Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    jakkie maja, hoop dat jullie ook een zieken-vrije kerst hebben!

Ah nee. Marieke er uit, jammer, ik vond haar vandaag erg leuk!

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Heb er een hard hoofd in hier wat kerst betreft. Elena blijft hetzelfde. Vanavond mogen we naar de huisartsenpost, even checken of het geen longontsteking is. Denk het niet, maar ik ben blij een client geweest die dat had afgelopen week en symptomen zijn grotendeels vergelijkbaar met griep.

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    He jakkie Mom,niet leuk!Kun je beter even geryst gesteld worden voor de kerstdagen.Heeft ze ook nog koorts dan?

Gisteren was heel gezellig....vandaag beetje brakjes...
    Tess heeft geen koorts,maar is flink verkouden:snotteren en hoesten.We gaan morgen wel naar mijn ouders,of ze nou hier of daar snottert...maakt ook niet.

Voor iedereen fijne feestdagen!

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Idd niet leuk Mom! Hoop dat het meevalt en Elena weer gauw helemaal fit is.

Is Tess dan al wel iets fitter Suus? Gister was ze nog aardig beroerd toch? En idd, snotteren kunnen ze ook wel ergens anders.

Timme is met vlagen ok en dan weer ziek. Even aankijken dus. Hij heeft vannacht bij ons in bed geslapen.

Ik ben vanochtend met mijn vader op auto jacht geweest. Kan niks vinden, pff.. Of te klein, te lelijk, te duur, te oud.. ga zo maar door.
    Eigluks zoek ik een peugeot 206 of een opel corsa maar in de prijsklasse waar ik in zoek zijn ze of heel oud en niet zuinig of ze zijn er niet in 5deurs of ze hebben een mega kilometerstand.. Nouja, consessies doen dus. Dan maar een oude auto. Na de kerstdagen maar weer op zoek.

Ga zo ff opruimen. Het is hier een huishouden van jan kont na die paar dagen griep hiero. Jeroen is de was aan het bijwerken en ik ga zo de keuken even aanpakken. Daarna koken. We eten couscous met verse groente en feta en erbij kipvleugeltjes uit de oven.

5. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Fijne kerst allemaal!

Luckymom beterschap voor Elena ik hoop dat het meevalt!

Suus, dus toch wel leuk gehad? Ik begrijp je helemaal wat betreft niet graag de kinderen uit logeren doen :)

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    He Suus, fijn dat je het gezellig hebt gehad!

Maja das lastig. Onze vriend heeft een eigen autozaak in 2hnds auto's. Dat is voor ons makkelijk, we geven door wat we zoeken en hij kijkt wat binnen onze wensen ligt en naar verwachting een goede auto is.
    Hoop dat je gauw wat leuks vindt. Wij hebben net de corsa weggedaan.. helaas.

Elena heeft vanaf donderdag hoge koorts, keelpijn, hoesten, buikpijn ook wat overgegeven. Nog nauwelijks gedronken, laat staan eten. Ik was vorige week en deze week bij een client met longontsteking. Elena piept als ze hoest, dus ik wil even zeker weten dat ik niet iets over heb gebracht. Ze kan alleen maar slapen en moeilijk doen, niets wat ik doe mag of is goed ;). De koorts is al wel gezakt gelukkig. Nu nog 39.1, dus dat is ok. Maar morgen met haar een uur in de auto??? K denk niet dat dat het wordt. Dan maar hier de carpaccio voor 6 personen opeten. Dat is het bezwaar niet :p

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    O, ha, ha.. lees dat ik e.e.a. al getypt had.. tja.. na 2 nachten erg slecht slapen moeten jullie me dat maar even vergeven!

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee Mom, dan had ik haar ook thuis gehouden. Hoelaat moet je bij de ha zijn?

