Ze is er zeker erg mee bezig op dit moment. We zijn dan vandaag alleen maar bezig geweest met haar kamer. Knuffels uitgezocht. Een mand voor de slaapkamer, mand voor de speelkamer en een doos baby knuffels die opgeruimd gaat worden. Onze slaapkamer lag vol met boekjes en knuffels, dit heeft ze zelf allemaal een plekje gegeven op haar kamer. Ze is wel een half uur bezig geweest met heen en weer lopen. Steeds ging ze weer wat halen. Daarna samen haar andere kleding kast uit gesopt. Dat ik mijn project voor deze week. Tessa's kleding uitzoeken en in de kast op haar kamer brengen. Weet iemand waar ik een klein potje glow in the dark verf kan kopen? Zoiets hebben ze toch wel bij de gamma of zo? Heb sterren voor aan het plafond ( Welkom bij muurmetstijl.nl | Hippe muurdecoraties & muurstickers) en die wil ik verven.
Boney, prachtig koppie heeft Tessa toch! En Tessa kan ook al zo goed tekenen zie ik! Sara vind tekenen ook helemaal geweldig en ze kan het ook echt goed.
Blegh vannacht weer een temperatuur van 27,5 º C in huis. Kan me niet herinneren dat dat vorig jaar ook zo was. We hebben wel airco maar vind ik ook niet zo´n succes om mee te slapen.
goeie middag allemaal tis alweer een hele tijd geleden dat ik hier geweest ben, af en toe wel ff gespiekt . hoe is het hier met iedereen??? nog nieuwtjes??? hier zijn we in een rustiger vaarwater beland eindelijk, na veel gezeur en geruzie zijn davy en ik uitelkaar gegaan ik trok het niet meer en zat er echt helemaal door heen. ben met de kids naar mijn ouders gegaan (niet een super oplossing) tot enkele dagen na vertrek toen bleek mijn moeder met niet aan te kunnen dat wij daar logeerde dus werd ik "op straat gezet". dus moest ik gedwongen terug naar davy want we hadden echter geen andere woning. na lang praten hebben we besloten dat we "uitelkaar" blijven en gewoon kijken hoe het verder zal vorderen. momenteel zijn we 2 weken verder en de eerste sessie bij de pshygoloog hebben we achter de rug, tot nu toe gaat het heel goed tussen ons en we hopen dit ook zo te kunnen houden. hoe het verder gaat aflopen weten we nog niet we blijven gewoon vechten en gaan er 100% voor maar stellen geen mega hoge eisen meer aan elkaar want dit functioneerde helemaal niet. de kids vinden het natuurlijk ook veel fijner om weer thuis te zijn en dat papa en mama geen tot weinig ruzie hebben. met de kids gaat het goed. chayenna word zondag alweer 1 jaar pfff het gaat zo snel, het jaar is echt omgevlogen ik beseft het niet eens echt helemaal dat echt 1 jaar voorbij is heel gek...bij dylan leefde ik daar echt naar toe maar nu....komt mss ook door alle omstandigheden. als cadeau heb ik een fotoalbum gemaakt van haar eerste levens jaar (moet nog binnen komen ben erg benieuwd of het mooi geworden is). dylan die heeft vanaf afgelopen vrijdag vakantie gekregen. wij moeten nog 2 weken werken en dan ook lekker vakantie (ben ik ook heel erg aan toe). verder gaat het met mij weer iets beter, ik zat er heel erg door heen door al het gezeur thuis, school, drukke dylan ect... daarbij ben ik afgelopen weekend bijna gestikt, ik was een dropje aan ut eten en dit schoot in het verkeerde gat....ik dacht ja hoor ik ben er geweest ik kreeg echt geen lucht meer, davy stond gelukkig achter me, ik heb zijn handen/armen gepakt om me heen geslagen en toen heeft hij 2x de greep van heimlich moeten toepassen toen schoot het eruit. zo bang als dat moment ben ik echt nog nooit geweest want ik wist gewoon als het er niet uitging dat ik dood zou gaan. doordat dit gebeurd is word je wel ff met beide benen op de grond gezet en ik heb nu zoiets ik ga genieten en me niet meer zo druk maken. lieve meiden een dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
He boons, bij de hema volgens mij wel. Leuke foto's en mooi bloemetje! Ledikantje de deur uit, gaat vast helemaal goed komen. SM die temperatuur hebben wij overdag geen eens, hoeveel graden is het overdag bij je? Klinkt zweterig. Vandaag stukken beter aan t werk dan gister Maja je hebt gelijk ja. Goeie. Dus ik kan er als nog niets aan doen, ha, ha. Wat ik bedoelde met ik dacht dat ik het verwerkt had is waarom ben ik dan nog onrustig. En ach het valt ook wel weer mee het leek deze week erger denk ik, vanwege moeheid en drukte voor de vakantie. Maar toch wel een goed idee om iets meer rust in te lassen. Op de bank hangen gaat beter als ik vrij ben. Maar werken en kids en hh en neven-activiteiten is ook gewoon druk.
