Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ben er weer! Een super goede echo gehad. Echt leuk ook. Hij nam echt de tijd ervoor. We moesten om 9u, maar toen kwam hij vertellen dat het spreekuur een half uur uitliep. Dus wachten... We zijn maar boodschappen gaan doen.
    Maar goed, dat willen jullie helemaal niet weten ;) Alles kwam goed in beeld en hij vertelde echt alles. De mensen na ons hadden waarschijnlijk de afspraak verzet omdat het bijna 3 kwartier uitliep.
    Ook prachtig duidelijke foto's meegekregen. Zelfs nog een paar extra omdat HET er zo mooi voor ging liggen.
    En ja, Tessa die krijgt een: ZUSJE! :D
    We zijn super blij! En Tessa ook. Ik zet het niet op facebook of zo hoor. Dan weten jullie dat ;)
    Nu nog eens worden over de namen. Maar dat komt wel goed denk ik.
    Nu snel weer verder met de voorbereiding. Maar m'n mooiste kado voor m'n 30e verjaardag heb ik al gehad natuurlijk.
    Ben zo blij dat alles goed is. Het spookte toch wel steeds door m'n hoofd.
    Fijn weekend allemaal. Zal hier niet veel te vinden zijn. Druk met visite en logées (?), het hele weekend.
    Doei
    x

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oooh wat fijn! En wat leuk, een zusje! Super leuk voor Tessa!
    Ben benieuwd naar jullie namen :)

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nou,wat super dat alles goed is!En leuk een zusje voor Tessa.Geniet nog even verder,ook van jouw verjaardag!

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik lig nu even plat. Mn ouders en zus zijn onderweg. Zijn hier met een half uur. En ik moet 2x per dag een half uur in bed. Dat komt er bijna nooit van. Stom, want ik knap er echt van op.
    Zo leuk een meisje! Willen jullie wat namen verzinnen? Min. 2 lettergrepen en niet een top 10th naam. Vind Eva erg mooi, maar die staat hoog in de top tien helaas.

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Manon,Ilse,Anouk,Ellis,Fenne zijn namen die mij zo te binnen schieten.Vind ik mooie namen en passen goed bij Tessa.Top tien weet ik niet,niet op gelet.Of moet het echt een korte naam zijn zoals Eva?

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    boney van harte met de goede echo, leuk een meisje erbij.
    ahum ilse, esmee;););)

Esther, britt(a) laura, sabine

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    anouk vind ik ook super

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    pfff voel me nog zo belabberd. Wel minder last van blaasontsteking aan het krijgen maar nu mega verkouden en zo'n pijn in mijn keel. Meiden doen het wel weer goed en niels gaat ook beter gelukkig.
    Moet hier ook vanalles doen maar heb gewoon geeeeeeeeeen zin

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

Boney gefeliciteerd met je verjaardag en wat een prachtig cadeau een goeie echo en nog een MEISJE!!!! Super leuk en wat worden er toch veel meiden geboren lijkt het.
    Ooh bij Tessa passen volgens mij heel veel namen....
    En idd is Eva een prachtige naam die blijft ook altijd mooi!
    Nog meer ideetjes. Wil je wel een naam die eindigd op een A? Mij maakte dat niks uit maar veel mensen vinden dat niet goed klinken.

Jasmijn
    Amber
    Jolijn
    Lotte
    Danique
    Daphne
    Nova
    Lena

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oooh, Boney te gek!! Gefeliciteerd! Een meisje, whoeii!
    Namen die in me opkomen zijn
    Lotte/Lot
    Ella
    Sanne
    Yara
    Rosa
    Elis
    Nora en Sara :D

11. supermummy

:D Ooh leuke suggesties!
    Hoe is het met jou?Vandaag een beetje bijgekomen?

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nope. Ben ongesteld en moe. Baan trek ik nauwelijks, het is ontzettend zwaar. Weet niet of ik nu wel zo'n zware baan wel met 2 jonge kids. Ook niet voor 24u. Mja, anders heb ik niks. Ook niet fijn. Ben de laatste tijd wel erg chaggie, depri en prikkelbaar. Niet leuk voor de kids. Nouja, zal wel loslopen.

13. supermummy

:(Ooh klinkt niet goed Maja! Als je het echt niet trekt moet je toch echt iets gaan veranderen. Heb je op je vrije dag dan wel echt vrij?Of heb je dan beide kids thuis?

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    knuffel maja...

Oh boney bij Tessa past zoveel leuks!
    van de genoemde namen hierboven vind ik Amber erg leuk!
    Wij hadden bij Nore echt vanalles op ons "lijstje" ook erg uit een lopend. Rozemarijn, Hannah, Lot, uuh uuh echt we hadden een hele lange lijst maar ben de rest alweer vergeten!

