even Tess veel aandacht geven.

We gaan maandag voor kennismaking met de nieuwe gastouder, ik ben heel benieuwd, ik hoop dat het raak is. Zou een hele zorg minder zijn!

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    NIEKIEN.. ik heb ff je site getwittert!!!.. wie weet levert t wat op.. site ziet er idd heel goed uit..

ff teruglezen

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nieky, ook ik vind de site er mooi uitzien en de prijzen iets te hoog.

Ariel, arm mannetje. Foto op fb zag er echt pijnlijk uit. Sneu hoor!

Heerlijk zo'n slaapdag van Linn:)

Debie, balen dat je de bv voor jezelf niet goed kan afsluiten. Toch heb je het lang gegeven. Super hoor!

Boney, leuk dat je met ons wilt delen of Tessa een broertje of zusje krijgt:)

Sofie is naar de psz. Het afscheid nemen ging huilend... Is echt niks voor haar. Ik krijg altijd een kus en een kroel en dan gaat ze lekker spelen.
    Vanochtend weer naar peutergym geweest met haar. Het klimmen en klauteren vindt ze geweldig. Maar ze zingen ook liedjes met de kinderen en dat vindt ze stom;) Het laatste liedje/spelletje heeft ze ook niet meer mee gedaan. In februari gaat ze naar kleutergym. Dat is meer wat voor haar denk ik.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Noah heeft idd een flinke smakker gemaakt op t KDV. Hij is blijkbaar buiten van een autootje gevallen recht op zn gezicht! En de tand met wortel en al dr uit, dus daar doet de tandarts niks aan bij een melkgebit... Omdat ie zo hard op zn hoofdje is gevallen heb ik wel wekadvies gehad van de HA.

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @arie
    Hoe reageert hij er verder op dan?

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hij was eerder vanmiddag een beetje suffig en ook nog een paar keer gevallen hier thuis. Dus ik vertrouwde het niet helemaal, helaas kan meneer niet slapen zonder speen en heeft ie dus vanmiddag geen dutje gedaan. Dus hij is op dit moment echt om alles aant huilen.

Deel Deze Pagina