Maja, jullie gaan morgen wel? Jullie gingen toch naar jouw ouders?En hoe is het met Lune?
    Tess is wel wat fitter (heeft ook geen koorts meer), ze heeft dan vandaag ook helemaal niet op de bank gelegen. Maar wel net als Elena "niets is leuk of goed" en ik moet de hele dag bij haar zijn....vermoeiend.
    Maar ze snottert en hoest en tja, dan kunnen we wel weg.

Heb totaal geen zin in morgen. Wat een gesleep en gedoe voor een paar uurtjes. Maar ja, als Linn daar gewoon gaat slapen vind ik het wel leuker, denk ik.

Nee, heb meer zin in 2e kerstdag. Da's echt kerst vieren met ons gezin. S' ochtends een kerstontbijt met lekkere broodjes en allemaal bijzonder beleg. Bijv. frincandeau, kipfilet in kerstboomvorm (ha ha ha) e.d.
    Daarna met Tess koekjes bakken en 's middags heb ik allemaal lekkere hapjes (lui als ik ben gewoon gehaald bij de slager) en gaan we een kerstfilm kijken.
    Hmmmmm, heerlijk!

9. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ooh Lucky en moet je nu zo laat nog naar de HA?
    En ja ik heb antwoord op mijn mail gekregen, nog niet echt iets uitgekomen, eerst een paar dagen boos en nu zitten ze in de ontkennings en excuses fase.

Maja je menu klinkt lekker!

Suus je 2e kerstdag klinkt idd relaxed, ik hoop dat je morgen ook goed doorkomt.

Ik doe dadelijk de meiden lekker optijd naar bed, rond 20.00 uur en daarna rond 21:00 uur komt mijn man thuis en wij gaan dan fonduen met zijn tweetjes.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Hey meiden
    @lucky jeetje hoop dat elena zich snel beter voelt
    @sm nou dan hopen dat de ontkenningsfase snel over is.
    @naja bij jullie ook beterschap

Verder voor iedereen dikke knuffel en beterschap waar nodig.

Hier vandaag rustig dagje gehad, vanmiddag met bryan naar happy feet 2 geweest in de bios heel leuk en gezellig
    Morgen niet veel plannen lekker onder ons komt alleen smiddags mijn ouders en oom koffie drinken
    2e kerstdag gezellig naar vrienden das altijd leuk en savonds naar schoonzusje (das iets minder hahaha ) is eerste en voorlopige ook weer laatste jaar dat ik overdag vrij heb volgende jaar weer werken

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Het is een klein longontsteking-kje zegt de huisarts, anti-biotica gekregen. Morgen nog urine inleveren om iets uit te sluiten.
    Maar ik vind haar vanavond al iets beter, ondanks de koorts. Ze heeft nu net nog een cracker op en een klein bekertje water, en de medicatie. Nu duimen dat dat er in blijft zitten, anders wordt het wel een sneu verhaal.

SM, er is in ieder geval wat gaande, dat is meer dan niets. Ik vind het knap dat je de mail hebt gestuurd!

Bedankt voor jullie meeleven. Elena wordt nu naar bed gebracht, dus ik ga me maar eens overgeven aan mijn vakantie-gevoel.

Fijne kerstdagen, veel liefde en gezondheid toegewenst allemaal!

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beterschap voor alle zieken! Wel sneu zo met de feestdagen.

Hier is gelukkig niemand ziek. Ik heb alleen maar keelpijn, valt mee te leven:p
    Waarschijnlijk gaan we morgen weer een keer of 3 de smurfenfilm kijken;) Sofie kan hem al bijna meepraten. Ook nog eten bij mijn zus en zwager. Tweede kerstdag blijven we lekker thuis. Heerlijk, daar verheug ik me nu al op.

