Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Als je ze niet kwijt kan laat het me dan maar weten, dan kan ik vast mensen vinden die dat leuk vinden.

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Boons gefeliciteerd met je meisje! Gezellig hoor twee meisjes!

Maja.. bleh.. dat klinkt erg pittig. Sterkte meid!

Debora, dat klinkt ook pittig! Jij ook sterkte.

Verder nog niet terug kunnen lezen. Beetje druk hier. Maar na Suzanne haar verjaardag en na volgend weekend hoop ik het iets rustiger te krijgen. Tot gauw!

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maja,klinkt allemaal erg pittig,maar is er al iets meer bekend over een verlenging met minder uren?
    Fijn dat de kids weer allebei zijn goedgekeurd.
    Genieten....ah,dat vind ik een groot woord.Maar ik heb zeker mijn genietmomentjes.In ieder geval ben ik een stuk rustiger dan bij Tess.En als ik nu een slechte dag heb,dan blijft het ook bij een dag en voel ik me de volgende dag een stuk beter/weer goed.Ipv steeds slechter en de neerwaartse spiraal.

Deb,ook heftig!Maar ik herken het,ben ook een veel leukere moeder en mens als ik mag werken.Ook al is het zwaar,krijg er ook weer energie van.

Hoe is het met de zieken?

Vanmiddag verjaardag van mijn moeder....bleh,zo geen zin in.Weer de hele middag horen hoe we het met Linn moeten doen en ons best doen om niet de hele tijd in de verdediging te schieten....

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hallo allemaal

@maja pfff klinkt pittig meid
    @botje gefeliciteerd leuk een meisje

verder druk druk druk, straks met bryan naar club van sinterklaas feest in de ahoy dus op tijd vertrekken want is nogal stuk rijden
    ach ja leuke manier om je verjaardag te vieren toch hahaha

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Gefeliciteerd met je verjaardag VIVI veel plezier bij het feest van sinterklaas!

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ruim 2 maanden geleden heeft mijn oom (de broer van mijn vader) een hersenstaminfarct gehad. Hij is op dit moment zo goed als helemaal verlamd. Een hele klap voor de familie en vooral voor mijn oma van 84. En nu lees ik net op FB dat mijn andere oom (de jongste broer van mijn vader) gisteren met hartproblemen opgenomen is in het ziekenhuis. :( Ik ben er helemaal ondersteboven van.... ik denk vooral aan mijn lieve oude omaatje die nu 2 kinderen in het ziekenhuis heeft liggen.

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Halloooo, was ik ook een keertje weer :)
    Klinkt wel pittig maja, kan het ook zijn dat je gewoon moet wennen aan de nieuwe structuur weer?
    Als ik naar mezelf kijk dan had ik de weken nodig om weer op gang te komen en nu zie ik wel dat ik weer rust krijg. Maar ik sluit de deur achter me en ben klaar! En die sluit ik ook elke dag rond vijf uur..
    Tussen de middag slapen terwijl je nog zooi jong bent vind ik tricky...

Hier gaat alles goed, Druk bezig met werk en met hoelahoep, oh ja, ook de kids nog... Hihi
    Maar ik krijg er veel energie door, dus ik ren alleen nog maar harder :)

8. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @sm
    Wat verschrikkelijk zeg, mensen horen hun kinderen niet teverliezen iedereen moet gewoon wees worden op een normale leeftijd en dan zelf als je oud bent kunnen kiezen om het leven uit te stappen... Maarja, helaas is de werkelijkheid niet zo.
    Afgelopen week ook weer naar nieuws gehad uit mijn familie, het maakt wel dat ik met m'n voetjes op de vloer blijf staan en me realiseer wat ik allemaal nog heb....

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mom als je iemand weet voor de kaartjes geef je maar een gil

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Thanks voor de felcitaties. We hebben een (te) druk weekend achter de rug. Maar wel erg gezellig. Nu net kom ik beneden. Net uit bad en kind in bed. Ik moet nog even wat mailtjes verwerken en dan ga ik naar bed. Heb volgens mij oorontsteking. Morgen maar even de HA laten kijken. Als kind veel gehad en was even vergeten hoe pijn het doet! AUW. Geloof dat ik liever weeen heb. Heb al de max dosering pcm op vandaag. Mag echt niet meer nu. Even aanzien dus hoe het vannacht gaat.

Met Tessa gaat het gelukkig weer beter. Haar oren zitten nog wel wat dicht zegt ze, maar ze is van de koorts en de pcm af.

Heb jullie namen suggesties gelezen. Leuk! Zal nog wel eens een lijstje voor jullie maken met wat ik leuk vind.

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Jeetje sm wat erg zeg...

Viv: hoe was sint in de Ahoy? Bryan zal het wel geweldig gevonden hebben! En natuurlijk nog gefeliciteerd

Boney: jakkes oorontsteking. Had ik vroeger ook vaak, wat een pijn! beterschap

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zouden jullie eens willen meedenken want de ka en dieetist komen er niet uit.
    Nore lust geen brood en pap eet ze 3 happen van en wil niet meer. Ook muesli wil ze niet. Zit een beetje met m'n handen in het haar over wat ze eten moet overdag, zeker 's ochtends. Fruit gaat wel maar niet te vaak. Avond eten gaat perfect.
    Ze moet vezels eten ivm haar darmen en natuurlijk regelmatig eten ivm haar MCAD. Ze eet soms nauwelijks iets overdag. Ja koekjes gaan er wel in, maar dat ga ik niet de hele dag geven natuurlijk

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ontbijtkoek, cracker, beschuit

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier eet esmee alles behalve fruit

