Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik begin 29dec en dan 2 dagen werken en dan weer 2 vrij

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi mag ik nog binnenkomen?:)sorry ben een tijdje niet geweest...hoe is het hier?

en hoe gaat het met de kleinste meiden dames?

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heey Joma,hoe is t?Las op fb dat je thuis moest blijven....waarom?

Meissie hier is onrustig.Slapen overdag houdt ze niet van....;)

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Suus haha had gwen ook die was ook echt bijna altijd wakker als baby die wilde echt alles zien..

Ja zit niet zo lekker meer in elkaar zegmaar ben helemaal aan het einde van me latijn, heb maagklachten en nog veel meer door stress ect veel gewerkt en dingen die op het werk gebeuren ect..

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    He gatsie,meid!Heel goed dat je even rust pakt,ik weet hoe moeilijk jij dat vindt.Knuffie hoor!

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    JOMA.. dikke knuff meis..

Anna was idd gister jarig.. leuke maar drukke dag zeg.. wij hebben haar een baby born gegeven.. ze is er helemaal wijs mee.. de lieverd..

Verder bij de gyn geweest.. gynaecologisch ben ik in orde. Die verdikking die ze gezien hadden bleek een bloedvat te zijn. Wel licht mijn linker eierstok verder naar achteren waardoor deze vlak langs of tegen mijn darmen aan licht.. dus als mijn darmen opzetten heb ik pijn aan mijn eierstok. Dat zal het dan wel zijn.. moest wel als het erger werd of wanneer ik bloed bij de ontlasting ontdekte direct naar de ha.. dat heb ik niet dus dus niks aan de hand..

euh.. verder niets te melden..

Iedereen dikke knuff

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoe gaat het met werken Ichy?

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zal ff kijken of ik het uit kan leggen...

nou ben daar begonnen 1 april dit jaar, zou in gewerkt worden als salonmanager..puntje bij paaltje stond ik na 2 weken al de boel te runnen,geeft niet kon mezelf gelijk bewijzen, ik werk 3 dagen op geven moment de vakantie periode juli zou iedereen extra werken ivm met collega,s en vakantie nou prima dus dat werd 4 dagen puntje bij paaltje werd ik iedere week 4 dagen in gepland ..dan denk je nog nou vooruit op geven moment heb ik 10 weken 4 dagen gewerkt toen was ik het zat want heb Gwen nog me huishouden en ja ik wil thuis ook alles perfect hebben zo zit ik in elkaar, heb naar mijn baas gemaild ( we hebben geen telefoonnummer van hem krijgen we niet ook weet nu waarom) hij is trouwens alleen ondernemer geen kapper niks. dus gemaild dit

Ik wil het even hebben over het extra werken.
    Afgelopen 2 1/2 maand stond ik continu voor 4 dagen ingepland,
    Ik wist dat je met de vakantie periodes extra ingepland kon worden en dit
    was
    ook geen probleem. Ik heb dat ook kunnen regelen ivm met oppas voor mijn
    dochtertje.
    Maar nu hoor ik dat ik weer continu staat ingepland, zo van hup je staat
    ingepland.....dus je komt maar.
    Ik heb er voor gekozen om 3 dagen te werken, oa. ivm met mijn dochtertje die
    ik zelf wil opvoeden.
    Ik ga met veel plezier naar mijn werk, maar mijn gezin moet er niet onder
    gaan lijden.
    Uiteraard ben ik bereid, dat als er collega, waarmee ik werk op vakantie is,
    om een dag extra te werken,
    Maar continue 4 dagen werken, daar pas ik voor.
    ik heb een contract van en zelf gekozen om, 3 dagen te werken,
    ik denk zeg het maar eerlijk ipv dat het me tegen gaat staan. Zoals ik al
    zei, ik heb plezier in mijn werk en heb het naar mijn zin bij jullie.
    Maar ik heb het idee dat er overheen gekeken wordt, hoeveel dagen iemand
    werkt en als je een paar keer ja gezegd heb dat er dan standaard vanuit word
    gegaan, dat het dus altijd kan.

