verder blijven we hier stoeien met de voeding hahaha we zijn op advies van cb toch maar overgestapt naar de Friso extra (heeft ze ook echt nodig) hier lijkt ze idd veel verzadigder op alleen wil ze bepaalde flessen meer drinken wat zouden jullie doen al ophogen naar 150+5 en dan hopen dat ze geen nachtvoeding meer wil of haar laten staan op 120+4 en dan idd een nachtvoeding erbij maar dan wil ze 2 voedingen per dag meer drinken
Komt ze 's nachts zelf dan Viv? Ik zou haar zelf laten komen, 150 aanbieden en kijken wat ze ervan opdrinkt. Hebben we hier ook gedaan. Ik ben eruit....ook Linn is nu al een papa's kindje. Gisteren: hele dag prima slapen, vannacht prima (ook nog 6,5 uur ertussen) en nu weer prima slapen. Echt waar....da's geen toeval meer. Ik ga nu vandaag een levensgrote Jan maken, zijn kleren ongewassen erover heen, een opname van zijn stem en deze herhaaldelijk laten afspelen...... Wij (Tess en ik) gaan zo naar de verjaardag van het overbuurmeisje. Vanmiddag nog even druk met het huishouden en dan is het weekend alweer voorbij. Puuuhuuuu, gaat veel te snel!
@suus ja ze komt echt uit zichzelf snachts moet wel zeggen dat ze nu al beetje beter slaapt, vannacht om 2 fles gehad en toen geslapen tot 7 jeetje dat doet een mens goed zeg Veel plezier vandaag Suus hier nu ook bezig met huishouden, en vanmiddag komt sinterklaas binnen hier in het dorp dus daar naartoe en vanavond nog kraamvisite en dat was het weekend
Ik spiek ook Niks te melden eigenlijk. Ja, dat ik in de ZW zit. Afgelopen weekend had ik omgeruild met een collega. Maar ik had niet goed op het rooster gekeken en dus moest ik vr, za, zo, ma en di werken. Vorig weekend 3 dagen gewerkt en dat ging eigelijk niet. Ik heb m'n TM gebeld en het uitgelegd. Ze was gelukkig begripvol (heb me nog nooit ziek gemeld in deze baan) en zei gelijk zelf al dat ik die dagen gewoon lekker thuis moest blijven. Dinsdag, morgen dus, moet ik naar de bekkenfysio en ik moest eerst maar eens kijken wat zij me te vertellen heeft. En daarna kijken we weer verder. Ik moet zeggen dat het gelijk een stukje rust gaf. Zowel in m'n hoofd als in m'n lijf. Vandaag dus lekker niks op het programma. Ja, opruimen en 2 wassen draaien. Boven is het een bende, Tessa is wezen logeren afgelopen weekend en heeft zelf haar tas uitgepakt. Op de grond wel te verstaan En misschien nog even bed afhalen, maar daar wacht ik denk ik mee tot Peter thuis is. Kunnen we dat samen doen. Verder nog de vaatwasser aan en stofzuigen. Dan vanmiddag nog het voetje van een schemerlampje voor de 3e keer verven. Ik krijg het maar niet naar m'n zin. Leuk klein projectje voor tussendoor. Gisteren begonnen met een cowl haken. Ben al een stuk over de helft. Met dikke wol en haaknaald 7. Schiet lekker op dus. Zo, dat waren mijn hersenspinsels weer voor vandaag. En aangezien het hier toch niet zo druk is, moet ik toch wat met jullie delen
Ja, gaat snel hè. Ben al op de helft! Vrijdagmorgen de echo! Ben zooooooo nieuwsgierig! Ben vrijdag ook nog jarig. Hoop op een gezond kado!
