Ik houd me heel erg in,maar toen jan thuis kwam,kwam alle frustratie eruit en kon ik het niet meer tegen houden.Op zich mag Tess best een keer tranen zien,hoort bij het leven en laat ook zien dat huilen mag.Maar dit was echt een mega huilbui.Tess is een gevoelig meisje en pikt dit dus echt op,maar is het ook zo weer vergeten....nu ik nog. Sommige dagen ben ik echt aan het overleven,dat is denk ik de erfenis van de vorige keer.En ik zal nooit heel relaxed omgaan met deze babytijd....
wat vervelend suus, dacht dat het nu lekker ging. Ken het gevoel van overleven soms best wel maar is dan vaak mijn eigen schuld omdat ik van alles wil wat eigenlijk gewoon niet kan als je kinderen thuis hebt zitten.
Gelukkig gaat het vee beter dan de vorige keer.Maar ik trap dus nog echt in die valkuil die jij beschrijft Debie!
hoi Boontje beterschap met je meissie vertroetel ze maar lekker! Suus jeetje dikke knufff!! en ja soms kan je je gewoon niet inhouden... ik heb dat nu ook af en toe ,en met Gwen ook reageer ik op haar af en dan heb ik er zo spijt van naderhand dat ik zat te janken en zei mama kwam troosten en ja zo hoort dat niet en is niet de bedoeling gewoon door al die spanningen enz in me lijf Vanmorgen terug geweest naar het kinderziekenhuis met Gwen nou dat was weer wat we kwamen binnen na zitten moest tie eerst ff kijken in de computer wist nog niet eens waarvoor we terug kwamen ,vroeg hoe het ging..nou ik zei al gelijk nou vorige keer bloed wezen prikken oh ja nou zoals hij kon zien was haar bloed goed en niks in te vinden ...ik zeg en haar ontlasting? vorige keer 3 buisjes en 3 opstuurkaarten gekregen en 3 dagen ontlasting opgevangen ivm darmen en buikpijn iedere dag heeft ze buikpijn ze klaagd daar over mama ik heb buikpijn ,moeite voor gedaan en ingeleverd bij de huisarts dat moest en zouden hun naar het erasmus opsturen en dan de uitslag weer door naar hun ..oh zegt tie ik zie er niks van in de pc ...hij eerst bellen naar mijn huisarts of de uitslag daar was en nee was er niet toen naar het erasmus nee ook niet ..schijnbaar zoek geraakt of hij moet nog binnen komen maar dat leek hem stug ivm dat het een maand geleden was grrrrrrrr wat moet je daar nou mee , voor de rest kon die niks meer doen geen allergische reactie te zien andere ziekenhuis wel vandaar doorsturing kinderartsook geen exceem nee duh komt van binnenuit andere ziekenhuis gezegt,..nou ben daar weggegaan ze konden toch niks doen nu.. eerst ook nog een uur zitten wachten liep een uur uit en daarna werden we zo weggewerkt..wel nadat ik heb gezegd wat heb ik nou aan jullie allemaal dokter vindt het belachelijk dat iedereen wat anders zegt en hoe jullie met spullen en materiaal omgaan is ronduit schofterig!!! Grrr dus nu weer extra koppijn ,moe en heb het gehad kon dat er niet bijhebben kon wel janken net poging 4 en een afspraak gemaakt voor 5 dec in het www.mauritskliniek.nl in utrecht voor me meissie , en ja misschien vinden jullie me een zeur maar dalijk gaat ze ook naar school gymmen en zwemmen ect en ja wordt nu al vaak gevraag in badpak ooh wat heeft ze? net gebadderd en een foto van gemaakt,dit is dan alleen nog maar de achterkant dit moet toch ergens vandaan komen of ben ik nou echt gek aan het worden??? Bekijk bijlage 201149 haal de foto vanavond wel ff weg met haar blote bips
Wat zielig!! Dat is toch niet normaal zeg!! Oh stelletje doktoren, bah bah bah Kan mezoooo voorstellen dat je af en toe zo'n mannetje/vrouwtje het raam zou willen uitgooien.. Ik weet niet wat ik moet zeggen, blijf een beetje hangen inde sympathie frustraties ...
Ja klopt en ben al 2 jaar bezig en over 1,5 week kan ik terrecht bij mauritskliniek, ben ook zeer benieuwd hoe of wat daar....en zit weer op tegen projektopnieuwbeginnen ...bloedprikken enz...had er zo beloofd dat het de laatste keer was pfff en ja je zou ze zo het raam ui flikkeren...grrrr
Joma, wat een klote zooi in dat ziekenhuis. Zo omgaan met materiaal als of het allemaal zo makkelijk is om al die monsters af te nemen en dan weer opnieuwe bloedprikken etc. Ik hoop dat je meer geluk hebt bij die nieuwe kliniek. En ik geef je groot gelijk Joma, als ik die foto zie.......dat moet idd ergens vandaan komen.