Hoop dat ik je voldoende er over heb geïnformeerd en dat er nu gelijk
    rekening mee gehouden kan worden, dat ik 3 dagen werk ipv 4. Dat zou fijn
    zijn.
    Alvast bedankt.
    geen respons gekregen geen mail terug maar werd niet meer ingepland extra, buiten dat vindt ik dat hij zo wel goedkoop fulltime personeel heeft omdat de meeste 3 of 4 dagen werken en allemaal per week 1 dag extra werk en die dan uitbetaald krijgen als overuren waar je niks aan overhoudt, dus schijnheilig had het gelijk al door , buiten dat betaald hij die overuren niet gelijk uit kan je maanden op wachten na 20 keer mailen..
    nou het volgende dus vanaf half september weer gewoon 3 dagen gewerkt eind sept een weekje op vakantie geweest was heerlijk ,maar wat was nou eind sept geen geld gestord gekregen op geven moment 1e volgende maand(okt dus) nog niks ik collega bericht ook nog niks nou iedereen mailen waar het geld bleef ,ja er was een foutje bij de bank ...hij had niemand gemaild of zo van foutje bij de bank sorry komt later niemand wist wat..dan denk je nog kan gebeuren ondanks dat niet moet kunnen nou een week later 6 okt geld gestort, ja rond 20 okt spoedbespreking op het werk, nou toen dachten we al nu gaan we het krijgen...Nou hij was er zelf niet mijn baas ,hij laat alles door de rayonmanagers oplossen en hun het woord doen.. Hij heeft schulden ..en dat komt niet door andere duistere zaakjes en niet door dat de winkels niet lopen hoor,of we hem de komende 2 maanden wilden helpen en terplekke een contract wilde tekenen voor de maand okt en nov voor 75 % salaris nou wat denk je zelf niemand tekend natuurlijk ..mocht het contract niet mee naar huis nemen gelijk tekenen...Gelijk iedereen wat denk je nou zelf, laat tie eerst maar iedereen zijn overuren betalen..nou puntje bij paalte week erna de 30e salaris op tijd dus maar je raadt het nooit die lul heeft uit zichzelf gewoon iedereen maar 75 % uitbetaald..iedereen boos en mailen ..ja het was al verwerkt dus ja hij ging er al vanuit dat het goed was ...ik ook gemaild!

Ik zie net dat toch maar 75% van mijn salaris is gestort,ik vindt dit echt belachelijk dat het zo moet gaan
    zonder akkoord van mij en verdere overleg , en je het gewoon doet,
    ik hoop wel dat ik het resterende binnen een paar dagen op mijn rekening heb.

nou geen reactie terug van hem , maar rayonmanagers, ja het wordt die maandag verwerkt en zal dan het resterende woensdag op je rekening hebben , nou woensdag niks ..ja het wordt vandaag verwerkt, puntje bij paaltje belt mijn collega die vrijdag erna op , hij is het net komen brengen contant voor iedereen..is maar goed dat ik er niet was vuile leugenaar met het is verwerkt..
    nu zit dus iedereen in spanning van hoe deze maand ect..ik ben al weken aan het reageren op diverse facatures maak me niet uit wat in ieder geval moet ik daar weg! ook omdat ik natuurlijk de zaak opent en sluit kassa doet verantwoordelijkheden daar heb en ik me eerst moest waarmaken als salonmanager en dat doet maar er nog steeds niet voor betaald wordt dus voel me ook wel gebruikt, dus ja alles bij elkaar veel werk die elende op het werk en thuis alles perfect willen hebben..heb sinds vorige week echt maagpijn en nu alles eruit is gekomen alles doet me pijn , reageer ook op gwen af waar ik naderhand spijt van hem en dan komt zei mama troosten ipv ik haar ja dat hoort gewoon niet ,maandag huisarts geweest maagtabletten gehad hij zei ook gelijk stress..heb je stress nou ja ik ben altijd een stresserig en hyper persoon die alles perfect wil hebben nou mijn verhaal een beetje gedaan ...dinsdag trok ik het niet meer denk woensdag terug terug gegaan naar de dokter ik kwam binnen en barste in huilen uit..alles kwam eruit hij zei ja ik dacht het al maandag goed dat je gelijk terug komt ..en bij de maagtabletten gehad en 3 paracetemol met codeine per dag ,hij zei ook je bent aan het einde van je latijn en je moet ff rust hebben je bent op ..ja ben ik ook alles doet me letterlijk pijn. de ha heb ook gezegd je zeg tegen je werk dat je maagklachten heb de rest gaat ze niks aan en dat je deze week thuis moet blijven van mij en maandag terug moet komen moet dus maandag weer terug komen..zo beetje mijn verhaal ...uit meerdere dingen die nog gebeurd zijn oh ja vorige week stond ik ook nog 2 dagen alleen in de zaak ..kan ook niet werken zonder afspraak kon amper eten naar de wc ect....mag ook helemaal niet..buiten dat met mijn werk heb ik me huishouden wat grootste gedeelte op mij aan komt ook ivm met mars zijn continu diensten ,en Gwen en me klantjes buiten het werk en ja wilde alles perfect en dat gaat nu ff niet meer en mijn gezin gaat er onder lijden......sniffff

