Wij zijn dit jaar voor het eerst op eerste kerstdag met ons eigen gezinnetje, erg leuk! Moet nog op pad voor het eten.... De 24ste bij mijn familie De 26ste bij mijn man's familie En dan de KNEITER ik mag de 27ste komen werken... Oef ... Dat lijkt me wel pittig........ Dat bij de families vind ik niet erg, ik hou wel van die kneuterigheid maar dat we eerste kerstdag echt met elkaar zijn vind ik ook wel heel erg leuk.... Ichy, fijn dat je afleiding hebt in het zingen, pas je wel op dat je niet straks weer in een gat valt?
Beterschap Maja en familie! Woow jullie zijn best vaak ziek, of lijkt dat maar zo?! Ooh Lune al haar laatste dag op het KDV en dan op naar de basisschool,cool! Hier mogen wij werken met kerst. Is ook niet erg, we hebben net 2 weken vakantie gevierd.
Meiske, gefeliciteerd met je nieuwe nichtje! En kan me goed voorstellen dat je daarna een paar traantjes moest laten, knuffel!
meiske, gefeliciteerd en ook een dikke knuffel! Maja: beterschap! en alweer laatste dag kdv! wat gaat het toch snel allemaal Wij gaan morgen met de baas van Marc uit eten, en de kids blijven dan bij opa en oma. Wij blijven daar dan slapen. Zaterdag naar huis en dan gaan we dingetjes maken die we op zondag meenemen naar de oom van Marc. daar komt de hele familie bij elkaar en iedereen neemt wat mee. Maandag weer naar huis en niks doen. Tussen kerst en oud en nieuw heeft Finn vrij (hoeft niet maar kon ik zlef voor kiezen) en komt m'n moeder een dagje naar ons. Oud en nieuw gewoon thuis. Ben benieuwd want Nore is echt bang voor vanalles, zeker geluid dus ze zal wel schrikken van het vuurwerk. Finn niet, die slaapt er doorheen als we hem niet wakker maken (doen we wel, vindt ie prachtig)
Sm, ik ben met name vrij vaak ziek. Sinds ik aan het werk ben met name ineens weer, daarvoor ging het een hele poos prima. Lune lijkt op mij, is ook regelmatig een keer ziek. Toen ze zo oud was als Timme was ze elke maand wel ziek. Timme zijn weerstand is gelukkig beter. Tip: leuke dierenarts op animal planet
Maja.. Beterschap NiekYn.. haha.. knutselen doe ik t liefst NIET ik kom er ookaltijd vakkundig onderuit!! Meiske.. Gefeliciteerd en ook dikke knuff.. kan het me heeeel goed voorstellen.. Hier met Marijn net bij CB geweest.. 1.02 m en 16.4 kg.. precies goed.. Alleen zijn ogen waren niet zo best.. normaal moeten ze zeker de 5e lijn en het liefst ookk de 6e lijn kunnen zien.. Marijn had al erg veel moeite met de 4e lijn.. Dus een briefje mee voor de oogarts.. Verder deed ie t prima.. de prik was niet zo leuk, maar na 1 x auw was het snel weer goed..Bikkel Hier is Ed niet fit.. maar diemoet gewoon werken... dat zal nog leuk worden met kerst.. alsie er niet doorheen zwijnt dan ligt ie dus 1e kerstdag op bed!!.. Daar heb ik natuurlijk geen zin in.. dus heb m maar wat extra vitamine tabeltten laten innemen en verse jus 'd orange gekocht.. baad t niet dan schaad t ook niet... Verder gaat t goed..