Oh Boney,wat spannend zeg!Dit wordt vast een super verjaardag!En niet leuk,maar wel heel goed dat je je ziek gemeld hebt!Je bent lekker aan het frobelen,ik denk er met weemoed aan terug.Kom er voorlopig niet aan toe
Van de week ook al de sterren van Tessa af gemaakt. Houten sterren die ik zelf nog moest verven met glow in the dark verf. Was nog niet simpel. Dekte voor geen meter en ik moest het 3x doen. MAar ze hangen aan het plafond nu. Niet een mooie foto, maar zo heb je wel een beetje een idee. Als het lampje af is laat ik het hier ook wel zien. Bekijk bijlage 200553
Was even zoeken, maar zo was hij. De schakelaar zat er ook niet aan, die heb ik er zelf ook tussen gezet. Hoofd even draaien. Ik heb er 2.50 voor betaald. De schakelaar was 2.95. De verf had ik nog en de haakwol ook. Als hij klaar is maak ik natuurlijk weer een foto. Bekijk bijlage 200544
hoi hoi Boontje spannend zeg vrijdag de echo zou zeker een mooi gezond kado zijn hier moest ik vandaag terug naar de dokter , voel me helemaal niet fit had ook vanaf het weekend echt hoofdpijn zelfs door die pijnstillers en veel drinken heen en tintelende vingers ect. herrinderde ik van mijn zwangerschap, .dacht gelijk al zal me bloeddruk wel zijn dus gelijk laten opmeten en ja hoor te hoog was 150/90 dus daar ook 1 bloeddrukverlagend pilletje voor gekregen..ben nooit zo voor de pilletjes maar zal wel moeten ,moet maandag volgende week weer terug komen, en ja moet uiteraard nog thuisblijven dus doe ik maar dan..Gwen is bij me ma logeren nu en brengt haar morgen naar de psz dus morgenochtend kan ik lekker lang in bed blijven als het lukt beetje bijtanken.. ik ga zo naar bed.. trusten al
Goedemorgen, Pfffffffffffffff...! Tessa is ziek. Ze is de halve nacht in de weer geweest. Ze gilde het uit van de oorpijn. En het vreemde is, aan beide kanten. En ook het gebied er omheen. Hoge koorts lijkt ze niet te hebben, mag het niet opmeten en wil ze er ook niet mee plagen. Vannacht onder dwang er een zetpil in gedrukt en nu net mocht ze kiezen. Ik vond nog vloeibare paracetamol. En ze koos voor het drankje. Dat zit er nu net in en ze knapt al weer snel op. Kan om 11.10 bij de HA terecht. Uiteraard heb ik ze niet naar de psz gebracht. Vind het wel raar. Ze is sinds een paar dagen een beetje verkouden. Snotteren en hoesten, maar niet heel erg of zo. En nu dus beide kanten oorpijn en rondom haar klieren. Ze zijn voor zo ver ik kan zien niet opgezet. Maar het was zo zielig vannacht. Zelfs ALS ze dan even sliep, dan lag ze zachtjes te huilen en auw auw te roepen. WAt een wondermiddel is pcm zeg. Zie ze echt met de minuut opknappen. Maar oorontsteking aan beide kanten tegelijk? We zullen zien wat de HA er van zegt. En hebben jullie ervaring met kauwtabletjes pcm voor kinderen? Zetpillen is dus echt een drama en die daro is ook erg vies. Zo, lekker zo'n forum. Kun je altijd even je verhaal kwijt.
@botje heb je anders de nurofen voor kinderen al eens geprobeerd?? deze gaat er hier in alsof het ranja is
@botje ja volgens mij wel, bryan heeft die vorig jaar gekregen toen hij pijn in zijn lies had en u met zijn amandelen afgelopen week heb ik die weer gegeven werkt super kan volgens mij ook geen kwaad maar snap dat je het wilt overleggen
Ben chaggie.... Agossie,zielige Tessa!Hopelijk krijgt ze er iets voor.Qua pijnbestrijding....geen idee,Tess heeft de laatste pcm een jaar terug gehad en toen pikte ze de zetpil nog....