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    dankje meiden sorry lang verhaal maar das nog niet alles maar laat het wel ff hierbij!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh fijn ichy dat er niks is gynacologisch!!
    nog bedankt voor je gesprekkie gister je bent een schat!!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja het is niet makkelijk, ik voel me natuurlijk gelijk schuldig tegenover me collega,s:)

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jeetje Joma,wat een hufter van een baas.Maar vrees niet,want als je er een zaak van zou maken,dan zou je die met gemak winnen.Wat hij allemaal doet mag absoluut niet.Maar snap heel goed dat het allemaal veel stress geeft.Kan wel zeggen 'laat het los',maar zo werkt dat niet.Begin niet weer te snel,maar neem je rust.De stress blijft nog wel even op het werk.Kan M niet af en toe vrij nemen,zodat jij de batterij kan opladen?En afreageren op Gwen....ken t,dat doet heel veel pijn!Tess troost me ook regelmatig de laatste dagen en zegt dan 'alles komt goed'.Vind dat ook vreselijk.....Maar het is nu even niet anders....je bent ook maar een mens.
    Knuffie lieverd!

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou er zijn al veel collega,s enz die met de bond en nu advocaat bezig zijn en allemaal niks opleverd dat valt nog zwaar tegen..buiten dat kan ik dat er echt nu niet bijhebben zulke dingen,..

Mars zit nu in ze nachtdienst dus die is straks wel wakker en dan vanacht nog 1 en is tie 4 dagen vrij

thanx

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hij heeft trouwens 15 de zelfde kaspsalons met allemaal aparte bv,s dus ja zijn er een hoop ziek of loopt de 1 wat minder kan die die gewoon sluiten

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dat maakt het idd makkelijker voor hem,maar wat hij doet,kan echt niet.Maar een rechtzaak levert idd nog meer stress op.

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja alles doet me gewoon pijn op dit moment hoofdpijn maagpijn rugpijn nek pijn , slaap slecht, moe, misselijk, maar ja we zien wel hoop dat ik snel wat anders vindt maar das ook niet zo makkelijk he

gelukkig zit gwen nu ff onverantwoord bij de televisie en zit gelijk houten treinrails te bouwen..
    moeten ook nog aankleden ..zitten nog in huispak allebei en denk dat we straks ff naar de supermarkt gaan lopen ff eruit

17. supermummy

supermummy Niet meer actief

Joma, tjeeeeeeeeeeeeeeee wat een verhaal :$.
    Wat een hufter idd die baas echt ongeloofelijk.
    Pak echt je rust, laat ze lekker barsten daar.
    Die baas van je is echt gestoord!

18. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ichtus fijn dat de uitslag tot zo ver goed was!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ga zo ff boter en bloem bij halen en dan ff fut verzamelen om met gwen zandkoekjes te maken en te bakken!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja is het ook, wij werken zonder afspraak he iedereen kan zo binnen lopen, gaan om 17.30 dicht en werk tot die tijd , als er 5 voor tijd iemand binnen kwam moet je knippen nou ik deed het niet meer want eer dat ik alles afgeloten had echt was ik al 20 min verder...dan zou je denken komt tie niet achter nou dus wel er hangen dus in alle zaken camara,s en meerdere niet 1 kan hij meekijken of alles terug kijken die hufter ,me dokter zei ook al is slaverdrijverij daar

Deel Deze Pagina