Debora, lastig als ze echt iets niet wilen eten en vooral bij Nore is dat natuurlijk wel noodzakelijk! Nora eet ook pas haar ontbijt sinds ze naar de PSZ gaat voor ze twee werd at ze niks of alleen rare dingen. Wat ze wel at: In een bakje zodat ze zelf kon pikken - Droge cornflakes/muesli (dus zonder melk) - Krentjes/rozijnen - Gedroogde abrikozen Ik maak ook vaak voor ze sochtends een omelet van tonijn en ei of een pannekoek. Nu eet ze wel brood.
Ga jij eens goed voor jezelf zorgen!!! Dat ze nu eindelijk eens iets gevonden hebben bij Gwen dat moet toch een hele opluchting zijn, hopelijk is het dit ook en slaat de kuur snel aan.
Hier voor sinterklaas gekocht; Een theeservies van porselein Een kassa wat ze van de ooms en tantes krijgen weet ik niet.
@meiske hmmm weet nie zo goed wat ik moet zeggen in ieder geval heel veel sterkte meid en dikke knuffel vanuit hier
meiske knuffel! Jeetje wat rot voor je SM: zelf doen is hier ook favoriet, zal ook eens muesli halen. Had van die babymuesli maar dat wordt een soort pap blegh
Meiske jeetje zeg dikke knuffel hoop dat het allemaal nog goed komt Mom heb nu rustgevende medicatie en over 2 weken terug naar de huisarts en verder hoe of wat ff geen idee nu..
Jeetje Meiske, wat heftig joh! Kan/wil je er meer over vertellen? Lijkt me echt rot nu zeg. Heb je maandag een echo? Dikke knuffel voor jou!
Oh meiske wat heftig.. sterkte meis.. knufff... JOMA.. liefie.. je weet t he.. knufff...en gelukkig hebben ze nu wat bij Gwen gevonden.. hopelijk nu hierin eindelijk rust enbeterschap.. Ook ik lees een beetje mee... gaat niet zo heul goed.. komt wel weer...
@MOM.. werkgever accepteert afwezigheid idd niet.. de arboarts gaat met de werkgever mee en wil dat ik reintegreer.. buiten dat is een oordeel van de arbo een advies en geen bindend iets.. de werkgever hoeft dat advies niet over te nemen.. ik ook niet overigens.. dus ik kan het advies van integreren wel naast me neerleggen en thuis blijven, maar dan vraagt mijn werkgever een sec.opinion aan bij het uwv en in die tussentijd schorten ze mijn loon op. (dat recht hebben ze dan weer wel helaas). De uitspraak van UWV is ook niet bindend, maar wel leidend..Als ik daar tegen in beroep ga bij een rechter zal een rechter 9 van de 10 keer het advies van het UWV overnemen. Ik zou het er op kunnen wagen, maar dit is zo'n enorme strijd.. daarbij moet ik sowieso 1500 euro betalen voor er uberhaupt iets van een rechter aan te pas komt aan griffiekosten.. dat heb ik niet.. ook als mijn werkgever naar de rechter stapt zijn die kosten er voor mij.. (rare nieuwe regel van Rutte).. dus dat wil ik graag voorkomen.. Nu hebben we een nieuwe arboarts sinds kort en die ga ik dus 8 dec ontmoeten.. volgens collega's is het een goeie dus ik ben hoopvol.. Ook heeft onze predikant de diaconie ingeschakeld.. wellicht kunnen zij mijn loon opvangen zolang ik met ouderschapsverlof ben voor bijv een half jaar.. (dat was zijn optie).. volgens mij kan dat nooit, maar goed.. we wachten dit gesprek en het volgende gesprek bij de arbo af.. als het allemaal op niets uitloopt weet ik het ook niet meer.. dan zal ik meoten door gaan met reintegratie en dan verlies ik wel een beetje de hoop dat het ooit nog goed komt.. dan blijft herstel uit en zal ik blijven overleven.. kopzorgen en onzekerheid dus.. niet iets dat ik nu kan hebben.. ach ja.. ik zal er vast niet dood bij neervallen..
tjonge ichtus wat een gezeur allemaal. Ik moest ook na 3 maanden weer gewoon aan de slag van het UWV, burn out of niet, problemen opgelost of niet... MAar wat belachelijk ook va je baas: ik bedoel denkt ie dat ie dan weer een fijne, gemotiveerde werknemer terug krijgt die haar werk goed doet? Heeft toch zichzelf mee :x
ja dat vind ik ook, maar mijn werkgever kijkt alleen naar het financiele plaatje.. en dan alleen op korte termijn.. stom, maar goed.. Burnout wordt enorm onderschat.. ook door werkgevers.. ik moet t er maar mee doen.. heb ook de energie niet om er tegen te vechten.. ze doen maar..
jeetje wat vervelend voor vele van ons dat ze er zo doorheen zitten. En net wat al gezegt is, het is onwijs moeilijk te begrijpen, mede doordat je niet ziet dat je "ziek" bent. Had vroeger ook altijd zoiets van "zeur niet" hoe erg kan het allemaal zijn maar weet inmiddels best wat het is iets te hebben dat niemand ziet( en wat het dus ontastbaar maakt), zo veel vooroordelen dan. Lijkt me heel lastig om mee te maken. Ik hoop ook zo ontzettend dat januari een gweldige start gaat worden voor de feb mama's en dat iedereen zijn eigen "ik" weer gaat vinden, gun het jullie zo. Knuffel
Meiske, natuurlijik begrijpen wij dat. Veel sterkte met de spanning. Ik hoop dat je dit weekend een beetje door dan komen. (hadden ze dat echt niet op vrijdag kunnen plannene???). Ben aan het werk, kan verder ff niet reageren.
't is over en uit Ben begonnen met vloeien. Nog niet veel last gelukkig, dus we gaan vanmiddag "gewoon" naar de sinterklaasmiddag in de sporthal hier in het dorp. Bij mijn vorige mk ook niet heel veel last gehad, dus hopelijk gaat het nu ook zo. Een 5e is ons duidelijk niet meer gegund, dus nu moet Piet maar onder het mes. Ben er nu echt klaar mee, elke keer weer die emotionele achtbaan.
pfff meiske wat ontzettend erg voor jullie.............wou dat ik de juiste woorden had hele dikke knuffel van mij
@ichtus Voor burn out en overspannenheid zijn protocollen die door de arbodiensten en door het UWV worden gevolg. Daarin staan de termijnen dat iemand conform gem. Standaarden weer zou moeten reïntegreren... Volgens mij mis ik wel een stukje info, want ik begrijp niet goed waarom je niet meewerkt. En dat bedoel ik niet bot, maar op het moment dat jij laat zien dat jij wel wilt integreren, dus je gaat een paar dagen aan het werk en als het dan niet gaat dan meld je dat en blijf je thuis. Dit wordt bij het uwv en ev. Juridische gang zeer gewaardeerd. Door je poot stijf te houden dat je niet naar het werk wilt gaan werk je iedereen tegen je in het harnas.
Hiermee kan je dus werkweigering opgelegd worden en dus opschorting van het salaris. Het is een hele normale gang van zaken, die vaak wordt toegepast hoor!