boney wat vervelend dat je zo moe bent anders ff bloed laten prikken. joma lief gwen zo met pim, ben je alleen niet bang dat ze reageert op huisdieren met haar exceem? vivi lekker ff weg. Hier gaat het al heel stuk beter, voel het nog een beetje in mijn rug en mijn blaas maar kan weer normaal bewegen en vandaag ook voor het eerst zonder pcm. Vanavond de laatste ab pil en dan morgen urine inleveren. Hoop dat het genoeg is anders krijg ik weer een ab kuur maar die mag dan niet met de bv en zit er niet op te wachten om fv te geven en dan alles te kolven en hopen dat hij daarna de borst weer wil. Vandaag cb geweest en hij is echt al mega aangekomen, nu 4730 gram en 53 cm. Grappig want esmee was bij geboorte 400 gram zwaarder dan niels en woog met 4 weken 300 gram lichter dus heb echt slagroom deze keer.
Wat waardeloos Debie dat je nog last hebt. Ik hoop dat je gewoon bv kan blijven geven, helemaal als niels zo lekker groeit. Schattig katje joma! Vroeg me idd ook af of je niet bang bent dat gwen allergisch blijkt te zijn. Zou sneu zijn als het beestje weer weg moet. Kikkert, wat een gedoe allemaal joh. Veel sterkte! Boney, ben je al lang zo moe? Erg vervelend. Ik herken het goed, ben echt chronisch moe maar bij mij is het wel logisch met een baby die elke nacht een paar keer wakker is en om 5u klaarwakker.. pff. Misschien moet je idd even bloed laten prikken? Ik ben verkouden en niet helemaal fit. Weerstand is natuurlijk ook niet super met die gebroken nachten. De kids zijn vandaag op het kdv en ik lig alleen maar op de bank. Zo babyboom kijken. Kan wel wat nuttigs gaan doen maar dat doe ik straks nog wel even. Nu geen zin in.
Debie, ooh wat fijn dat Niels goed groeit, maakt het borstvoeding toch een stuk makkelijker als ze gewoon goed aankomen. Gelukkig dat jij je ook al weer wat beter voelt.
Maja, ik stuur je wat energie die kant uit, hoewel ik zelf ook futloos ben Pfff wat is het toch shit he als ze s´nachts zo slecht slapen.
Dit is mn eerste vakantiedag. Holadiee.. wat een baggerweer! Brrrr ik krijg het nu al koud als ik aan de camping denk! Maar gelukkig heb ik geen nierbekkenontsteking of zieke kinderen en kerel. Sterkte overigens. Dan toch maar spelletjes en dvd-tjes meenemen, warme truien, chocolademelk, etc. Elena gaat straks uit logeren bij haar vriendinnetje. Ik heb haar wat minder gezien deze week en mis haar nu al, terwijl ze nu nog hier op de bank zit . Verder flink in de vakantievoorbereiding.
pffff gebroken nachten, al 3,5 jr minstens 3 keer per nacht, denk dat het pas ophoud als ze de deur uit zijn. mom lekker vakantie
Ik heb vanmiddag een zieke Timme van het kdv gehaald. Koorts en hij ontwikkeld een vervelend hoestje.
Beterschap voor Timme. Hier heb ik de vaatwasser kapot Hij doet erg raar en heb dus nu het aanrecht vol staan met schone vaat. Dat heb ik dus met de hand af moeten wassen... Laat het even uitdruipen en dan ga ik maar eens afdrogen. Hoe waardeloos is dat! Als het goed is komt er morgen iemand, zo niet dan pas na het weekend! Tsssssssssssss.... Heb ik weer.
Bah wat een rot weer vandaag,windstoten brrr ik heb het gevoel dat het herfst is. Morgen nog een dagje werken en dan weekend jippie Debie fijn dat de kuur aanslaat meid. Boney een kapotte vaatwasser,bah gelukkig komen ze hem morgen maken Vivi lekker naar de kust,wij gaan naar oostduinkerke aan zee in Belgie. Joma wat een mooie foto´s! Maja zelf niet fit en een zieke Timme beterschap voor jullie!! Mom haar eerste vakantiedag,balen van het weer he. Ik hoop zo dat het weer snel beterder wordt vind het maar niets zo. Kikkert een dikke knuf voor jou meid,denk wel een beetje aan jezelf! Hier bezig met 145 a4 pagina´s te lamineren met foto´s op voor de kindervakantieweek half Augustus. Wat een werk zeg,daarna uitzoeken en mapjes van maken. Morgen komt me grote knul thuis Jeeeh wat heb ik dat ventje gemist!! Helaas kan ik niet mee morgen om hem van kamp te halen. BAAL ER VERSCHRIKKELIJK VAN maar hubbie haalt hem op en ik zie hem nadat ik ben afgewerkt. Van mij mag de dag morgen echt voorbij vliegen Jimmy is nu met papa op pad en Keano is lief aan het spelen. Ik heb trouwens nog 4 leuke foto´s die ik met jullie wilde delen.
hoi Debie wat fijn dat het beter gaat! Lianda super leuke foto,s van je kids! Kikkert werkse of al lekker gewerkt oh ja jullie vroegen of gwen niet allergisch is voor katten maar dat is ze dus niet is al getest ..ja op wat niet pfff en we hadden en hebben al oudere katten vandaar gelukkig maar anders had er natuurlijk niet aan begonnen en waren die andere ook al naar een ander baassie.. vandaag ander filiaal gewerkt en morgen weer naar een andere vandaag ivm met vakanties en morgen ivm een zieke..moet morgen alleen een stukkie verder rijden pfff dus eerder weg..
@lianda oostduinkerke is leuk ben ik ooit eens op vakantie geweest in zo'n park wat een schatjes heb je toch
boney balen van de vaatwasser, hopelijk kunnen ze hem maken. lianda knappe knullen. joma lekker druk dus. Hier toch nog steeds pijn in mijn zij, ben benieuwd morgen urine wegbrengen. zo, ik wil zon, zee, strand, camping en zwembad maar helaas we hebben regen, wind en wolken. Het is dat ik het niet zie zitten om nu 1300 km naar frankrijk te rijden maar anders wist ik het wel.
Ooh wat gek dat je dat niet wilt Debie,effe met een pasgeborene 1300 km in de auto te gaan zitten. Ik had van jou toch anders verwacht je gaat toch ook altijd skieen net bevallen.