oh wat erg meiske... Ik heb ook even geen woorden. Had jullie graag nog een 5de gegund! Hopelijk heb je niet te veel last
Meiske,ben helemaal in tranen hier.Wat vind ik dit ontzettend rot voor jullie.Kan je alleen een dikke knuffel geven,dus bij deze!
Niekyn, ik kan niet voor Ichy spreken. Maar ik weet wel dat het moeilijk is in zo'n situatie. En volgens mij is Ichy ook wel aan het werk geweest, maar ging het niet. Ook die paar uur, of dagen moet je kunnen trekken....en als je echt nog midden in het proces zit, dan is zelfs een paar minuten al een vreselijk moeilijke opgave. Waar je dan de volgende dag de rekening van gepresenteerd krijgt. En ook al ben ik echt een workoholic en houd ik enorm van mijn werk....mijn gezin en mijn gezondheid gaat voor alles! En zolang ik mijn gezin niet draaiende kan houden (en daar heeft Ichy al de grootste moeite mee), dan hoef je nog echt geen energie in het werk te stoppen. Daarbij heeft Ichy al genoeg ellende bij deze werkgever gehad (al voor de burnout) dat ik me afvraag of ik nog wel zo hard zou lopen voor zo'n bedrijf. Maar zo denk ik erover. En 1 ding is hier bij de feb.mama's heeeeeeel belangrijk: dat iedereen recht heeft op zijn/haar mening en dat we elkaar daar nooit scheef voor aankijken. Dus meid, wees niet bang.....vrienden blijven we hier echt wel!
Dan begrijp ik niet waarom ichy bij voorbaat al negatief is over het UWV. Ik heb daar hele positieve zaken van gezien als het ging om een deskundigen oordeel die ze moesten uitschrijven. Ichy je hebt laten zien dat je wel wil, nou, het loopt niet. Dat kan, maar dat wordt als plus punt gezien bij een beoordeling van wie dan ook. Ja, je werkgever dan niet, Maarja das een sukkel dat hij zo met je omgaat.
vandaag met bryan naar cb geweest hij moet nog steeds de ogentest doen (eigenwijs he) nou een oog gelukt 2e oog zat er niet meer in dus 14 december als ik met evi moet nog een poging wagen anders door naar de oogarts pffffff, ook zag ze dat een buisje eruit was en bij het ander oor was de trommelvlies gezwollen dus waarschijnlijk ook buisje erui (hadden we al verwacht omdat hij opeens weer zo schreeuwt) daarvoor ga ik dus zo de kno maar eens bellen, verder was zijn gewicht niet goed (hij is 1kilo aangekomen en 6cm gegroeid) was te zwaar dus kijken wat we daaraan kunnen doen houd het dan nooit op word er gewoon helemaal gek van zit er nu ook echt ff doorheen moet ik zeggen ben moe, heb buikpijn (al paar dagen weet niet waarvan) hoofdpijn en dan al die zorgen word er beetje gek van was ook opeens drama bij brengen naar kdv en dat terwijl hij altijd zo graag gaat was het nu huilen snap het gewoon niet
Tess weegt 17,4 en is 107 cm. Maar hij oogt dus niet dik? Wat zegt het cb er verder over dan? Ik moet zeggen dat ik niet zoveel met getalletjes heb....het is meer of het kind er last van heeft en of hij/zij dik oogt. Er zit namelijk een heul heul heul groot verschil tussen "boven gemiddeld" en dik!
volgens cb was hij nu echt te zwaar begon op overgewicht te lijken maar ik vind hem niet dik ogen maarja das mijn blik he heb lijst mee gekregen waar op staat wat hij wel mag wat soms en wat liever niet en anders gaan we eens bij een dieetist kijken woensdag kan hij al naar de kno arts eens kijken wat die zegt. en zijn gewicht bespreek ik zeker ook ff met de ka waar ik 19 december heen moet
Zou het idd eens bij de KA neerleggen, die hebben er toch meer verstand van. Kun je een foto van Bryan plaatsen, ben namelijk wel benieuwd hoe hij oogt.
ilse is thuis 13-13,5 kilo en 106 cm. volgende wk donderdag moet ik naar cb, kan best een kilo schelen.
het is gewoon vervelend als je commentaar krijgt. niet alles heeft ook met voeding te maken ben ik inmiddels achter, hier toch allemaal borst maar er zit gewoon 2 kilo verschil tussen niels en ilse en esmee zit ertussen, terwijl ze hetzelfde eten
Tuurlijk, de bouw van kinderen is heel verschillend. Zie het ook terug in de dames hier, terwijl ze qua geboortegewicht niet veel schelen. Maar Linn is veel fijner dan Tess.
tsss en Nore is weer veeeeeeeel te licht volgens alle artsen. Wordt je ook niet goed van he... Ik zou wat nauwer op z'n eten letten voor een tijdje, als dat niks veranderd dan is het toch echt z'n bouw!
Ik zat even te kijken naar een 'normaal' gewicht van een kind van vier. Voor een jongen is het perfecte gewicht 17 kilo, maar weer afhankelijk van bouw, lengte etc... Aan de hand van wat zei ze dat hij te zwaar was dan? Zuiver op gewicht?
@niekyn.. je mist idd een stukje.. ik heb juist vanaf dag 1 het verzoek gevolgd tot reintegreren en ben daar nog steeds mee bezig.. Ik ben niet negatief over het UWV, maar mocht het uwv voor mij negatief oordelen ben ik wel goed de pineut. Buiten dat zijn er misschien wel protocollen voor arbodiensten etc, maar daar wordt heel veel omheen gewerkt. Onze arboarts (vorige althans) was verre van menselijk en liet mensen zwaar overspannen, met longontsteking, of vlak na zware operaties gewoon weer werken. Onze arboartsen werken overduidelijk voor onze werkgever.. dus daar heb je als werknemer helemaal niets aan.. Het is dat de economie zo slecht is, anders had ik allang van baan gewisseld. Het lastige is dat we waarschijnlijk mijn uren zeker over een paar jaar nodig hebben en ook nu kunnen we het financieel niet missen. Als ik nu van baan wissel in deze tijden is het allemaal zo onzeker of ik tegen de tijd dat we de hypotheek weer moeten oversluiten weer een vaste aanstelling heb. Die kans is niet zo groot.. Dan moeten we het huis verkopen en blijven we met een enorme schuld achter waarschijnlijk. Dat risico wil ik niet lopen. Die onzekerheid brengt nogmeer stress met zich mee.. Het voelt idd alsof je met je rug tegen de muur staat.. Ik neem je niets kwalijk hoor.. je had gewoon het hele verhaal niet meegekregen.. kan gebeuren.. je mag zeggen wat je wilt hoor!!..