Ik ben niet zo van het overstappen (komt door slechte ervaring met Tess).Zou dan eerder indikken met jbpm.Maar waarom niet gewoon laten drinken,hoeveel totaal cc zit ze?Kun je niet af en toe rekken?Bijv. Met speen. Doe dit via foon,dus sorry voor de fouten. Sm,wordfeud is verslavend,maar mij krijg je hier niet weg hoor
Jbm helpt niet heb ik al geprobeerd en rekken dat lukt hooguit 10min dus schiet niet op hahaha Ze krijgt nu 945ml op dag soms wat minder maar ik vind dit echt veel
Vivi ben het weer allemaal vergeten hoe het ook al weer zat met flesvoeding. Is en blijft toch altijd zoeken. Heb je dan het idee dat ze heel hongerig is? Gaan alle flessen helemaal op?Ik vind om de 3 uur wakker toch best netjes?Wil ze dan ook meteen een voeding? Ik vind dat helemaal niet raar! Slaapt ze s´nachts al wat langer door?Of komt ze dan ook om de 3 uur?Als je onder de liter blijft is het toch goed? Ik zou ook niet zo snel van voeding veranderen als het voor de rest gewoon goed gaat.
Zolang ze nog onder een liter blijft is het goed.Vind het wel veel,maar blijkbaar heeft ze het nodig.Is ze verdee tevreden?Jbpm doet hetzelfde als kv voor hongerige babies,dus dan schiet je niets op met overstappen.En evt. 7 keer 120 aanbieden pikt ze niet?Vraagt ze dan echt om meer voeding?
Zolang ze nog onder een liter blijft is het goed.Vind het wel veel,maar blijkbaar heeft ze het nodig.Is ze verdee tevreden?Jbpm doet hetzelfde als kv voor hongerige babies,dus dan schiet je niets op met overstappen.En evt. 7 keer 120 aanbieden pikt ze niet?Vraagt ze dan echt om meer voeding?
Haha, ja suus... Vivi, aan mij heb je niks. Kan je echt niet helpen. Maar ik vind elke 3 uur echt niet vaak voor zo'n pas geboren baby. Ze is nog geen 6 weken toch? Hier lekker rustig weekend. Ik moet wel werken, maar tussendoor doe ik niet veel. Straks even naar het bos lopen met Tessa. Het is lekker weer hier! Fijn weekend allemaal.
Ha ha ha,komt door de telefoon.Hier is het ook heerlijk weer,denk dat ik ook nog wel even ga wandelen.Linn slaapt toch nog lang niet.Hoe is het met de rug/bekken,Bones?
Het gaat op en af. Minder wordt het niet iig. Ik kan volgende week terecht bij de bekkenfysio. Nog even geduld dus. Tot die tijd alles voorzichtig en langzaamaan uitvoeren. NIet altijd even handig...
daaaaag... pff. voedingen.. weet ik niet meer hoor.. ik gaf gewoon waar ze om vroegen..whaha.. onder of boven de liter.. keek ik niet zo naar Jur was echt een veelvraat.. had 200cc binnen 10 minuten op (en dan kon er met gemak nog wel 200cc naar binnen..whaha.. dat kreeg ie niet natuurlijk).. maar die zat steevast boven de liter..hij deed t er prima op.. Maar goed..das geen norm natuurlijk.. kan dus niet echt helpen.. BONES.. bekkenband hielp hier ook erg goed..kun je net ff wat meer....
Jeetje meiden, we kakken in... Ik ben vanmorgen vertrokken naar m'n ouders. Daar blijf ik slapen en ga morgen na het eten 's avonds weer terug. Gezellig. Tessa ligt al in de bedstee en ik kruip er zo naast. Lekker samen slapen in mijn oude kamertje. Vind ik altijd zo leuk! Vanmiddag gelijk even over het strand gelopen. Men, wat had ik dat gemist zeg. Morgen gaan we weer! Volgens mij is Anna vandaag jarig? Gefeliciteerd!!! 2 jaar alweer.
We kakken echt giga in,dat zou jammer zijn.Kom op dames,we zijn al ruim 4 jaar aan het kletsen,dat laten we toch niet verwateren.... Gisteren naar het cb geweest,ze is goed gegroeid.Ook aangegeven dat ik alleen nog voor de inentingen kom,vind t echt verder een aanfluiting.Ik moet even naar een heel verdrietig meisje.
hier dinsdag met evi naar het bureau geweest ze was inmiddels 55cm en woog 4630 gram flinke meid dus hahaha, per gisteren ook maar overgestapt op friso extra want het honger hebben werd steeds erger en qua voedingsstoffen ect was hij precies hetzelfde als de friso standaard alleen ietsje meer coolydraten verder is het hier een ziekenboeg, manlief,evi en ik zijn verkouden en bryan heeft ontstoken amandelen en een blaasje op zijn tong hij wil bijna niets eten drinken gelukkig wel. Gisteren naar de ha geweest en ze kunnen geen vinger leggen op de blaasjes dus heb ik druppels gekregen voor erop en als het morgen niet beter gaat moet ik toch ff terug komen
Zo,das echt een flinke dame.Linn is 4200 en 53 cm. Wat vreemd die blaasjes,beterschap daar.Hier zijn Tess en ik verkouden....bah.Maar mijn weerstand is echt 0,0.
Leuk he,zon bevalling.Terwijl ik me suf vreet in vitamines.... Had het al wel een beetje verwacht Niekyn,maar wel jammer.Hoe lopen de zaken?
ja heerlijk zon bevalling hahahaha als ik over 5,5 week maar weer helemaal op de been ben want dan is helaas mijn verlof alweer voorbij pff gaat veels te snel hoor
Dan al?Ik hoef pas na de kerstvakantie te beginnen.Maar ik kijk er juist naar uit,wel weer lekker om ook andere dingen te doen,dan alleen moederen.