Aaaa wordfeud, debbie hier idem ik ben daar mega_mindy Als je de uitdaging aandurft?? Helaas baal, baal morgen jjg beurs gaat niet door, mijn vriendin heeft met de hockey wat raars gedaan met de enkel en is nu onderweg naar het zkh om foto's te laten maken.... Baal, baal maar wel hopen dat alles goed is...
Da's balen Niekyn! Ariel, ik las dat jullie een baggernacht gehad hebben. Hopelijk geneest het snel en kan jullie manneke snel de speen weer in. Knuffie. Wij hebben ook een onrustige nacht gehad. Linn had weer last van krampjes, dus we moesten haar echt even in slaap helpen. Ik barst nu al 2 weken van de hoofdpijn, eigenlijk vanaf dat ik de pil weer gebruik. Nog 1 week en dan heb ik de stopweek. Als ik dan geen hoofdpijn heb, dan weet ik genoeg. Baal er wel van, want ibuprofen helpt niet meer.
Hoi hoi, Balen Nieky, kan iemand anders niet met je mee? Ariel een shitnacht gehad. Vind het zo sneu voor Noah. Hopelijk kan hij snel zijn speentje weer in en kunnen jullie allemaal weer lekker slapen. 2 Weken koppijn da's ook niet fijn Suus. Zou het echt door de pil komen? Heb je daar eerder ook al last van gehad? Net terug van een ochtendje voetbal. Kwart voor 9 moesten we weg en half 1 waren we terug... Gelukkig hebben ze wel gewonnen, dus hier een vrolijke ventje in huis. Even nog een vraagje aan Suus of Boney. Ik wil graag een granny square gaan haken. Weten jullie een duidelijk boek daarover? Heb al op internet gezocht, maar werd daar niet veel wijzer van.
Bedoel je dat je het patroon van een granny square zoekt, Meiske? Geen idee of het van de pil komt/kan komen. Heb het tegelijkertijd gekregen. Wil er graag vanaf, dat weet ik wel Ichy, toppertje! We hebben de babyfoon binnen en hij staat al geinstalleerd en doet het prima. Bedankt he liefie! Moet je een vergoeding voor de doos, die heb je nieuw gekocht of niet?
Halllooooo weten jullie nog iemand die nog naar de jjg beurs wil en geen kaarten heeft? Ik heb ze gekocht, maat mijn vriendin heeft de enkel gebroken. Dus dat wordt 'm niet. Het is een PDF bestand die je gewoon kunt uitprinten, liefs mij
Niekyn, wat balen dat je niet kun gaan zeg. Ik heb geen kaarten nodig en weet zo ook niemand. TOt hoelang is dat nog? Ik kan altijd eens rondvragen. Meiske, er zijn genoeg duidelijke patronen te vinden hoor. En anders wil ik er wel 1 voor je uitschrijven of zelf even in m'n patronen duiken. Je kan al wel haken en kent de steken enzo? Dat is wel handig om te weten
Meiske, wat wil je precies? Wil je echt helmaal vierkant zoals een originele granny zeg maar? Of wil je rond ik het midden zoals deze? Maar ik denk dat je zoiets bedoeld? Dit is echt zooooo makkelijk! En erg leuk!
Hier nog een basis patroon. En hoe is je engels met haken? Op ravelry staan 1000en patronen! Wel even aanmelden.
Thanks Boney! Ik heb eigenlijk nog geen idee of ik rond of vierkant wil. Wat is mkkelijker? Met deze voorbeelden moet het echt wel lukken denk ik! Vanmiddag even naar het strand geweest. De kinderen hebben gewoon zonder jas daar gelopen! Het was zo stil op het strand, heerlijk. Mooi uitzicht over het vlakke water, in één woord genieten.
4kant is makkelijker om te beginnen. Je kan van allebei een proeflapje maken. Ik ben jaloers... Mis het strand best wel.
Oke, dan ga ik met vierkanten beginnen Ik snap best dat je het strand af en toe mist. Zou ik ook doen. Ik heb het strand zelden zo mooi gevonden als vandaag. Nu lekker naar mijn ouders om te eten. Nasi, mjammie
Vierkanten zijn idd makkelijk en dat gaat sneller, wel handig als je bijv. een deken wilt maken. Hier net ook 2 uur buiten geweest, eerst een uur gewandeld en toen nog een uur buiten gezeten met de buurvrouw, terwijl de kids speelden. Ik had Linn in de draagdoek, dus die snurkte door alles heen. Moet alleen nog leren om ontspannen te lopen/bewegen/zitten. Want ik voel het nu in de rug en merk dat ik toch nog krampachtig ben. Zal vast snel wennen en ik weet ook eigenlijk wel zeker dat ze er niet uit kan vallen. Nu stond ik net een sigaret te roken en dan heb ik nog echt het gevoel dat Linn nog aan mij vastgeplakt zit, heel apart. Schrok ervan, dacht ineens "oh oh, sta een sigaret te roken waar Linn bij is", ha ha ha. Niet dat ik dat ooit zou doen hoor. Wat gaan jullie eten?
Hier staat de frituurpan aan. Dat doen wij echt bijna nooit. Dat ding stond bijna een jaar in de kelder. Was dus erg vies en stoffig. Heb hem vorige week schoongemaakt en nieuw vet er in gedaan. Vandaar! Mjammie! Er is niets zo lekker als vers gebakken patat! En ik heb het koud en ben moe. En ik moet ook nog gaan werken vanavond.
Hier staat ie al 3 jaar in een vochtige schuur, denk niet dat ie nog te redden is. Maar wij hebben dus net ook de patatjes op, wel van de caf. Wel lekker te pas dan Boney?
Nog geen idee. Denk dat we Tess wat dingetjes zelf laten uitkiezen en verder 1 groter kado. Zal het eens even met Jan overleggen. Ben ook niet van plan om de hele stad af te struinen, houd ik met mijn rug echt niet vol. Enne Linn krijgt natuurlijk ook kadootjes. Nog niet eens zozeer om Linn, maar Tess snapt natuurlijk niet dat haar zusje niets krijgt van de sint. Jij dan Viv?
ben nog aan het twijfelen tussen litle people en play mobile en idd ook wat voor evi verder nog voor de peetkinderen we hebben er 3 maar met eentje afgesproken (haar moeder is peettante van bryan) eerste paar jaar neits te doen want ze krijgen al zo ontzettend veel maar ja dan krijgt bryan nog ieder jaar van mijn broer wat dus ook voor hun zoontje wat kopen pfffff als ik voor hun al eens klaar ben hahaha
Oh neeeeeee Ik heb evi ook gemist!!! Ik ga nu welin de hoek staan! Van harte vivi! Hopenlijk is alles goed gegaan met de bevalling.... Pffff ik heb echt een aantal weken in een grot geleefd!!
Zo, ik heb eens even teruggelezen wanneer de bevallingen waren en wat belangrijk is even foto's spotten. Die mooie meid evi EHBO ik,kunnen spotten, maar helaas zijn alle foto's van linn alweer verwijdert.... Ik lees je verhaal ook suus, hoever ben je met het verwerken van de bevalling? Heb je het een plek kunnen geven? Hoe gaat het verder met drukte om je heen?