zwembad zit ik nog wel een aantal jaar vrees ik. ilse kan goed zonder bandjes drijven op buik en rug en zonder bandjes duiken en dan naar boven trappelen. maar meer nog niet. ben benieuwd in feb stroomt ze gelijk naar fase 2 van het a diploma en moet ze de helft van de les zonder bandjes.
ik geloof ik allemaal op het moment, zucht. je schijnt een programma te hebben om vals te kunnen spelen, geen idee hoe het werkt maar had vorige week iemand die elke keer 6 letters kon neerleggen en ik kreeg geen een klinker
Maar die heb ik ook wel,is een collega.Maar die is gewoon erg goed.Maar woorden als neusdop en meikaas vertrouw ik niet....ha ha ha.Hoe de f*ck weet je dat die woorden goed gerekend worden.En hoe kom je erop... Niekyn,toe he....aansteller!
o ik kwam per ongeluk in dit topic (moest februari 2011 mamas hebben ) maar ik moet even zeggen WAT EEN MOOI MEISJE!
Hi! Wennen op school met Lune ging niet super. Tussendoor gingen de ouders even weg en moest Lune héél hard huilen. Ze vond het ook niet zo leuk op school zei ze. Dat wordt dus flink wennen straks, maar zal wel goedkomen. Juf is wel lief. De klas start met een groep van 10 nieuwe leerlingen, dan in de loop van het jaar komen er steeds een paar bij en wordt het een klas van 20 tot 25 kleuters. Wie is mega mindy nog maar met wordfeud?
Was dat niet Niekyn? Lune alweer wennen. Jeetje wat gaat de tijd toch snel... En het komt vast goed. Logisch dat ze moest wennen. Had ze er wil zin in? Tessa heeft het er zo'n beetje elke dag al over. Die wil zoooooooooo graag. Zal mij benieuwen...
Ze had er zeker zin in, praat er ook al maanden over. Maar het viel haar blijkbaar toch een beetje tegen..