Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hihi, Piet wil gewoon controle over kleine piet! Snapt Jeroen denk ik heel goed:D Hij moet ook binnenkort maar een afspraak maken, ho maar. Als het zo blijft ga ik dat ook voor hem doen:cool:
    Maar dat betekent dus dat het echt bij 4 kids blijft Meiske? Daar sta je ook helemaal achter?

Boney, leuk voor Tessa dat ze gaat logeren! Leuk om te zien dat kids zo dol met elkaar kunnen zijn he? Lune is dat ook met haar vriendinnetje, jammer dat ze straks naar een andere school gaan..
    Volgende week is Lune haar laatste week kdv. Ze gaat dus mandag nog en dan donderdag voor het laatst, is ook haar afscheid daar. Moet nog even een traktatie verzinnen. Raar idee hoor, dat ze nooit meer heen gaat maar naar school. *snif*.. Hoewel, ze gaat natuurlijk nog 1 middag BSO en Timme is natuurlijk nog wel bij het kdv, gaat ze vast wel een keer mee ophalen enzo.

De kids liggen net in bed. Straks lekker warme choco met slagroom, bastogne koeken en TVOH:)

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Hallo lieve Dinnetjes !!

Weer een x mijn excuses voor het weinig aanwezig zijn hier... ik kan de tijd gewoon niet vinden om terug te lezen , en vind het dan zo ego over komen om enkel over mijzelf te komen buurten ...

Maar goed SORRY dus...

Hoe gaat het met jullie ???

Hier opzich wel redelijk , Bryan groeit als kool net als jullie kleintje ws :) ... Inmiddels krijgen we 2 x pw hulp vanuit zuidzorg ivm Bryan.

Ze gaat ons helpen om de boel een beetje beter te laten verlopen, gezien wij niks te vertellen hebben ..

Verder moeilijke tijd helaas, 1e kerstdag is papa 2 jaar overleden .. wat gaat de tijd toch snel :( ....

Ik zelf gaat opzich steeds meer de goede kant op .. ik ben inmiddels 26.7 kg afgevallen en daar ben ik erg trots op .. :):):)

dat was even een kleine update ... :) knuff

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    oooh zie dat het over wassen en strijken gaat , hmm ik was natuurlijk voor ons en voor mama ... mam heeft 1 a 2 wasmachines per week ... Wij ik denk wel 3 of 4 ...
    Bedden doe ik wisselend , nu is bryan wat verkouden dus dan om de paar dagen een schoon kussen sloop en 1 x pw verschonen , ons bed normaal om de week .. tenzij we het druk hebben dan om de 2 weken ...

Strijken doen ik maar heel minimaal , mijn oma kom om de week strijken :) das luxe

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Ow hier standaard om 60 ..... beddengoed en handoeken op 90

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    tjonge dat gaat idd erg snel mys... 2 jaar alweer, het blijft moeilijk denk ik...
    Heeft Bryan misschien baad bij picto's om dingen duidelijk te maken. we gebruiken bij Finn nu een wekkertje als er iets "moet" zoals naar school gaan 's ochtends. Dan weet hij wanneer het tijd is. Alleen zeggen is niet duidelijk genoeg, voor hem.
    en vanwege alle mama mama mama mama mama mama momenten gebruiken we een "stoplicht" een papiertje dat we ophangen aan de deurklink. Aan de ene kant rood aan de andere kant goren. Als ik bevoorbeeld bellen moet zet ik hem op rood en ben ik even niet beschikbaar. (behalve voor zeer dringende dingen natuurlijk) Dingen visueel maken geven hem houvast

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hoooi

Zingen gisteravond was echt zoooo gaaf... wel heul erg kkkkkkkkoud...

Nu voel ik me wel onwijs brak.. heb vanavond nog verjaardag van vriendin..wil ik niet afzeggen, maar denk datt beter is om thuis te blijven.. ik zie nog wel..

MEISKE.. raar he die kerels.. ze willen dan geen kids meer, maar laten helpen ho maar.. Bij Ed viel het reuze mee.. die heeft er nauwelijks last van gehad.. liep alleen twee dagen als een oud wijf..whaha.. ik heb natuurlijk wel heel vakkundig de spot met m gedreven!! ;) Heb jij er echt vrede mee?? Ik had dat toendertijd niet..nu inmiddels.. na een lange tijd heb ik er echt vrede mee.. Ik wil geen kids meer en ook niet meer zwanger zijn.. Zeker nu inmijn situatie moet ik er niet aan denken.Dit proces heeft wel heeeeeel lang geduurd hoor.. en heeft me veel tranen gekost.. uiteindelijk is het hier beter zo.!!!.. dit zegt natuurlijk niks over jou.. Hopelijk voelt het goed zo in je hart

MYS.. hoi meis..