Mijn bevallen schoonzus mag misschien deze week nog naar huis. Ze ligt nog altijd in het ziekenhuis. Het is kantje boord met haar geweest. Heel veel bloed verloren (ze heeft 5 zakken bloed gehad) en heeft een aantal uur op de o.k. gelegen. Met de kleine meid gaat het ook steeds beter. Ze is echt ieniemienie (2200gram) maar doet het nu goed. Gelukkig maar.
    Mijn andere schoonzus staat ook op springen. Ze is nu 37 weken zwanger van een tweeling en wil heel graag dat ze geboren worden.
    Daarna moet mijn zus nog bevallen, maar dat is pas eind januari.

Fijne feestdagen allemaal!

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Tjong heftig van je schoonzus! Hopelijk mag ze gauw naar huis, zal haar ook goed doen denk ik.

Hier een rare kerst gehad, heel anders dan ik me had voorgesteld. Elena heeft de hele dag en avond gejammerd, heeft er nu oorpijn bij gekregen. De kuur drukt de koorts en daar is nog alles mee gezegd. Mijn familie is onze kant op gekomen, was eigenlijk toch te druk voor Elena. Dus morgen maar zien. Als ze morgen nog zo is moesten we met de hap bellen. We gaan sowieso niet naar Erik zijn familie en wachten af of het haalbaar is ze hier te laten komen. We hebben echt een mega hoofdgercht bedacht.. nou ja, dat wordt anders uitpakken met oud en nieuw of zo. Als het maar goed gaat met ons kleine meisje.
    Gelukkig hebben we vrij zeg! Ik heb al 3 nachten bijna geen oog dicht gedaan, nu kan ik overdag nog slapen. Rare kerst dus, hoop dat die van jullie wat leuker is! Zag dat Gwen het ook te pakken heeft.

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Och,dat gaat dus nog niet goed met Elena,wat sneu zeg!Ook voor jullie Mom.Hoop wel dat ze vandaag wat opknapt,lees ongerustheid tussen de rwgels door.En die kerst halen jullie met oud en nieuw in!

Hier gaat het goed.Tess is weer goed opgeknapt en gister hebben we een leuke dag gehad.Linn heeft de hele dag en avond geslapen bij mijn ouders,dus dat was wel fijn.De kids hebben lekker gespeeld en we hebben lekker gegeten.Vandaag een dagje thuis,straks koekjes bakken en dan vanmiddag kerstfilm kijken.
    Nu is Tess aan het spelen met haar nieuwe speelgoed.Ik ga even snel de was doen,kan ik de rest vd dag relaxen.

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mom, beterschap voor Elena! Hoe is het vandaag met haar?

Suus, klinkt als een heerlijk dagje vandaag. Geniet ervan!

Wij hebben het gisteren gezellig gehad bij zus en zwager. Vandaag blijven we lekker thuis. Vanavond gourmetten, lekker burgerlijk!
    Vanmiddag komt mijn neefje hier. Schoonzus ligt in het ziekenhuis (van tweeling in verwachting) Ze heeft weeen, maar het schiet niet op. Neefje is nu bij mijn schoonouders, maar zij moeten vanmiddag weg en komt hij dus hier heen. Gezellig hoor! Vanavond gaat hij hier gewoon naar bed en moeten we wachten tot schoonouders terug zijn (kon wel laat worden zeiden ze...) Of schoonzus moet vandaag bevallen en dan wordt hij door zwager opgehaald. Ach ja, we zien wel hoe het loopt. 't Is een makkelijk ventje, dus dat komt allemaal wel goed.
    Andere schoonzus mocht gisteren naar huis, maar mag nog geen bezoek ontvangen. Ben benieuwd hoe hun eerste nacht thuis met de kleine is gegaan.

Net de kerstboom het huis uit gedaan. Heerlijk weer die ruimte in de kamer. Stomme boom. En elk jaar trap ik er weer in dat Piet zo'n grote koopt;)

Fijne dag allemaal!

