morgen, ilse zegt vaak hee een kasteel en dan is t een kerk. hier begint de pijn wat af te nemen, echt niet normaal zo'n nierbekkenontsteking. we laten niels nu lekker op zijn buik slapen 's nachts en jawel, 22 naar bed en hij kwam 3;45 dus helemaal happy
@debbie ja das idd ontzettend pijnlijk zo'n nierbekkenontsteking hoop dat de ab snel aanslaat meid heb er zelf een gehad met zwangerschap van bryan kan het nog heel goed herinneren
Beterschap Debie! Hier ging het lekker gisteravond. Ik was net nieuwe afleveringen van Castle op me mediaplayer aant zetten en toen hoor ik Roos huilen, kwam ik boven. Arme drol heel dr bedje onder gekotst Dus Roos onder de douche, bed verschoond en weer in bedje gestopt. Nou dit dus nog 2x en toen was ik door het schone beddengoed heen. Roos maar in ons bed te slapen gelegd en er bij blijven zitten met een emmertje. En toen begon Noah nou hetzelfde verhaal alleen hem had ik maar even beneden gezet. Na een uur niet spugen weer in een schoon en fris bedje gestopt en toen begon Vin en daarna Roos weer... pffff en toen was het nog maar 23.00. Vin is nu gewoon gaan werken en Roos en Noah wilde toch graag naar t KDV. En vannacht werd ik wat later ook nog ziek, dus ik ben thuis! Blegh! Baaldag!
we konden wel klonen zijn zeg!!! haha hier precies hetzelfde verhaal, alleen heeft hubby ook weinig moeite met stilzitten... hihi
ach jeetje Ariel en debie, beterschap. Ben gisteren ook strontberoerd naar bed gegaan en vandaag ook verkouden en zeikerig en zeurderig (ja, dit zeg ik over mezelf) en ON TOP of it ook nog eens ongesteld... mopper!!! @debie, nierbek. ontsteking schijnt enorm pijnlijk te zijn, ik hoop voor je dat het snel over gaat. **duim**
ik las een discussie over geloof e.d. Jesper gaat straks naar een PC school. Ik heb zelf van huis uit geen geloof meegekregen en mijn man is ned. hervormd. Wanneer de kinderen dan ook straks thuiskomen met allerlei vragen dan mogen ze van mij naar hubby. Ik weet er weinig van, ik vind het wel interessant maar zal zelf niet naar een kerk gaan. Daar zie ik de toegevoegde waarde niet van, als de kinderen dat straks willen dan mogen ze van mij en ja, natuurlijk ga ik dan wel met ze mee, of ik schuif hubby naar voren
hmm we willen toch nog paar daagjes weg, nu was ik aan het denken om met zijn 2tjes te gaan omdat we in september ook nog met bryan gaan, maar twijfel beetje. heb via de vriendin 2 acties gezien 3dagen groningen voor 70,00pp of 3 dagen denhaag voor 70pp wat zouden jullie leuker vinden???
Hallo Allemaal. Ik heb even terug gelezen maar niet alles onthouden. Boney: wat knap van Tessa zeg! En wat een mooie bos krulletjes! Sm: las dat de familie weer weg is? Jippieeeee. Kikkert: dikke knuf voor jullie,fijn te lezen dat het nu de betere kant op gaat. Jij hebt ook een rot tijd achter de rug zeg! Verder iedereen een knuf. Over geloof,ik heb 3 namen maar ben niet gedoopt. Vroeger wel naar de kerk geweest e.d maar nu al jaren niet meer. Mijn kinderen zijn ook niet gedoopt maar hebben wel 2 namen. Veder gaat het hier goed,ben alleen met Keano en Jimmy is op pas met papa de hele dag. Giovanni die is op kamp tot Vrijdag maar mis hem echt enorm!!! Hopelijk vliegen de dagen voorbij en kan ik Vrijdag als ik uit me werk ben me grote knul lekker flink knuffelen. Daar kijk ik nu al naar uit. Vandaag de was en wat poets op de planning. Stil zitten dat kan ik dus echt niet he. Dat heb ik trouwens nooit gekunt. Mijn man zegt ook vaak dat ik eens een dagje de boel de boel moet laten maar dat lukt mij dus niet. Ik ben een heel opgeruimd typje,zelfs toen de kinderen klein waren. Als zij sliepen was ik bezig nu nog steeds. Volgens mij heb ik dat van ons mam maar die is nog erger. Fie haalt wel 30x per dag een doekje over de salontafel. Hihi nou daar heb ik nog geen last van Nog 3 en halve week werken en dan heb ik lekker 2 wkn vakantie. Ben er wel aan toe. Volgende week gaan de 2 oudste met papa naar de film en we gaan een dagje zwemmen op me werk met de kinderen. Ook gaan we nog een weekje weg in de vakantie. Jimmy die gaat ook lekker met de zorgboerderij leuke dingen doen. Kreeg gister een lijst doorgemaild en hij gaat oa met hen naar de Efteling. Kortom nog een hoop leuke dingen die eraan komen. Baal alleen wel van het weer,zul je net zien tegen de tijd dat de school weer begint het mooi weer wordt!
