Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja heeeerlijk! maar kerst was ook super want we doen niet zo aan dat verplichte gedoe, alleen als we er zin in hebben

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dat jullie de kids wakker maken.....Wij hebben het erover gehad, maar vinden Tess nog te jong. Daarbij denk ik niet dat we haar wakker krijgen (zeker niet gezellig....). Hier sliepen beide dames dan ook door het oorlogsgeweld heen. Die geven geen krimp. Dus lagen wij ook al om 00.30 in bed, onwijs moe nu natuurlijk....pffff.
    Heb wel nog om 00.00 een lief cadeautje gekregen van Jan (helemaal niet verwacht...). 4 pandora bedels met de letters L I N N, echt onwijs lief.

Voor iedereen de beste wensen voor 2012!!!!!!

Maja, da's dan toch nog spannend. Morgen misschien weer even een testje doen?

Debora, jakkie zeg.....wat een vreselijk idee en zo dichtbij.

Ik heb nu al buikpijn bij het feit dat Linn morgen gaat wennen bij de gastouder....bah zeg. Nu begrijp waarom sommige van jullie het er zo moeilijk mee hadden destijds. Hopelijk gaat alles goed.

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik had het Finn beloofd. Hij vroeg steeds waarom mensen vuurwerk afsteken. Hij is daarna meteen lekker gaan slapen en heeft tot 10.30 uitgeslapen. Nore die werd uit zichzelf wakker.
    Vorig jaar wilde we Finn niet wakker maken maar kwam hij uit zich zelf om half 12 naar beneden. We wonen aan een plein, dus direct voor de deur gaat enorm veel vuurwerk de lucht in, daar wordt je wel wakker van!

Wat lief van Jan!

Moeilijk he, zo'n eerste dag wennen. "Fijn" toch ook wel dat je het nu ook voelt. (hopelijk komt dat goed over zoals ik het bedoel ;) )
    Nore gaat deze maand ook oefenen op het nieuwe kdv omdat ik weer ga werken. Ben benieuwd, want toen ze kleiner was, was het drama...

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Allemaal een super 2012 toegewenst met heel veel geluk en gezondheid!!

Hmm kees dat hier alle kindjes voor 12 uur geslapen hebben hier waren de 2e oudste (bryan en nichtje) gewoon nog wakker hahaha.
    Rond half 1 zijn ze ook naar bed gegaan om te slapen tot 9.30 bryan en zijn nichtje nog langer hahaha.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik wou dat dat hier ook kon.. Ik probeer Jeroen al jaren over te halen om niet elk jaar mee te doen aan dat verplichte familiegedoe maar ik krijg hem niet zover. Dus elk jaar nog 1e kerstdag bij mijn familie en 2e kerstdag bij zijn familie.. Aaah!
    Ik heb hem inmiddels wel zover dat we het gaan voorstellen om het een keer op 1 dag te vieren. Dus bijvoorbeeld brunchen bij zijn familie en daarna diner bij mijn familie en dan 2e kerstdag lekker met ons viertjes.

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Suus, wat lief van Jan!:)
    En natuurlijk heb je buikpijn voor Linn morgen. Het hele loslaten begint gewoon weer van voren af aan en je hebt nou eenmaal bij zo'n kleintje meer moeite met dat soort dingen. Je hormonen doen hun werk nog wel hoor. Maar komt wel goed, is even wennen, meer voor jou dan voor Linn ws. Maar dat weet je uiteraard nog wel hoe dat werkt;)
    Ik ben ook makkelijker met Lune. Logeren, meenemen naar verschillende dingen, langer opblijven etc. Timme vind ik dan toch nog vaak te klein of kan ik gewoon moeilijker loslaten..

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, het is niet eens in me opgekomen om Lune op te laten blijven:D
    Vind ik haar echt nog te jong voor. Als ze er zelf om gaat vragen mag het. Denk vanaf een jaar of 7 ofzo.

