Mooie buik Boney! Wordfeud is hier ook verslavend. Neem de ipad zelfs mee naar bed, omdat ik weet dat Suus zomrond 23 uur altijd nog een paar woordjes komt leggen Mom, beterschap! Hier hebben we als kerst versiering een inmiddels treurwilg van een kerstboom en nog wat lampjes in het raamkozijn. Ik vind het geweldig als ik bij anderen de kerstversiering zie, maar in mijn huis word ik er een beetje onrustig van. Het is dan te vol en rommelig
Hier hebben we sinds afgelopen weekend de kerstversiering hangen/staan.Twee grote kerstballen op vazen met lampjes,kerstboom,lampjes op het raam en een foeilelijke knuffelkerstman.....wil Tess graag. Idd,dan heb ik de laatste voeding en ga ik naar bed en leg ik snel nog overal een woordje neer,maar ik heb als regel dat ik om 00.00 stop.
Hahah lol dan lig ik al op 1 oor..... Ik doe altijd een gewone Sudoku puzzel voor het slapen gaan, anders ben ik de hele nacht bezig met punten tellen en woorden maken... Hihihihihi
Ik heb er een nieuwe verslaving bij, de hele dag mijn hoelahoep mail checken of er al nieuwe orders binnen zijn.... Hihi
Loopt het al beter Niekyn? Krijg je veel bestellingen binnen? Ik heb niet zo uitgepakt voor de kerst. Dat doe ik eigenlijk nooit. Ik hou er gewoon niet zo van. Ik heb een klein kerstboompje staan. Wat kerstballen in windlichten en een ster voor het raam. Tessa heeft een klein boompje op haar kamer. Zelf versiert. Het ziet er prachtig uit
Nu met skispullen loopt het wat harder, afgelopen week vijf orders.. Vind ik al heel veel eigenlijk.... Wie is maken ook alweer? Die heeftbij mij het wordfeuden opgegeven....... Hihi.... Ik MOET nog wat doen voor de kerst... In de serre moet ik nog twee vazen volstoppen met allerlei zilveren dingen en dan lampjes erbij... Uiteindelijk staat het heel leuk, kan me er alleen niet toe zetten... Ik wil nl. Wordfeuden en emaillen en hoelahoepen en en
En morgen heb ik nog een gesprek op het werk die uit de lucht kwam vallen... Maak me er een beetje zorgen over. Ik hou er niet van als ik niet weet waar gesprekken over gaan... Helemaal omdat ze me gevraagd hebben op te schrijven wat me opgevallen is, en ik dat beschreven heb...... En naar hun heb gestuurd.........
Mooie echo en buik BONES!! Wordfeud.. ik ben even niet zo fanatiek.. erg moe en last van de meds..sinds vandaag gapen als een idioot wat me een vreemd en bizar gevoel geeft.. raar... zal er wel bijhoren.. Komende weken weer druk.. morgen optreden met koor en dinsdag ook... zaterdag zingen in Kerk in Hattem.. zondag gewone kerkdienst.. smiddags kinderkerst..volgende week ook nog ergens kerstviering van school.. donderdag geloof ik.. pff.. kan t allemaal niet onthouden hoor..whahaha.. nou ja.. ti seen mooie afleiding.. hoef ik niet teveel na te denken.....whaha
Ichy, las het op fb....Ik weet niet welke medicatie je hebt, maar van mijn ad ging ik gapen en kreeg ik spierspanning als bijwerking. Werd steeds minder en na een maand geen last meer van gehad. Niekyn, fijn dat het wat beter loopt nu. Rest knuffie. Linn wilde niet drinken vanmorgen. Nu is het geen zuiplap (zoals Tess was), maar nu echt continu de speen uit de mond drukken. Maar wel alert en plasluier. Daarna is ze ook gewoon gaan slapen. Ga straks even tempen voor de zekerheid en hopelijk drinkt ze dan wel goed. Vind het maar niks als ze niet drinkt. Ken het ook absoluut niet. Verder staan er veel dingen op het programma de komende weken, waar ik nu al de kriebels van krijg. Volgende week vrijdagavond/nacht gaan de dames logeren bij opa en oma, maar twijfel nu al of ik het wel door laat gaan. Er is dan een etentje en feestje van het werk van Jan, maar hij kan ook alleen gaan. Mijn ouders willen helaas niet hier oppassen, dan had ik er minder moeite mee gehad. Dan 1e kerstdag de hele dag naar mijn ouders en ben bang dat het slapen van Linn dan moeilijk wordt. Dan die donderdag gaat ze wennen bij de gastouder. Ik zie er tegenop, wil dit goede ritme niet kwijt. Linn doet het zo goed en dat bevalt me wel Blijf liever nog een paar maand in mijn coconnetje, maar dat kan helaas niet. Teentje van Linn geneest goed....had ik dat hier al verteld? Afgelopen dinsdag op het cb kwamen we bij de arts. Leggen haar neer op die mat en wat zie ik.....teentje ziet er gek uit. Kijk nog eens beter, zit er een draadje omheen, die haar teentje afkneld. Dus de arts eraf gepeuterd en gelukkig stroomde direct het bloed naar haar teen. Maar rondom (in het plooitje) zat er een snee. Dus nu iedere dag smeren met betadine en gaasje erom heen. Jeetje, wat voelde ik me lullig. Tuurlijk ik weet dat ik er "niets" aan kon doen, maar voelde me wel lullig. Gelukkig heeft Linn er totaal geen last van.
Oja, Tess is vandaag voor het eerst bij de nieuwe gastouder en jakkie, wat is het stil in huis. Echt, vind er niets aan. Ze brengt zoveel gezelligheid mee! Maar aan egoisme heeft Tess niets en zij heeft het prima naar de zin. Gastouder en ik whatsappen. En ze heeft al foto's gestuurd dat ze lachend met 2 meisjes danst en houd me op de hoogte. Hoeft niet, maar vind het stiekem wel leuk om te zien. Ik heb mega spierpijn....dinsdagavond weer gesport en ik zei voordat we begonnen "dit keer wil ik voelen dat ik gesport heb". Nou, jeetje, wat heb ik op mezelf afgeroepen. Als ik nu de trap op loop moet ik om de 3 treden even stoppen van de pijn in de kuiten....ha ha ha. Heb ik verder nog wat te melden? Oja, ben begonnen aan een nieuw gehaakt rokje voor Tess. Met vierkantjes in het bruin, helemaal leuk. En ha ha ha, mijn moeder belde net.....ze was haar lootje kwijt en wist echt niet meer wie ze had. Dus nu moeten we allemaal opbiechten wie we hebben. Ach, boeit me niet, vind het wel grappig. Maar zij schaamde zich. Nou, meer zinloze info heb ik niet voor jullie.