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ontbijtkoek geef ik idd reglmatig maar ook daarmee: als ze het de 2de x die dag krijgt of een paar dagen achter elkaar blieft madam het niet meer ;)
    crackers gaan ook, beschuit wil ze niet.
    Tosti's maak ik ook vaak maar dat werkt net als de ontbijtkoek

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    en harde of zachte bolletjes of met pitten en zaden?

erg he als ze iets niet eten, hier al gek van geen fruit eten

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    misschien ontbijtdrank, ilse heeft dat een periode gegeten

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En van die matze crackers? Die zijn er ook in volkoren. Er zijn heel veel soorten crackers enzo. Dan kun je iig afwisselen.
    Heel lastig lijkt me. En verschillende soorten pap zul je vast geprobeerd hebben. En dun maken zodat ze het kan drinken? En dan roosvise erdoor of zo?
    Krijgt ze nog BV? Dat hero fruitontbijt vind ik ook wel een goede. Zitten ook vezels in. Misschien vind ze dat wel lekker als ontbijt?

Hier best wel een goede nacht gehad. Heb op de logeerkamer gelegen. Peter die snurkt omdat hij ook verkouden is en dan liggen we elkaar wakker te houden.
    Heb wel flink neusspray gebruikt, maar geen pcm genomen. En dat ging goed zonder. Heb nu ook niet echt pijn meer. Behalve als ik er aan kom of buk. Gelukkig maar, want men, wat deed dat zeer zeg. Arme Tessa, die had het ook nog eens aan 2 oren.

Morgen moet ik weer werken. Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan. Kan wel zeggen deze week dat het niet erger is geworden, maar zeker ook niet minder.

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hoooooi...

Ohw.. Deb.. als ed vrij wasgeweest zaterdag had ik je graag verlost van je kaartjes..maar helaas.. hij werkt..

BONES.. ook hier gefeliciteerd nog met je verjaardag.. en en en .. met je meisje.. wat super leuk!!!...

JOMA.. liefie.. hoe ist nu??? denk veel aan je..

DWAAS.. als je dit nog leest.. FELI met jullie NIEUWE WONING!!!.. WHIIIIEEEEHOEEE!!!

Sizz.. hoe ist met L.??

SM.. wat vreselijk zeg..sterkte voor de fam...

DEBORA.. sjonge.. gelukkig hebben jullie een oplossing gevonden.. al is hetwel een enorme omslag zeg... succes...
    Ik vind je dapper!

MAJA.. meis.. misschien is hetgoed om een keer alle voor en nadelen van een baan naast elkaar te zetten.. zonder is niet wat voor je blijkt, maar met is het ook zwaar.. misschien een minder belastende baan of minder uren?? ikgil maar wat.. tegenwoordig heb je ook niet veel te willen....

En nu vergeet ik vast dames maar een knufff dan maar..

: HIER: Ik zit nogsteeds met mijn werk in mijn maag.. ik moet er tijdelijk tussen uit, maar dat accepteert mijn werkgever niet.. zij moeten de ziektekosten in het algemeen zo laag mogelijk houden.. mijn baan opzeggen kan.. heb ik 12 maanden ww en dan ??? dat is veul te onzeker in deze tijden.. de kans dat het dan een enorm financieel probleem gaat worden is te groot..
    Nu kwam ik er laatst achter dat ik nog voor 3 kinderen ouderschapsverlof kan opnemen.. dat is wel onbetaald, maar daar hebben we misschien wel een oplossing voor.. dat is in totaal 1,5 jaar off maar wel met behoudt van vaste aanstelling... Dat is iig een zekerheid die blijft... Ik ga kijken of ik er in ieder geval een half jaar tussen uit kan dat kunnen we financieel misschien nog wel opvangen en dan heb ik voorlopig iig rust...

Verder sukkel ik gewoon stug door.. heb ook geen keuze.. zolang ik niet dood neerval zal het wel loslopen!!.

De sintinkopen zijn ook weer binnen.. wat krijgen jullie kids??

Hier krijgt
    Jur: Lego Trein (dat is het enige dat ie wil..whaha)

Lisa: Horloge van Vtech... en het spel Wie Is Het..

Anna: Grote Hello Kitty knuffel met slaapmuziekje en oplichtend koppie.. en een dvd van Hello Kitty.. (anna vind alles best.)

Marijn: die krijgt het onderdeel Misty Island van Thomas de Trein.. een mooie uitbreiding van het toch al ruime assortiment dat ie heeft.. Hij is er echt helemaal dol van.. speelt er uuuuuuuuuuren mee.. echt leuk..

Normaal kopen wij meerdere kadootjes per kind, maar dan zijn het vaak ook flut dingen.. nu wildenwe iets kopen waar ze ook wat aan hebben en wat ze echt graag willen.. maar ja.. dan blijft het wel bij 1 of twee kadootjes.. ze krijgen ook nog iets van opa en oma en een chocolade letter.. ikvind het prima zo... ;).. failliet!

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Debora.. normaal zou ik zeggen.. dan eet ze maar niet, ze krijgt vanzelf wel trek, maar dat gaat niet bij Nore natuurlijk.. lastig zeg.. Er zijn ook van die euh.. crackers die zoet zijn..(ze plakken ook een beetje.. volgens mij door de honing ofzo).. zijn goedkoop en ik vind ze erg lekker.. zijn wat dikker dan matzes.. er hoeft niets op, maar kan wel uiteraard..hoe ze hetenweet ik eigenlijk niet.. AH heeft ze en C1000 ook.. en zoveel mogelijk afwisselen??? nou ja.. dat zul je zelf ook wel bedacht hebben.. aan mij heb je dus niet zoveel

Deel Deze Pagina