Goed dat julliehulp hebben voor Bryan..hoe gaat t met je buik?

MAJA.. heel goed dat jullie even tijd voor jullie samen nemen.. heel belangrijk.. Geniet ervan!

Hier verder nietzoveel te melden..

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi mys, leuk dat je even langs komt. Mag toch altijd?
    Goed dat jullie hulp hebben voor Bryan.
    En alweer 2 jaar van je vader. De tijd gaat snel... Sterkte de komende dagen.

Ik ga ook proberen Peter zo ver te krijgen na de bevalling. Hij wil en doet dat absoluut niet. heb het er de laatste jaren (bewust) niet meer over gehad. Maar misschien als ik met de argumenten kom dat hij er eens anders over gaat nadenken.
    Hij is 9 jaar ouder. Ik kan nog 10 jaar kinderen krijgen. Hij wil na z'n 40e geen kinderen meer. Stel dat hem wat overkomt en ik kom over een jaar of 5 iemand anders tegen?
    En ik vind dat ik genoeg ellende heb meegemaakt op baarmoeder gebied. Natuurlijk 2 voldragen zwangerschappen (straks) en bevallingen. Miskramen, operatie, buikpijn, heftige menstruaties enz enz. Genoeg argumenten dacht ik zo.
    Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de pil ook echt een uikomst vond. Gewoon niet meer ongi en alles goed te regelen. Beetje sneu als hij zich laat helpen en ik de rest van m'n leven aan de pil ga. ;) Lastige keus dus. Eest maar eens bevallen en cyclus weer op gang krijgen. Dan zien we wel verder. ;)

Hier is Peter Tessa voor de 2e keer weg brengen. Afgelopen nacht ging prima. Nu gaat ze naar opa en oma. Ze is een paar uurtje thuis geweest.
    Peter gaat alsnog niet naar voetbal en dus mocht ze kiezen. Maar ze wilde natuurlijk gaan logeren.
    Ik ga m'n huiskloffie aandoen en koffie maken.

8. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Hallo effe voorstellen ;) ik ben sm.

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    supermummy, is that you?

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Huh sm1?? Heb je een nieuw account aangemaakt?:(

@ichtus, vrede kan ik er nu nog niet mee hebben. Wil gewoon nooit meer zo'n periode doormaken als nu. En rationeel gezien hebben we alles wat we wensen kunnen, namelijk 4 gezonde leuke lieve kinderen.
    Ik verheug me ook al op de dag dat hij onder het mes is geweest:D

Wat gaat de tijd snel Mys, 2 jaar alweer...

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    lijkt me ook erg moeilijk meiske...
    Wij willen ook niet meer kinderen maar op de een of andere manier kan ik het ook nog niet afsluiten door zo iets te doen. Beetje gek, eigenlijk

12. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ja ik ben het! Effe een nieuw account ik heb meer dan 4 jaar lief en leed gedeeld met mijn oude account.

Meiske, ik hoop dat je er snel helemaal vrede mee kunt hebben, en ik vind idd dat de mannen zich moeten laten helpen, wij vrouwen hebben al genoeg moeten doorstaan.

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sm, mag ik vragen waarom je dan een nieuw account hebt aangemaakt? Sorry, maar begrijp het niet zo goed:)

14. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Geen idee.. maar heb in sommige topics nogal veel info gegeven. Ben er ook achter gekomen dat er 2 ´kennissen´ hier op de site zitten en evt mijn topics lezen.
    Opnieuw beginnen geeft mij dan een relaxter gevoel hoewel het natuurlijk niet veel uitmaakt.

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik blijf gewoon de rest van mijn forumleven zwanger hoor....ha ha ha.Ik weet ook wel dat bepaalde mensen meelezen....roep ook vaak dat ik hier zit.Maar maakt me niets uit...;)

Ben echt helemaal gesloopt...zal morgen uitgebreider verslag doen en reageren....maar nu echt t bed in.Slaap lekker allemaal.

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
  17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh, ik hoef mijn twentse accent niet meer uit te leggen, toch?

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    had hem gezien op je facebook! kei schattig suus

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Zo lief suus!
    Ben hem net aan t kijken En evi ligt bij me op schoot gaat spontaan meedoen haha

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hmmm tja, even niet aan gedacht....maar ik heb jullie allemaal natuurlijk ook op facebook. Ha ha ha.

Deel Deze Pagina