Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Zo, mijn sjachie bui is ook eindelijk gezakt. Ik moet ook errug op mijzelf letten. Morgen Suzanne haar verjaardag, evenals vrijdagochtend en daarna weekend weg. Ik heb helemaal geen zin in andere mensen. Dat komt gewoon door moeheid en niet fit zijn. Even diep ademhalen en er zaterdag en zondag een hele relaxte dag van maken.

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank jullie wel voor jullie medeleven. Het gaat eigenlijk best wel goed nu. Weet helaas uit ervaring dat de klap zeker nog komt.
    Suus, je hoeft je niet schuldig te voelen over het plaatsen van die superleuke foto! Je ziet er stralend uit!

Ichtus, hopelijk gaan de medicijnen een beetje rust in je hoofd geven. Knuf voor jou!

Vivi, ook ik vind Bryan er niet dik uitzien hoor! Een heerlijk mannetje!
    Sofie moet eind december naar het cb en weegt nu ongeveer 14 kilo. Een mete lang redt ze nog niet denk ik.

Maja, balen dat je contract niet verlengt wordt. Gelukkig zie je er ook veel voordelen van!

Ik zit lekker met een dekentje op de bank en ga straks in mijn bedje liggen. Nog even wordfeuten en dan slapen.

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mom,alvast gefeliciteerd met Suzanne!

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Wat lief dat je hier nu aan denkt.

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Hebben jullie dat ook: sinds onze rente vaste periode is afgelopen schrik ik elke maand even als de hypotheek is afgeschreven.

Wanneer gaan de salarissen weer es omhoog? Zeker een onmogelijke vraag in deze tijd?

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Mom.. nou ja.. of ik de stress aandurf met t uwv is niet eens een vraag.. als ik al een sec.opinion aan zou willen vragen daar schorten ze mijn loon op. Dan zit ik dus zonder geld tot de uitspraak van het UWV en daarna evt rechter er is.. dat kan maaaaaaaaaaaaanden duren.. DAT risico kan, wil en ga ik niet nemen.... Dus tegen de arbo ingaan en sec.opinion aanvragen bij het UWV is wat mij betreft geen optie. Of de arbo gaat met mij mee enlaat me voorlopig thuis zitten zodat ik me kan gaan richten op mijn herstel. Of ik neem ouderschapsverlof en de diaconie komt met financiele ondersteuning.. OF.. ik verlies alle moed en komt t nooit meer goed.. Ik hoop het eerste, maar denk dat t het laatste wordt..

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    wij hebben net de hypotheek overgesloten (vorig jaar okt).. en voor lagere rente als daarvoor.. hiervoor heeft ed moeten lullen als brugman en met een beetje hulp van de hypotheekshop is het gelukt..

Dus wat dat betreft valt het mee hier.. nadeel is wel dat t maar voor 5 jaar vast staat.. vandaar ook mijn moeite met het opzeggen van mijn baan. Als ie voor 20 jr vast stond was ik gisteren al weggeweest...

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MAJA.. je bent net in een moooie periode weer thuis.. wel balen aan de ene kant, maar ik vermoed (nav de berichten die ik hier lees) wel even beter... misschien wel verstandig om een buitenshuishobby te zoeken.. (lees verplicht koffie/wijn leuten met vriendinnen ofzo 1 of 2 week ;) )

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ichtus.... kijk naar je naam en heb vertrouwen! Misschien gaat het niet zoals wij het in onze kop hebben, maar zorgen doet Hij zeker ;)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Jeetje Meiske dikke knuffel weet ff niks te zeggen

debora je kan ook wel een knuffel gebruiken

Ichy jeetje meid dikke knuffel zo gaat het niet beter die stress kan je er niet bij hebben knuff spreek je snel

hier gwen vandaag 2 halve tabletjes proberen te geven das drama krijg ze er niet in en ook niet door voedsel niks dus morgen ff de ha bellen pfff

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Joma, Lune kreeg een drankje. Wat heeft gwen gekregen voor medicijn?

Ichtus, ik ga ook zeker een dagbesteding zoeken hihi.. Het moet wat meer in balans. Nu is het van een zware baan naar niks. Beide is niet goed.

Mom, lief dat je meedenkt! Iag is niks voor mij. Te intensief hulpverlenen, past niet bij me.

Ichtus, is het echt zo dat de kerk de financiën op zich neemt als jij thuis komt te zitten? Of begrijp ik het verkeerd?
    Ik hoop dat je er gewoon uitkomt met het uwv.

Ik meld me ziek vandaag. Heb de hele week al hoofdpijn en gisteravond werd het gezellig migraine. Na een nacht goed slapen is dat meestal over maar nu net besloot Timme de hele nacht te spoken. Voel me aardig beroerd en merk ook dat mijn lijf begint te protesteren na al die stress. Moet even bijkomen anders functioneer ik straks helemaal niet meer.