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Misschien dus wel kerstkindjes....spannend hoor. En fijn dat jouw andere schoonzus thuis is, nu aansterken!
    Ha ha ha....die ellendige kerstboom....i know. Maar ik mag de boom nu echt nog niet opruimen. Jan had het over donderdag, maar ik heb gezegd dat woensdag beter uit kwam. Helaas vroeg hij "waarom dan?"En daar had ik natuurlijk geen zinnig antwoord op.

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Spannend!! Wij hebben hier in de buurt 2 meisjes die de 22e zijn geboren. Een van goede kennissen en een van onze oppas. Wel bijzonder zo met kerst. Verder lijkt het me een vervelende data zo tussen al die feestdagen, vind ik al met Suzanne zo vlak voor Sinterklaas. Mja.. daar doe je niets aan.

Vannacht nog elk uur 1 of 2 keer mijn bed uitgeroepen. Toch namen de klachten af.. of eigenlijk veranderden ze van ik heb pijn aan mijn oor naar ik heb kriebel tussen mijn billen en mijn deken ligt niet goed :D Dat zijn klachten die ik op dit moment toch liever hoor. Oorpijn lijkt vertrokken, en ik hoor haar nog weinig over buikpijn. Dus we gokken het er op dat het beter gaat.
    Gister is mijn familie hier geweest. Helaas gaf het niet de afleiding voor Elena waar we op hoopten. Het was een grote jammerklacht, erg vervelend. Vanavond komt Erik zijn familie, maar een stuk later. Ik wil het zo kort mogelijk houden voor de kids. Kunnen wij ook iets meer genieten van de rust. Suzanne begint ook al te hoesten en had vanavond koorts. En ik loop er ook niet meer zo florisant bij.
    Gewoon rustig aan doen, dan komt alles goed ;)

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Getsiederrie, ik ben al een paar dagen overtijd. Besef het vandaag eigenlijk pas. Ik heb de laatste tijd af en toe een tabletje domperidom geslikt omdat ik misselijk was (heb ik wel vaker) en ik begreep dat je cyclus van slag kan raken van domperidom, hoop dus maar dat dat het is.

Meiske, je schoonzus al bevallen intussen? Je bent nu vast de vetresten van de gourmet van de muren aan het schrapen;)

Mom, vermoeiend zo kerst vieren.. Hoop echt dat je meiden gauw opknappen.

Suus, fijn dat het gezellig was en Tess weer beter is. En Linn is een 'voorbeeldig' kind zo te lezen, fijn zeg.

En die kerstboom.. Wat een gedoe altijd he. Wij hebben dit jaar geen, ik durfde het niet aan met Terror Timme. Volgend jaar maar goedmaken met een heule grote.

Vandaag bij de schoonfamilie geweest. Timme was redelijk te spreken en heeft daar nog een uurtje geslapen. Ben nu wel gesloopt, die kinderen van schoonzus zijn zo asociaal druk, pff..
    Timme ziet er trouwens vies uit joh. Hij heeft groene prut uit alles in zijn gezicht waar prut uit kan komen en hij krijgt krentenbaard.. fijn..
    Morgen direct de ha maar bellen.

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nog geen babynieuws. Neefje ligt heerlijk in ons bed te slapen. Samen met Kas en Sofie in bad was wel het hoogtepunt van de dag hier geloof ik:) De gourmetresten vallen mee Maja;)

Ik hoop ook voor je dat de ontregelde cyclus van de domperidom is Maja.
    Wat omschrijf je Timme toch weer heerlijk, heb er gelijk een beeld bij:D Balen van de krentenbaard.

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ach wat schetig Meiske, dat je neefje lekker bij jullie in bed ligt te slapen. Hoe oud is hij eigenlijk?

Oh man, ik ben ineens bloednerveus.. Voel uiteraard ook ineens van alles. Zere borsten, buikpijn, beetje misselijk..;) HOU OP!!!!

Morgen voor de zekerheid maar even een testje halen denk ik..
    hmpf.

Deel Deze Pagina