@Maja.. misschien is de combi werken en moeder zijn voor jou gewoon nu in de jonge jaren van de kids gewoon niet zo goed. het vraagt best veel van een mens en ook van je lijf.. Dan kun je in je hoofd nog zo graag willen.. ervaring leert inmiddels dat je lijf zich daar geen drol van aantrekt.. Hopelijk kun je een goede balans vinden.. letwel op jezelf!!! *zegt moeder de gans*
Beterschap voor iedereen bij Maja thuis. Balen zeg, maar je kunt er niks aan doen. Gaat Lune gelijk hele dagen naar xe basisschool na de vakantie? Oh wacht, ze was al een paar keer wezen oefenen toch? Hopelijk wordt Ed niet veel zieker Ichtus. Zou echt stom zijn als hij met kerst op bed ligt! Heeft een van jouw andere kids ook slechtere ogen? Ben benieuwd wat er bij de oogarts uit komt. Nieky, leuk knutselen Ik heb er echt een hekel aan en doe het dan ook bijna nooit. Ik heb lekker een chillmiddagje. Sofie is een kerststukje maken op de psz. En ik hang op de bank De kids eten op school vanavond en wij eten pizza. Lekker makkelijk.
Hier ook een flinke zieke: elena. Koorts, overgeven, hoesten, keelpijn. Nu maar hopen dat ze zondag weer wat is opgeknapt en niemand het overneemt met kerst, dat zou balen zijn! Trouwens ook echt een verrotte nacht gehad. Moest er even uit hoor. Ik heb besloten me er niet door te laten beinvloeden. Tussen de bedrijven door nog wat administratie wegwerken van het werk. Ik zet er zo nog even flink de schouders onder, want wil er zsm mee klaar zijn. Maar eerst douchen.. tja.. dat moet nog . Ging even anders dan anders. Kids liggen nu gewassen te slapen dus dit is mijn kans! @Meiske, veel sterkte met de moeite en het verwerken. Ik hoop dat je je verdriet kan delen en er begrip voor kan vinden bij Piet en bij vriendinnen. @andere zieken: ook beterschap!! Elena is deze wk geprikt op cb en haar vriendin ook, beide zijn ziek geworden, zouden ze dan even minder weerstand hebben? Vraag ik me zomaar tussendoor af. Ik kom hier nog wel spieken voor de kerst. Hoop dat velen van jullie lekker vrij zijn en samen zijn met je gezin komende week.
Kweenie Mom,maar Linn is na de enting verkouden geworden en Tess ziek...maar kan ook toeval zijn. Enne Sm,heel NL ligt zo ongeveer plat op het moment. Hier dus ook de dames snotterig/ziek.Tess ziek en Linn en ik verkouden....Jan zal er wel tussendoor glippen....is altijd zo. Tess heeft gelukkig geen koorts,maar voelt zich knap ellendig door het gesnotter en gehoest.Linn snottert,drinkt niet super en hoest af en toe.Ben benieuwd of we kerst gaan redden bij mijn ouders.Maar ze waren al pissig dat we van 13.00 tot 17.00 kwamen en niet langer.Maar wij gaan niet tussen de slaapjes van Linn met haar trekken. Vanavond hadden we een etentje van Jans werk.De kids zouden bij opa en oma logeren.Nou had ik daar al moeite mee (met Linn,niet met Tess),maar aangezien Linn slecht drinkt en Tess ziek is,had ik afgezegd.Jan vond dat niet leuk en heeft gister mijn ouders gevraagd hier thuis op te passen.Nou zeg,ze willen dat nooit,vinden dat onzin en toen ik had afgezegd sneerde mijn moeder nog "als je maar niet denkt dat ik bij jullie kom....".En gister belde Jan met die vraag en zei ze "ja hoor Jan,geen probleem....".Nouja zeg....tsss.Anyway,vanavond dus lekker uit eten.Maar ben ik heel triest dat ik moeite heb met weggaan,nu al zenuwachtig ben,liever thuis blijf,liefst 30 keer wil bellen??????Gaat nb maar om 3 1/2 uur.....
Ohw ik knijp m echt hoor als al die zieken zolees.. Ed voelde zich gelukkig weer iets beter.. zolang mijn keel maar geenpijn doet en mij stem normaal blijft... Marijn is gister geprikt.. hij zwijnt er altijd doorheen en is er nooit ziek van.. hopelijk nu ook niet!
