Toch een beetje spannend Maja Neefje is bijna 3 (6 januari) en is net door opa en oma opgehaald. Zijn moeder heeft vanavond nog gebeld vanuit het ziekenhuis. Ze heeft geen weeen meer, maar moet wel blijven. Ik hoop echt voor haar dat ze morgen een keizersnee krijgt. De bevalling inleiden mag niet ivm de vorige keizersnee. Blijft spannend dus.
Jeetje,Maja maakt het hier nog wat spannender....terwijl ik eigenlijk benieuwd was naar de schoonzussen van Meiske. Maja,ik hoop dat je nog kan slapen met de zenuwen.We hopen de domp. ,toch?
Goedemorgen 8 uur uit bed gekomen vandaag, dat geeft hoopt voor vanavond. Want jemig zeg, ik had vannacht om 1 uur nog geen slaap. Vandaag de vette vloer in de keuken maar eens dweilen, wat boodschapjes doen, de kerstboomspullen op zolder brengen, kids bij oma brengen en dan met Stijn naar een voetbaltoernooi. Mijn dag is weer gevuld. En dan duimen dat Piet vanmiddag thuiskomt met de mededeling dat hij nu echt vakantie heeft en dus niet nog een paar dagen moet werken.
Maja jij maakt het weer lekker spannend!Maar slik jij niet de pil of dat andere ding? Succes met testen!
Die maja, kan gebeuren dat je wat later bent toch? Heb je al een testje gehaald? Oeh meiske, over spannend gesproken! Ik hoop dat ze vandaag geboren mogen worden! Hier gister nog naar de hap geweest, ventollin er bij gekregen voor Elena. Ze heeft dus bronchitis. Aangezien er astma in Erik zijn familie zitten, moeten we opletten of er geen astma overblijft, maar dat hoeft niet. Ze heeft een stuk beter geslapen vannacht. Nu begon Suzanne te spoken, maar die is nog vrolijk. Wij gaan maar eens starten met ons doel van de kerstvakantie: ons huis heeeeeeeeeeel goed opgeruimd krijgen!
Beterschap voor Elena. Fijn dat ze beter heeft geslapen! Hopelijk wordt Suzanne niet ziek! Succes met opruimen Hier is het een en al ruzie geweest vanochtend. Dat is altijd aan het begin van de vakantie Hopelijk is de pikorde nu bepaald en komen we in rustiger vaarwater terecht.
Had ik ook Debora....zwp doet soms vreemd. Meiske,nou wie is de hoogste in de pikorde geworden....ha ha ha.Succes ermee! Mom,jeetje....wordt je niet vrolijk van.Hopelijk blijft het Suzanne bespaard.
Hoi mijn laptop kan niet zo goed tegen koffie..de letter n doet raar.. Dus bij met mijn phone... Maja..succes, zal meevallen... Toch? Alle zieken beterschap.. Hier is marijn sinds gister ook ziek.. Arme ding.. Jur eb lies gaan straks twee nachtjes logeren.. Rust in de tent! Ed is morgen en donderdag vrij..dus hopelijk is marijn dan weer wat beter om even wat leuks te doen.. Verder ben ik maximaal emo, jank om alles en voel me net een wissel.. Bij, sjaggo, blij, sjaggo, blij, sjaggo!! Heel lastig.. Verder gaat het wel!! Ff naar marijn..die vin d niets leuk!!
Even snel hoor, chaos hier Heb niet getest, Jeroen zou kijken voor een testje vandaag maar heeft geen gekocht. Ik ben de hele dag achter auto's aangeweest met m'n vader. Die missie is trouwens geslaagd, jeej! Heb een peugeot 206 gekocht, een groene Krijg hem volgende week. Maar ben dus nog steeds niet ongesteld, inmiddels bijna een week overtijd. Jasses. Ik slik geen pil, we gebruiken condooms. Jeroen laat zich binnenkort steriliseren.
Sorry Maja! Het blijft nig even spannend dus. Wel leuk dat je bent geslaagd voor een auto! Ichtus, beterschap voor Marijn! En een knuf voor jezelf!! Suus, ik ben de hoogste in de pikorde Vanmiddag voetbaltoernooitje van Stijn gehad in een sporthal, lekker warm dus Schoonzus is aan het bevallen. Ben zo benieuwd welke combi het wordt. Ik denk een jongen en een meisje. Nu de kids in bad en naar bed doen.
Oee, Meiske spannend dat je schoonzus aan het bevallen is!! Enne, ik bedacht later nog dat het voor jou misschien niet zo leuk is om te lezen dat ik eigenlijk helemaal geen kindje meer wil en nu wel bang ben dat ik zwanger ben.. Hoop dat je er niet teveel last van hebt. Gek is dat toch ook hoe verschillend mensen kunnen denken en voelen. Hoe dan ook, knuffel voor jou.
Meiske,spannend dat je schoonzus aan het bevallen is. Wat een familie uitbreiding weer in korte tijd zeg. Als alles goed gaat heb ik vrijdagavond en zaterdagochtend een avond-nacht en ochtend voor MEZELF! Ik moet werken tot 22 uur en mijn man gaat op vrijdagmiddag dan al met de meiden naar zijn ouders toe. JOEHOEEEEEEEEEEEEEEE nu maar hopen dat er niks tussen komt, en ben nu aan het vragen aan mijn baas of ik dan op vrijdag al om 20:00 uur naar huis mag. Ik heb het echt nodig. Ze plakken zo ontzettend aan me, de hele dag willen ze op mijn schoot zitten, staan ze naast me bij de computer te klieren, ik kan geen stap verzetten zonder dat ze zeuren en mij claimen.....ik dacht dat het nu wel een beetje over moest zijn. S´nachts is het ook drama, eerst kwamen ze rond een uur of 6/7 naar onze kamer en kwamen dan op een matrasje naast ons bed liggen. Nu begint het vaak al om 1 uur, willen dan ook in ons bed liggen, wat ik dus niet wil want dan slaap ik helemaal niet meer. Tijd om wat strenger te worden denk ik.
Geeft niks hoor Maja, ben er geloof ik wel een beetje overheen. Dat zou heerlijk zijn sm, even tijd voor jezelf! Nou, de tweeling is geboren. Een jongen en een meisje: Levi en Loïs. Vind het zelf echt geen leuke namen, maar het zal vast wel wennen De bevalling is goed verlopen. Levi weegt 2700 gram en Loïs 2900 gram en ze mogen waarschijnlijk morgen of overmorgen mee naar huis. Nu moet alleen mijn leukste nieuwe neefje (van mijn zus) nog geboren worden. Daar heb ik toch een andere band mee dan met de kids van mijn schoonzussen