En het is dus niet zo rood door alleen het krabben want op de rug daar komt ze toch helemaal niet bij?
Dikke knuffel Suus. Gelukkig duurt de babytijd maar relatief kort, en jij slaat je er wel doorheen! Je doet het hartstikke goed!
ja dat denk je is echt van het krabben daar komt mevrouw dus wel bij als je ziet hoe lenig haar armen zijn geworden als je jeuk heb krijg je dat voor elkaar in het midden armen vanaf zijkant gewoon overdwars boven in als het zeg maar rechtsboven is doet ze ook met haar rechter arm en die klap ze gewoon dubbel naar achter echt bizar he
Ah nee Joma,dat kun je er ook nog wel bij gebruiken....wat slordig zeg.Wat goed dat je verder gaat met het laten onderzoeken.Denk ook wel dat er iets aan de hand is,maar kom er maar eens achter wat....dikke knuf! Dank je Sm,kon ik wel even gebruiken.Gisteren een goede dag gehad en ik hoop vandaag weer.Gisteren naar een nieuwe gastouder geweest en ik heb er een erg goed gevoel bij.Nu Jan nog overtuigen,want hij is niet mee geweest.En ik ga niet akkoord met "ik vind alles prima,doe maar...."Je brengt nb jouw kinderen er twee dagen heen.....
suus gelukkig worden ze idd vrij snel groot, vind ilse ook zo makkelijk tov de andere leeftijden. Je gaat het gewoon redden deze keer. Wel fijn dat je een goed gevoel hebt bij de go. Via welk bureau werken jullie, hoe vind je haar? Wil ook gaan overstappen voor niels en esmee. joma jeetje wat een ellende met je werk en wat betreft gwen ik zou ook doorgaan met zoeken. Komt ze mee zondag?
Via parbedie,is een lokaal bureau,zit vast ook iets bij jullie.Van mij kan het niet hard genoeg gaan...maar deze 6 weken vlogen ook voorbij.Ik hoop echt dat ik niet weer aan de medicatie hoef.Vuurdoop zo,alleen douchen met Linn....
gaat je lukken, badjas bij de hand, wipstoel met handdoek klaar5. ik heb trouwens voor niels een bumbo stoeltje, vanaf 3 mnd zit hij daarin onder de douche, echt een super ding.
ja ze komt mee, ik kijk wel ff hoe ik me voel ook ivm met de medicijnen waar ik liever niet mee gaat rijden en ook niet wordt geadviseerd,
thanx ja das lastig om er achter te komen weet het maar zo is ook niks .. fijn dat je een fijne dag gister had en zal je hopenlijk vandaag ook beter voelen knuffff
is goed joma, kan helaas ook niet jou kant op komen omdat we hier daarna dat sint gebeuren hebben pfff trouwens wel veel sint vieren, op het kdv, op de sportschool, thuis, op het werk
Goedemorgen, Joma, wat erg om je kindje zo te zien! Jemig zeg, wat ziet het er uit! Het is idd tijd dat er nu echt eens wat aan gedaan wordt. Het is een beetje kastje muur verhaal. Suus, knuffel voor jou. Hoest in huize debie? Met Tessa gaat het goed Ben net bij de dr geweest. Sinds vannacht is ze eigenlijk koorts vrij. Ze heeft vanmorgen ook nog geen paracetamol gehad. Ze is nu erg verkouden en klinkt vol, maar het komt nog niet los. De dr heeft gekeken in haar oren en die zijn nog net zo rood, niet meer of minder, maar ze heeft er geen pijn meer aan zegt Tessa zelf. Ik ben zelf niet voor een abkuur en die heeft ze dan ook niet gekregen. Zodra ze weer pijn krijgt of koorts/verhoging, dan mag ik gelijk bellen en langs komen. Ze moet wel zo veel mogelijk haar neusspray gebruiken.
Hopelijk gaat het vanzelf over Boney en zolang ze zelf geen pijn aangeeft is het te doen. Morgen DE dag! Douchen ging prima.Idd wipper in de wasbak,tig handdoeken klaar leggen en badjas bij de hand.En niet te vergeten Tess bij de hand,jeetje wat kan zij goed helpen zeg.Speentje vasthouden,zeep aangeven enz.En ze vindt het nog hartstikke leuk ook.Alleen wordt je er zelf niet schoner van,maar ik douche vanavond wel echt met Tess.