Tjonge Kikkert, wat heftig allemaal. En dan ook nog zo'n dropjes inscident er bij. Wat fijn dat jullie een goede manier hebben gevonden om nu even verder te kunnen. En fijn voor de kinderen dat zij even niet gebukt gaan onder jullie relatie-stress. Misschien kan je een time-out van een jaar o.i.d. afspreken, want die tijd heb je waarschijnlijk wel nodig. Daarna heb je veel gedaan en besproken waardoor je misschien beter kan zeggen wat wel/ niet werkt. Heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte meid, want het is pittig. Geen wonder dat je er doorheen zat. Heb je nog enige vorm van vakantie?
@mom thanks.ja ik heb achter 2 weken 3 weken vakantie, we gaan proberen een paar leuke daagjes te plannen we gaan zowiezo met dylan naar k3, pretpark en mss nog met z'n 2e (davy en ik) een dagje ff tot ons zelf komen. voor de buiten wereld hou ik me sterk en die weten ook niet alles en sommige bijna niks....ik ben eigenlijk echt gebroken langzaam ben ik weer aan ut opkrabbelen maar ut heeft tijd nodig sinds maart is er eigenlijk bij mij wat geknapt en sinds dien voel ik me kl*te maar het gaat nu in verhouding wel al wat beter, maar het heeft tijd nodig. en het speelt natuurlijk ook me dat ik 8 maanden mega gebroken nachten heb gehad (en nu soms nog) ik was net zo moe dat ik gewoon terwijl chayenna in bed lag en dylan tv aan ut kijken was in slapen gevallen ben (is eigenlijk niks voor mij).
kikkert sterkte mooie tessa ook gezien kerk, jullie weten ben aardig tegen het geloof maar doe ze zo goed als zeker naar een gelovige school. Als ze vragen gaan stellen dan mogen ze dat maar zal wel zeggen dat het iets is dat sommige mensen geloven en dat die les geven en dat ze daar op school over leren. zal ook zeggen dat mama niet gelooft en denkt dat het mooie verhaaltjes zijn. Zal ook nooit een kerk binnen stappen, behalve voor een begravenis, en zal ze dan ook uitleggen dat ze met school een kerk mogen bekijken. hier voel me beetje rot, al vanaf weekend 8 pcm per dag maar zo'n rugpijn, vanochtend urine weggebracht en blijk ik nierbekkenontsteking te hebben dus net aan een ab kuur begonnen. Hoop dat ik nu snel van de klachten af ben. en petje af sm, zou er niet tegen kunnen schoonfamilie die altijd blijft slapen.
Debie, ouch beterschap klinkt erg pijnlijk! Hopelijk ben je snel van de pijn af. Hoe gaat het met de meiden en Niels? Kikker, veel sterkte! En Chayenna is ook alweer bijna 1 wat vliegt de tijd.
@debie beterschap meid. en wat geloof betreft ik ben wel gedoopt, davy ook en de kids ook maar ik doe verder niks met het geloof....ik geloof wel dat er wat is maar dan doel ik meer op het spitituele gebeuren
Wij hebben zelf niks met het geloof. We zijn wel allebei naar christelijke scholen geweest. En Vin ging vroeger ook naar de kerk met z'n ouders enzo. Dus we weten er wel wat van af, maar ja euh..... lastig dit!
Als we langs een kerk lopen dan roept Roos al, dat is de kerk en de klokken doen bim bam bom. Ze heeft nu niet meer om de kerk gevraagd in ieder geval. Ze heeft het gelukkig wel onwijs naar dr zin op t nieuwe KDV ze vroeg vandaag zelfs of we gingen was duidelijk teleurgesteld toen ze en dagje bij mama thuis was haha gek kind!