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik nu op zaterdag de post rondbreng, maar dat ik ben aangenomen voor de bblopleiding verzorgende in een verpleeghuis! Ik start in februari maar kan, als ik gauw een gastouder vind, al als aspirant leerling starten! Echt zoooo fijn, we stonden namelijk op het punt om het huis te moeten verkopen, om met een restschuld van zo'n 50.000 te blijven zitten :( Maar nu hoeft dat niet meer :) Wordt wel heftig voor de kinderen, van mama altijd thuis naar 32 uur pw werken (incl school) Maar ja, we moeten toch wat he. En ik wil ook echt weer wat doen. Ik ben geen goede thuisblijf mama, word ik dus echt depri van is gebleken... (had ik nooit van mezelf verwacht)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    boontje super een meisje erbij Gefeliciteerd met je mooie echo!!! en nog een fijne verjaardag!

17. supermummy

Woow Debora dat is idd een hele ommekeer 32 uur gaan werken/studeren! Hoe los je het op met de kinderen?
    Het word nu wel eens tijd voor een rustigere periode zonder zorgen voor jullie he!

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    heb voor 2,3 of 4 december 4 kaarten voor ponypark slagharen, iemand interesse want wij gaan niet, kan ze zo doormailen. (gratis gekregen)

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou en of
    De kinderen gaan 3 dagen naar een gastouder. Finn wordt daar vanuit het mkd met de taxi heen gebracht. Ik krijg 1 vaste vrije dag, marc kan om de week iets op vrijdag regelen de andere week kunnen opa en oma op vrijdag. En met de wisselende diensten hoef ik natuurlijk ook niet altijd op vrijdag te werken) In het weekend is papa er sowieso.

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeetje Debora, pittig zeg! Maar ook wel weer lekker om 'echt' wat te doen, te leren en niet alleen met thuis bezig te zijn. Voel je je vast een stuk beter door.
    Gaat het goed met Finn op het mkd?

SM, ik ben vrijdags vrij en heb dan idd de kids. Maar dan ben ik zo kapot dat ik ze nauwelijks om me heen kan hebben. Echt niet leuk. Meestal ga ik 's ochtends wat met ze doen of komt mijn mama koffie drinken en ik doe Timme rond 12u naar bed en ga dan zelf met Lune op de bank. Voor Lune zet ik een film op en ik val zelf in slaap. Daarna ben ik wel weer redelijk fit.
    Ik heb aan de ene kant een hele leuke baan, maar het is zo ongelofelijk druk en ik moet nog zooooveel leren. En constant crisis etc. Afgelopen donderdag bijvoorbeeld, om 16u nog ineens. Ben ik om 19u pas onderweg naar huis. Nouja, dat soort dingen steeds. De ellende die je daar tegenkomt kan ik gek genoeg prima mee omgaan, maar de werkdruk is killing. Maar misschien dat het minder word als ik 24u ga werken. Ik hoor aankomende week of ik een contractverlenging krijg.

Hoe is het hier verder?
    Suus, trek je het een beetje met je baby en je (bijna)kleuter? Heeft het genieten de overhand of niet?;) (bij mij trouwens niet, de eerste maanden.. het wordt makkelijker, echt!)

Boney, ben je nu echt 30???????:$
    :p
    Leuke verjaardag gehad nog?

Joma, heb je al op je baas zijn hoofd gepoept?

SM, hoe is het weer nu bij jullie? Al winter? Is het de moeite waard om te overwinteren in Spanje? Heb er spontaan zin in.

Allemaal met sinterklaas bezig? Hier wel hoor. Vind deze tijd beregezellig maar zal ook blij zijn als die beste man weer richting SM haar landje vertrokken is. Lune is hyper en vooral erg vervelend de laatste tijd. Grote mond ook joh:$ Laatst wel iets heel grappigs:
    Ik zei tegen haar nadat ze bleef gillen: 'Lune, als je zo blijft gillen ga je maar even op je kamer gillen, dan hoor ik het tenminste niet'. Lune: 'Nee hoor, want dan ga ik heel hard huilen en dan maak ik de pop wakker, die ligt te slapen op mijn kamer. Je kan me dan beter op de gang zetten..'
    Grapjas:D

Ze moet ook erg wennen dat ik aan het werk ben en dus veel weg.
    Ze zegt ook vaak tegen me: 'mama, ga je niet werken vandaag? Want dan mis ik je'. En op de dagen dat ik er wel ben hangt ze de hele dag aan me. Ik geef er veel aan toe maar ik kan er soms ook gewoon niet tegen, dan moet ik haar echt van me los trekken. Dat is dan weer drama natuurlijk. De balans is een beetje zoek zo.

Ben vrijdag met de kids naar het cb geweest. Lune heeft keurig de ogentest gedaan en deed alles wat 'moest'. Ze is 100cm en weegt 13 kilo. Timme was ook goedgekeurd. Weegt 10 kilo en is 78 cm.
    Deed ook keurig alles. 'Ondernemend mannetje, heb je vast je handen aan vol..' Eh ja;) Sjonge, wat een ondeugend race monstertje is dat zeg. Heerlijk ventje uiteraard, dikke knuffelkont ook. Prikjes was bij beide kids minder gezellig maar dat was gauw weer over.

Ik ga op bed! Ons nieuwe bed is vandaag bezorgd. Een boxspring van 180cm, yeah baby! :D
    Morgen mag Jeroen uitslapen (vandaag ikke) en we krijgen nog visite dus wil een beetje fit zijn.

Dikke knuffels voor jullie!

Deel Deze Pagina