Debie, ga je dit jaar ook op wintersport? Wij hebben ook zin om in het voorjaar te gaan. Ik kan redelijk skieen en mijn man helemaal niet, vanaf welke leeftijd kunnen kinderen een beetje overweg met skies? Skiklas vanaf een jaar of 4 of niet?
pfff ik zit er even helemaal doorheen hoor. misschien kunnen jullie me helpen, ben vandaag voor de 3e keer in een week tijd door de juffen op de psz op matje geroepen omdat bryan een ander kindje pijn gedaan had weet gewoon niet wat ik er mee moet hoor, hij doet zo gefrustreerd word er gewoon mismoedig van ik mis mijn vrolijk klein kereltje
veel individuele aandacht geven, misschien helpt dat, is natuurlijk veel verandert voor hem nu. of lekker weekje thuishouden sm, ja ilse gaat voor het eerst op skiles. sommige gebieden heb je eventueel opvang (nooit gedaan maar kan dus) en soms 2 uurtjes in de ochtend spelen in de sneeuw, dat is wel leuk
Daaaaaaaaag Kikkert.. Dan kunnen we elkaar de hand schudden... Burnout is zoooooooooooooooo kut... Vind iedere dag nog steeds een worsteling.. Het blijft meer overleven dan herstellen.. En ik ben al bijna 5 maanden verder.. Zucht.. Ooit komt het goed zegt iedereen... Sterkte meid.. het duurt vaak jaren voor je o dit punt beland. En dus ook heel lang voor je er weer af bent...eind datum onbekend... Verder.. Na twee weken time out van het werk, moet ik dinsdag weer voor twee uur per dienst aan de slag.. Morgen weer therapie.. Zie er voor het eerst tegen op.. Dinsdag ook naar de gyn... Ben benieuwd...spannend toch wel.. Kindjes gaan goed. Anna en Marijn verkouden, maar niet ziek... Ik heb auditie gedaan dinsdag en ben door!!!!!!! Jaaaaah.. Was echt zenuwslopend maar zo gaaf.. Mooie opsteker.. Weer voldaan aan meld plicht.. Ik lees wel mee, maar niet echt tijd om te reageren... Oh ja.. Voor degene die de link nog niet 100 keer fb heeft gezien.. Helpen jullie ook? Www.staoptegenkanker.nl/lopen-voor-een-kans Dank iig voor het lezen!!! Liefs
Even Viv snel een knuffie geven. Meid, idd echt even thuis houden. Tess hebben we 2 weken thuis gehouden en dat had ze echt nodig om aan de situatie te wennen. Nu gaat het echt steeds beter en gaat ze steeds vaker weer naar de gastouder/opa en oma. Ik ga slapen.
Mogguh! Ikke ook wordfeud! Heb weekend, jeej! Man, fokking druk op het werk. Crisis na crisis. Wel leuk: teamleider heeft gister gezegd dat de kans heel groot is dat ze me contractverlenging aanbieden. Hangt af van het budget. Hoor het binnen 2 weken. Heb aangegeven dat ik dan 24u wil werken ipv 32u. Vanavond sint maarten lopen met Lune, leuk! Morgen sinterklaas intocht, ook leuk! Dikke knuffel voor iedereen!
Klinkt allemaal erg gezellig en positief Maja. 24 uur is idd een veel mooier aantal, nu werk je wel erg veel. Hier ook al helemaal verslaafd aan de wordfeud....jeetje, dat is echt leuk. En ideaal, want als ik een paar uur geen tijd hebt, dan blijft het gewoon staan. Linn is not happy in haar bedje, maar ze heeft echt even pech gehad, ga eerst mijn boterham opeten. Wederom zit Tess in de kleren en aan het brood....gaat nog steeds goed. Ben benieuwd hoe dat dinsdag gaat, want dan moet ik haar voor 8.30 klaar hebben. En vanmorgen had ik het geluk dat Tess langer dan Linn bleef liggen. Dus kon ik eerst Linn doen. Schijnt weer mooi weer te worden, dus ik ga straks met de dames maar weer eens wandelen. Ik heb gisterenmiddag nog snel even een hele dikke winterjas gehaald. Ik had alleen van die leuk-voor-in-de-auto-winterjassen, die dus geen warmte geven. En aangezien ik waarschijnlijk veel ga wandelen, heb ik er eentje in de opruiming gekocht. Gelijk maat 44, want dan kan Linn er in de draagdoek nog onder en ik kan de jas bij de taille aansnoeren, zodat ik niet voor schut loop als Linn er niet onder zit. Zo, een boel nutteloze informatie!
* maakt een vreugdedansje * Een kleintje dan, want de HA belde net, mijn urine is nu in eerste opzicht SCHOONNNNNNN!!!! Nog wel een kweek voor de zekerheid, maar het zag er schoon uit. Ojee, wat ben ik opgelucht....maar wel met enige voorzichtigheid, want ik voel dat het nog niet helemaal goed zit, maar hopelijk zijn dat de naweeen van een maand lang blaasontsteking en ab slikken.
Ja, zou echt top zijn, want de volgende stap was een onderzoek bij de uroloog....had ik helemaaaaaal geen zin in. En daarbij ben ik het na een maand wel zat!
als je me wilt toevoegen op woordfeud ben ik sterre1981 suus hopelijk er eens vanaf. hier ook het idee dat ik blaasontsteking heb/ krijgt, drink me helemaal rot. maja klinkt goed, zeker als je kunt blijven met minder uren. hier appeltaart in de oven, straks nog ff dweilen en dan klaar voor de visite voor esmee morgen.
gelukkig is je urine schoon..hopelijk de kweek ook goed Debie.. Alvast gefeliciteerd!! Maja.. Klinkt beter..24 u en verlenging.. Spannend.. Ik duim!!
Suus, nou ik hoop dat je urine nu eindelijk helemaal in orde is....zou toch langzamerhand eens tijd worden. Maja, ooh klinkt super verlenging en evt minder uren, zal wel goed komen jou kennende Wordfeud?Is dat of Facebook??Ik word bijna nieuwsgierig.
Goed nieuws Suus! Hopelijk is het kweekje goed. Contractverlenging klinkt super Maja. Het zou fijn zijn als je iets minder uren gaat werken toch? Mijn wordfeudnick is wiep37 Straks nog even kids in het zwembad brengen en ophalen en dan verder niks meer doen. Heerlijk. Morgen voetbal van Stijn, maar hoef gelukkig niet te rijden. Dan morgenmiddag een judowedstrijd met Kas. Hoplelijk op tijd thuis voor de intocht. Voor de zekerheid neem ik de intocht op tv maar op. Kunnen ze in geval van nood dat iig nog kijken Sm, wordfeud is een scrabblespel wat je tegen elkaar kunt spelen.
ff jullie advies nodig, evi drinkt nu al 7 flessen van 135 cc maar is dan ook overdag iedere 3 uur weer wakker voor een fles, voor haar gewicht is dit volgens mij veel, is het misschien verstandig over te stappen naar voeding voor hongerige baby's???? wie o wie helpt hahaha