Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Oooh rustig geweest hier!
    Hier ook niks te vertellen.
    Dan maar een groeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha SM, groetjes terug.
    Heb ook niet veel nieuws. Ja, dat ik vanmiddag een heel stuk gewandeld heb en ik het niet meer warm krijg.....

Zo, ik ga even een flesje geven....

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiske ikke, sterre1981

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk Debie:) Nodig je zo nog even uit.

Verder heb ik ook geen nieuws.
    Oh ja, toch wel.
    Ik heb heel erg de voorkeur voor een bepaalde juf voor Sofie. Zij wist dat, maar kon er zelf niet voor zorgen dat Sofie bij haar in de klas zou komen. Zelf wilde ze haar ook wel erg graag in de klas.
    Vanochtend kwam ze naar me toe en zei dat het wel ging lukken. Ik ben blij, Sofie ook:)

Suus, vervelend zeg, dat die meiden elke keer aan de deur staan! Zou ik ook totaal niet tegen kunnen.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Niks te melden, maar wilde gewoon even goedmorgen zeggen. Het is hier zo rustig....

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nou, dan doe ik ook mee.....goedenmorgen!

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Goedenmorgen !

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nou, dan ga ik gewoon wat typen waar jullie totaal geen behoefte aan hebben.

Vanochtend de eerste ochtend alleen (nu pas? Ja, nu pas). Jan werkt van 7.00 tot 13.00 en ik zag er als een blok tegenop. Maar die lieve dochters van mij werkten beide goed mee! Linn slaapt normaal vanaf 7.00 niet meer, maar vanochtend tukte ze lekker tot 9.00, dus ik kon Tess in de kleren, brood eten en nog zelf even opfrissen....relaxed! Nu is Linn vanaf 9.00 wel wakker, maar elke keer heb ik even het speentje er weer in gedrukt en Tess is nu net opgehaald door mijn ouders.
    Ik ga even de kleren aandoen en dan even wandelen, want dan valt ze wel in slaap....en ben ik weer 45 min. verder ;)
    Morgen werkt Jan weer een halve dag en dan vanaf maandag de hele dagen.
    Ik hoop dan ook dat we snel meer duidelijkheid over de gastouder hebben, want dan kan Tess daar ook 2 dagen heen en is het allemaal makkelijker te doen.
    So far so good.

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    goedemorgen!

Fijn dat je meiden heerlijk mee werkte!

hier was het ook even zoeken op de dagen dat Finn naar het kdv ging. Eerst sliep ze dan nog, maar dan moest ik haar nog voeden voor we weg gingen, en dik aankleden. Daarna was ze een tijdje wel wakker. En daarna was ze een tijdje heeel vroeg wakker waardoor ze net op het moment dat we moesten gaan heerlijk chagi was :D
    Nu is mevrouw elke ochtend stipt om 5.55 wakker en zit dan rechtop naast me.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Hier móet ook echt nog ritme gevonden worden Pfff haha

@suus wat drinkt linn nu?

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey meiden,

ik lees wel nog mee op het forum maar heb weinig puf om op iedereen te reageren, ik zit nl thuis met een burnout. nu na 3 jaar lang doorgaan de rust weder gekeerd is is alles eruit gekomen.

hoe is het hier met iedereen?

liefs

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Viv, hier ook nog geen ritme hoor. Denk ook dat het elke dag weer anders is, dus dat je het per dag kan bekijken. Kijk, als Linn morgen wel om 7.00 wakker is, dan komt alles tegelijk en dan is dat dus weer een hele andere situatie. Leven met de dag..... Zooooo lastig voor een planmatige controlfreak.
    Linn drinkt nog steeds 5 a 6 keer 135 cc. Ze drinkt ze allemaal leeg en we hebben net vannacht besloten om de avondfles te verhogen naar 165 cc. Ben benieuwd of ze die opdrinkt. Ze geeft nog regelmatig melk terug, maar dat komt meer doordat ze gulzig drinkt.
    En ha ha ha.....zit nog steeds op de bank....rek de tijd met de speen, want heb geen zin om aan te kleden.
    Hoeveel drinkt Evi nu?
    En hoe is het met de krampjes?
    Wij geven vanaf maandag de probiotica en de laatste dagen gaat het erg goed met de krampjes. Natuurlijk geen idee of het door de probiotica komt (zou wel erg snel aanslaan dan), maar wel lekker dat het even een paar dagen minder is.

Deb, sow he, vrroege vogel. Nee, ik hoop dat Linn net zo'n slaapkop als Tess wordt. Lijkt me zo geweldig dat we over 3 jaar weer lekker tot 9 uur in ons nest kunnen liggen ;)
    Hoe gaat het met Finn op het mkd? Nog steeds zo vermoeiend?

Kikkert, dat hoor je vaker, dat het er in een rustige periode uit komt. Niet zo mooi! Hopelijk kun je de rust een beetje pakken.

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @suus evi drinkt 6 flessen van 125cc (maak voeding van 24 uur) en snachts ongeveer 80cc
    maar ze komt echt om de 3 uur en zou zo lekker zijn als ze wat langer sliep hahaha

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @kikkert jeetje meid wat rot zeg, doe je wel rustig aan meid!!!

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Voor Suus

Hier het kapje van het lampje. Het voetje staat op dit moment in de grondverf. Vanavond of morgen verf ik die zilver.
    Voor op de kamer van Tessa.

Bekijk bijlage 197841

En hier dan het uiltje. Het kamertje is wit met jeansblauw en de kleuren van het uiltje pasten er echt perfect bij. Ze waren er dan ook heel blij mee! Geslaagd kado dus.

Bekijk bijlage 197842

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kikkert: Sterkte meid. Een burn out word vaak onderschat. Hoop wel dat je snel weer een beetje gaat branden... ;)

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemiddag

Wat een leuke dingen heb je gemaakt Boney!
    Ik ben met de vierkantjes bezig. Erg leuk om te doen:)

Suus, wat fijn dat het vanochtend zo goed ging alleen met de meiden. Zie je nu wel, je bent een kanjer!

Kikkert, sterkte hoor meid!

18. supermummy

supermummy Niet meer actief

Suus eerste (halve) dag alleen, toch altijd weer spannend.
    En de meiden ook nog meegewerkt hihi beter kan niet want als ze tegenwerken kan het knap lastig worden tijdens het spitsuur is mijn ervaring hier :)

Kikker sterkte meid! Ben je ziek thuis? Probeer je tijd te nemen en echt aan te werken en uit te zieken, anders zit je over een poosje met hetzelfde probleem.

Boney wat leuk! Was die uil een kraamcadeau? Lampekap is ook super leul geworden!

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh Boney, echt helemaal te gek gaaf! Wauwie, vind het echt supermooi!!!!!!

Ik heb een nieuwe telefoon.....JEEJ! Kon niets met de oude, niet eens op internet. En nu is het zo makkelijk als je overal in huis op internet kan ;) en natuurlijk wordfeud, dat gaat echt een verslaving worden. Nu zit ik nog 4 maanden met een dubbel abonnement, maar ik kon echt niet wachten. Vond ook dat ik het verdiend had ;)

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oja Meiske, dat is ook erg verslavend....pas maar op. Ik zat allang over het aantal vierkantjes heen voor de deken, maar ging maar door..... Lukt het goed die granny's?

Deel Deze Pagina