@Meiske.. Lisa heeft een bril. Zijheeft + 1,5 beide ogen. Normaal op haar leeftijd, maar kinderen hebben flexibele lenzen en kunnen dit goed scherp stellen zonder problemen.. Lies had hier iets meer moeite mee wat resulteerde in hoofdpijn. Hiervoor heeft ze nu een bril met + 0,75 puur ter ondersteuning op school. Nuheeft ze geen hoofdpijn meer. Ed had als kind al een bril.. ik pas veul later.. die van mij is al een jaar stuk.. je went eraan..whaha.. in februari ga ik eennieuwe uitzoeken.. Jur en Anna hebben heule goed ogen..(tenminste van Anna denken we dat)..
Sjonge.. hebben jullie dit topic al gelezen? http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/314244-spoedvraag-dochter-per-direct-over-laten-plaatsen-naar-ander-ziekenhuis-321.html#post11660170 (suus wel..) Echt zo verschrikkelijk erg!!... kanhaar maar niet uit mijn hoofd krijgen..
Ik heb het topic gezien Ichtus, afschuwelijk he? Nog meer zieken hier dus, bah. Sneu he. Timme is nu ook flink aan de beurt. Heeft vannacht bij mij in bed gelegen, alleen maar rillen van de koorts en huilen. Vanochtend ging redelijk maar sinds begin vd middag is het weer mis. Koorts, huilen en klieren in zijn hals zijn mega dik. Hadden Jeroen en ik ook, deed flink zeer, zal dus bij het kleine mannetje ook flink pijn doen. Ichtus, ik hoop wat meer balans te vinden in werk en privé door 24u te gaan werken en daardoor ook minder vaak ziek te worden. Ik merk dat ik de laatste maanden aardig op mijn tenen heb gelopen door 4 dagen te werken en dat doet mijn weerstand zeker geen goed. Als ik na een half jaar met 24u werken nog steeds zo vaak ziek ben zal ik andere maatregelen nemen want ik voel me zo ontzettend lullig dat ik me alweer heb moeten ziek melden.. Bah. Ik ben bang dat onze kerstdagen enigzins aan ons voorbij gaan. Een deel van ons dan, hoop dat ik zondag in elk geval met Lune naar mijn familie kan. Maandag zien we wel weer (toch naar schoonfamilie) Hoop ook dat deze irritante griep Lune bespaard blijft. Fijne, gezonde dagen alvast meiden!
Ja Ichtus ik kon het topic ook al van Romy echt verschrikkelijk zeg. Maja, beterschap voor Timme! En idd pas ziek worden op maandag dan heb je een goed excuus om niet naar de schoonfamilie te gaan.
Hai meiden Iedereen fijne kerst! Ik heb het topic nog niet gelezen, heb al amper tijd om deze te lezen. Maar als jullie het er over hebben zal het wel shocking zijn, effe lezen zo.
Ik snap het effe niet, vlieg van topic naar topic... Ze wordt geopereerd dat is de status, maar wat ze heeft is me nog onduidelijk. Komt straks wel,
Ik geloof dat ik het even niet ga lezen, moet al om alles huilen . Maar ichy ik heb je berichtje gezien of fb en het zal me niet weerhouden voor ze te bidden. Om me heen gebeuren ook veel emo-dingen. Niet met directe familie of hele goede vrienden, maar toch heeft het ook een hoop impact. Suus.. ik zal er ook een hoop moeite mee hebben hoor. Nog steeds met Suzanne met logeren en zo. En zeker als ze ziek zijn. Nee, je bent helemaal niet gek, maar volgens mij wist je dat wel . SM heb je nog reactie gehad op je mail? Hier lijkt een zetpil weinig uit te halen bij Elena. Hoewel ze nu wel ongeveer net zoveel heeft gedronken als dat ze de hele dag bij elkaar heeft gedaan: bijna 1 beker.