Had op fb al gereageerd Maja,maar ik denk echt dat ze zo gewendvis.Is nu natuurlijk ook wel heel spannend!Tess heeft het er ook dagelijks over,maar zij zal ook enorm moeten wennen.Ze is ook nog niks gewend en ze slaapt nb nog tussen de middag. Maar komt echt goed!En door deze fase slepen we elkaar ook allemaal wel weer. Mega mindy is idd Niekyn. Bones,buikfoto?
Vond je het niet zielig dat ze zo moest huilen Maja? Ik denk dat ik mee zou huilen. Maar het komt vast goed! Sofie komt in een groep 1/2 waar nu al rond de 25 kinderen in zitten. Gelukkig zit haar overbuurmeisje, waar ze veel mee speelt ook in die klas. Ik denk dat zij niet zo hoeft te wennen. Ze gaat al bijna 4 jaar mee naar school en is ook al vaak in de kleuterklas geweest.
Ik vond het heel erg zielig dat ze zo moest huilen. Moest echt even dapper doen. Maarja, het is niet anders. Ze moet toch naar school. Dus ik hoop dat ze gauw went.. Ze zei zelf dat ze straks niet weer naar school wil. Sneu hè?
al wennen op school wat vliegt de tijd! Zielig dat ze huilen moest zeg... Maar idd ze zal toch naar school moeten, dus dat maakt het dan weer lastig, je kunt er weinig aan doen... Ik merk dat Finn op het mkd ook al echt school dingen doet ten opzichte van het kdv. En als hij 4 wordt gaat hij ook 3 middagen en dan gaan ze het echte onderwijs opbouwen. Merk dat je nu ook meer inzicht in die kloof krijgt. Zoals Ichtus zei: marijn krijgt interesse in cijfers en letters, e kan zijn naam schrijven. Finn heeft dat ook natuurlijk (als z'n zin d'r naar staat ) en kan zijn naam tussen andere namen uithalen, hij kent ook wel letters op het toetsenbord en zegt de hele tijd dingen als de o van orka, a van appel, maar hij kan het niet omzetten in doen. Schrijven gaat dus langzamer, en rekenen zal op papier ook moeilijker worden. Terwijl hij dan bijv. in z'n hoofd wel het antwoord weet. Lastig voor hem... Heb je alles in je hoofd maar het komt er niet uit.
Ik heb Bumaround verkocht dus ook geen facebook meer daarvan. Heb een nieuwe voor mezelf aangemaakt, dus als jullie denken: wie is dat nu weer??? Dan ben ik het die jullie heeft uitgenodigd
Haai.. lekker aan het wordfeudten allemaal? Over 3 mnd mag ik ook. Integenstelling tot wat Erik dacht kon ik toch nog niet van mijn abb af, dus nu even een noodtoestelletje gekocht en straks over op de smart, leuk! Gister voor de laatste keer Suzanne haar verjaardag gevierd, alleen mijn schoonzusje moet nog, maar die moet nu maar gewoon alleen het kadootje overhandigen. Straks 2 weken kerstvakantie.. en dan gaan we grondig het huis opruimen. We zijn bijna klaar met de zolder. Ik geef het nog 2 weken. Ondertussen is dus de rest verwaarloosd. Toch wel lekker ook nog zo'n week na oud en nieuw! Ichy, je staat op mijn ' moet ik nodig eens bezoeken '- lijstje. Voor jan en feb hebben wij een oppas-probleem, waar we inmiddels meerdere oplossingen voor hebben. Morgen krijgen we alle oplossingen in kaart en dan hakken we de knoop door mbt wat het gaat worden. Nu maar hopen dat onze vaste oppas snel bevalt en alles goed gaat, zodat ze daarna weer gewoon haar werk kan doen. Als het dan niet gaat kies ik voor een structurele oplossing voor Suzanne, dat meisje heeft al zoveel moeite met ergens wennen, huilt nu nog iedere keer als ze naar de vervangend-gastouder gaat, waar ze al vanaf sept komt en op zich ook lol heeft. Straks even kerstkaartjes versieren met de meisjes, verder lekker aankeuvelen, beetje was wegwerken en Erik vanmiddag nog naar de kerk.
Hallo! Ik heb net 10 dagen achterstand van ons topic bijgelezen. Ik ben weer op de hoogte, een dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken. Hier zijn we nog een paar dagen in Nederland of beter gezegd net over de grens in Duitsland. We hadden een bungalow gehuurd in Volendam vorige week. Het was heerlijk om er ook even tussen uit te zijn als gezin. Het weer was wel echt slecht . Een super harde wind, regen, hagel hahaha de meiden moesten standaard huilen als we naar buiten gingen, hahaha zijn dat gewoon niet gewend. We hebben toch nog wat gezien :Volendam,Marken, een grachtentocht in Amsterdam, Delft, Utrecht en Rotterdam.
zo behoorlijke rondgang door NL! Je trof het idd niet met het weer. Het is hier een tijdje heel droog geweest
Hierbij nog de echo foto's. Jammer dat ik hem er niet scherper op krijg. In het echt is hij zo mooi duidelijk. Bekijk bijlage 206349 Bekijk bijlage 206350
Ooooooh Boney, wat heb je een mooie buik!!!!!Daar valt die col bij in het niets,sorry. Oh,wat leuk weer!We kunnen nu allemaal lekker met jou aftellen en uitkijken naar de bevalling. Weet je al waar je wilt bevallen?Of heb je niets te kiezen?
Bones,maar dan beval je toch in het zotel?Omdat je geen medische indicatie hebt..... En ja,ben behoorlijk verslaafd aan het wordfeuden.
Nee, wil echt in het ZH. Vorige keer ook gedaan en toen was ik maar wat blij dat er een gyn in de buurt was. Ik weet trouwens niet eens of het hier zoiets in de buurt zit.
Gave pic's Boney! Erg leuk om te zien, maakt het meeleven ineens een stuk 'dichterbij'. Hier misselijk.. ziekje..bleh. Ziek naar huis gegaan vandaag. Denk dat mijn energie wel aardig op is, dus ben erg blij met de kerstvakantie straks. Heb net maar wat van kerst van zolder gehaald, gewoon nog niet de puf voor gehad. Hoe is de boel bij jullie versierd? Ooit ga ik daar mijn best voor doen . Wat ik zo leuk vindt is zo'n grote takkenbos boven de eettafel met ballen, linten en ijsspegels oid er aan.