goedenavond! ik verwaarloos jullie een beetje nu deze 2e week ingegaan van 4 dagen werken en ben ook nog eens afgelopen 3 dagen avonden aan het werk pffff morgenavond niks lekker hoor, vandaag vrij gehad boodschappen , knippen huishouden knippen ..koken knippen huishouden strijken en toen was de dag alweer om.. sorry heb niet terug gelezen ..kom wel ff melden dat voor de rest alles goed is hier hoor..haha druk druk.. met gwen ook alles goed ze is helemaal verzot op Pim onze nieuwe kat ze kan er ook alles mee doen en loop er heel de dag mee te zeulen en te kroelen en pim die vindt alles best echt een schatje ..een kroelpot kopjes geven knorren enz.. nog ff Gwennetje ..van de week in de shoot gezet haha ja alweer denk dat ik deze op doek wil laten zetten Bekijk bijlage 166789
ik ga mijn bed opzoeken morgen weer een drukke werkdag iedereen nog ff voor de vakantie trusten allllll en tot snel!!
ach wat schattig dat Gwen zo gek is op Pim. Leuke foto's ook! Goedemorgen btw... Hier niks te melden eigenlijk. Ben moe moe moe. Dat schreef ik toch laatst ook al? Ik slaap gewoon goed, maar ik raak nooit uitgeslapen lijkt het wel. Best lastig. Zeker als Tessa overdag niet meer 'mag' slapen omdat ze dan 's avonds zo lang wakker is. Heb nu vit. pillen gehaald hoop dat het wat beter gaat. Tessa kijkt bubble guppies. Grappig
Joma wat een mooie fotos van Gwen en Pim. Super schattig poesje ! Boney, rot dat je zo moe bent. Hopelijk dat de vitamine pillen wat helpen.
@debie nierbekkenonsteking is idd echt heftig ik heb het ooit 1 keer gehad en hoop het ook nooit meer te krijgen. beterschap. fijn dat niels nu lekker slaapt @ariel beterschap @niekyn dat ziet er goed uit meid @vivi o lekker meid er ff tussen uit @lianda knuffel! nog ff de laatste loodjes en dan lekker genieten van je vakantie heb je ook verdient @joma mooie meiden heb je toch en pim is wel heel schattig ik ben er weer vandoor heb vanmiddag/avond dienst is mijn 6de en laaste van deze week en dan heb ik er 40uur op zitten en ik ben nu ook echt kapot dit is het dubbele van wat ik normaal werk. fijne dag allemaal
@joma wat is gwenn toch een knapperd zeg, en super hoe ze met pim omgaat @kikkert meid hele dikke knuffel en als je er een keer uit wilt je weet me te vinden he!! hier hebben we besloten om paar dagen met bryan naar de zee te gaan het word waarschijnlijk de belgische kust is weer eens wat anders en dan in september ga ik met bryan en mijn ouders midweekje weg of hubbie dan meegaat is nog niet zeker ligt eraan hoe druk hij het heeft
Debie, hoe is het nu? Slaat de AB al aan? Hoop het voor je. Kikkert, vind dat je je er dapper doorheen slaat. Ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen zonder al te veel gedoe. Geef je nog steeds BV? Vivi, Leuk naar zee. Dus toch met Bryan? Niet samen? Ik zit te wachten tot de vloer droog is. Daarna even wat te eten maken. En daarna komt er iemand de rolgordijntjes boven ophangen. Dan is het eindelijk donker op Tessa's kamer. Dan kan ze vast beter in slaap komen 's avonds. Het gaat trouwens goed het slapen in haar nieuwe kamer.