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Nou, zal ik dan maar even een positief verhaaltje neerzetten;)

Hier gaat eigenlijk alles op rolletjes. Niels is een heerlijk mannetje dat je gewoonweg niet hoort. Hij huilt als hij honger heeft of moet is maar meer niet. Zodra je ook maar iets naar hem lacht schatert hij het uit.
    Esmee is heerlijk twee en zeg nee maar toch ook heel lief en behulpzaam, vooral naar niels toe. En ze kan heerlijk alleen spelen, gewoon een lekker ding.
    Ilse heeft een omslag gemaakt, is echt het liefste kind van de wereld, speelt heerlijk samen met andere, helpt mij geweldig, luistert goed en doet wat je vraagt.
    Verder slapen de meiden super door op het moment en niels komt meestal een keer dus nachtrust loopt ook lekker.
    Verder zijn manlief en ik lekker aan het sporten, hij twee keer en ik twee keer en geniet daar volop van, lekker even een paar uurtjes echt voor mezelf en zie dan gelijk mijn vriendinnen dus kunnen lekker bijkletsen.
    Zit nu nog in mijn verlof dus alle tijd van de wereld voor het huis.
    Ben wel erg benieuwd hoe het vanaf januari gaat, dan moet ik weer beginnen met werken en had al gezegt dat ik gesolliciteerd heb naar de functie voor bouwcoordinator en ook daar ben ik aangenomen dus er wacht een leuke uitdaging als ik weer begin met werken.

Kortom kan alleen maar hopen dat het hier zo blijft en bij jullie allemaal straks ook.

ga ze maar ff aankleden ga zo naar ballorig, ben benieuwd hoe dat verloopt met drie kids

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mom had je nog iemand die de kaartjes wil voor ponyparkslagharen want dan moet je me ff je mail sturen

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Debie,wat heerlijk om te lezen dat alles lekker loopt bij jullie,dat mag ook weleens...na die twee nachtbrakers jarenlang.Leuk,een nieuwe functie!We beginnen tegelijk weer met werken.

Linn is vanaf 5.00 onrustig....krampjes.Grrrr,weken bijna geen last en dan zo ineens....hopelijk blijft het bij een dagje.Ze ligt nu even in haar eigen bedje,want ik wilde even een sigaretje roken en daarbij huilt ze bij mij op de arm ook door...
    Gelukkig is vanmiddag Jan vrij.Kan ik een paar boodschapjes halen.

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dat klinkt goed Debie! Fijn dat het zo lekker loopt allemaal. Wat Suus zegt, mag ook wel na die jaren met gebroken nachten..

Wat sneu, krampjes bij kleine Linn. Dikke kus op haar buikje!

Ik was vergeten dat de werkster zou komen vanochtend.. shit. Nouja, ze is nu boven en als ze straks beneden. Komt ga ik lekker naar bed.

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @maja lekker daggie rust gelijk heb je ( ja dat zeg ik)ja Gwen heeft 2 halve tabletjes per dag en dan 5 dagen lang ze zou nu al 3 halve moeten hebben gehad nou drama uitspugen ergens doorheen geprakt niks werkt ...je kan toch niet verwachten dat zo klein kindje een pilletje met water inneemt hier lukt het in ieder geval niet

@debie super dat alles goed gaat en op rolletjes loopt! en gefeliciteerd met je nieuwe functie

@Suus ja eens komen die krampjes toch een keer maar zo zielig je bent dan ook zo machteloos he maar komt goed neem jij lekker je sigarretje , en fijn dat je mannetje vanmiddag thuis is

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    heb gwen trouwens vanmorgen om 8.30 naar het kdv gebracht ja met schuldgevoel ik weet het en ja ik had vanmorgen ook weer mot met haar pfff zo vermoeiend nu

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    had net de assistente aan de lijn de dokter belt me zo terug hopenlijk voor een drankje voor gwen ik wacht het af...

moet zo eerst was opruimen..liggen 2 manden vol wel al schoon denk je zo gedaan nu nog fut verzamelen om het te doen..

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    he balen joma. Ook vervelend dat je de medicijnen er niet goed in krijgt. Drankje zou veel makkelijker zijn. Pillen gaan hier ook niet hoor.

Maja: lekker even rust. Hopelijk gaat je hoofdpijn weg...
    Je vindt straks vast wel wat naar je zin, qua tijd en werkdruk. Wij hebben nu een ambulante hulpverlener. Is dat niet wat? Ze komt vooral praten bij ons, weet niet wat ze bij andere mensen moet doen, maar hier is het qua werkdruk voor haar wel te doen lijkt me haha

Debie: super dat het zo lekker loopt. En heerlijk dat je meiden eindelijk lekker doorslapen! Gefeliciteerd met de nieuwe functie!

Arme Linn, die krampjes zijn zo erg...

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Debora, die ambulant hulpverlener werkt voor het mkd neem ik aan? Hebben jullie trouwens een indicatie van bureau jeugdzorg of gaat het via een andere instantie?

Joma, hoop dat gwen een drankje krijgt. Lune vond dat trouwens ook heel vies. Maar ik stond al klaar met een slok chocomelk, dat hielp.

Deel Deze Pagina