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind het ook erg gezellig om samen met de kinderen oud en nieuw te vieren Maja. We hebben het bij mijn zus en zwager gevierd en met zijn allen geproost om 12 uur. De kinderen hadden kinderchampagne. Eva straalde ervan, totdat ze een slokje nam. Ze zei: mam, ik zet het even weg hoor:D
    Kas en Sofie hebben nog geslapen voor middernacht. Kas werd wakker om kwart over 11 en Sofie heb ik wakker gemaakt om naar het vuurwerk te kijken. Ik denk dat ze erg teleurgesteld zou zijn als het allemaal aan haar voorbij was gegaan.
    De kinderen lagen om kwart over 1 in bed. Stijn is nog met Piet het dorp in gegaan. Is altijd heftig hier (de ME staat altijd paraat...) maar nieuwjaar was nu natuurlijk op zondag en dan mogen heel veel jongeren niet naar buiten omdat het dus zondag is. Dus vond Stijn het een beetje tegenvallen, want het was erg rustig nu. Een paar brandjes maar. Hij vond het natuurlijk wel superstoer om zo met zijn vader door het dorp te lopen! Half 3 waren ze thuis. Vandaag had hij hoofdpijn en moest snel huilen. Ja jongen, dat heb je als je zo laat naar bed gaat;)
    Vandaag de verplichte bezoekjes afgelegd aan (schoon)ouders.

Suus, succes morgen. Kan me heel goed voorstellen dat je er moeite mee hebt om Linn daar te brengen.

Maja, je maakt het toch wel spannend hoor! Wanneer gooi je er nog een testje tegenaan?

Hier hou ik voet bij stuk dat er pas weer gesekst wordt als Piet een afspraak bij de ha heeft gemaakt. Hij staat dus nog wel even droog:D En ik mis het (nog) niet.

Ga nu nog even wordfeuden en hoop nu echt dat Vivi een keertje wint;)

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Happy new yeaarrrrrrrrrrrrr! :D

Hier niet echt fit en besloten oud en nieuw bij mijn ouders te vieren. Ook om het voor de kids ff gezellig te maken. Is goed bevallen, was heerlijk relaxed. Gelijk de verjaardag van mijn pa gevierd, hoeven we morgen niet weer die kant op, levert ons weer een dag vakantie op.

Ook nog een bericht gehad waar ik wel van onder de indruk ben. Hoewel ik hem niet spreek. Mijn neef (ongeveer 40, pa van 3 kids) heeft een ernstige spierziekte met een levingsverwachting tussen de 3mnd en de 4 jaar. Heftig man.

En verder is mijn oma laatst 98 geworden (schril contrast met bericht hiervoor). Ze blijft maar leven! Ze is al een tijd bedlegerig.

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Suus, wat lief van jan! En ja, ik snap die buikpijn. Mijn meisjes gaan deze week wennen bij een nieuwe tijdelijke oppas, ik krijg daar ook nog buikpijn van! Morgen gaan we daar koffie drinken en speelgoed dumpen (hopen dat ze dat wil, ze had nog niets voor hun leeftijden).

11. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Suus,sterkte vandaag!Ik hoop dat Linn het naar haar zin gaat hebben, en jij een beetje afleiding hebt!

Hier vrijdagavond helemaal alleen geweest voor het eerst in bijna 4 jaar :) Het was heerlijk!Doorslapen en uitslapen zonder eens rekening te moeten houden met anderen.
    Ik kreeg de dag erna wel een hysterisch meisje terug. Het is gewoon zo ontzettend druk daar, en er worden ook geen bedtijden aangehouden dus dat is wel minder.

Ik zou hier mijn meiden trouwens ook niet wakker maken voor oud op nieuw :) Tenminste nu nog niet.Maar hier is dan ook helemaal geen vuurwerk op deze datum maar ik denk dat ik het in NL ook niet zou doen.

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @luckymom ik heb problemen met mijn mail maar wou ff laten weten dat de slaapzak aangekomen is!
    @suus succes meid

Hier gisteravond de hap gebeld voor evi ze had hele dag wat koorts dus dacht ff bellen, nou volgens hun is 38.2 geen koorts (gek dat wij dat op schol wel leren) dus afwachten

13. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Vivi,ik dacht ook dat vanaf 38 graden koorts was. Bij babies onder de 3 (?) maanden raden ze toch juist aan om contact op te nemen bij koorts?

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ongesteld geworden!
    Nu boodschappen halen voor Lune haar verjaardag morgen:)

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sm ja dat meende ik dus ook vandaar dat ik naar de hap belde maarja werd gezegd dat ik het maar moest aankijken omdat ze verder goed dronk,goede luiers heeft en allert is pfff kan me er wel aan ergeren dat de ene arts zegt koorts is vanaf 38 en de andere zeg vanaf 38,5
    @maja gelukkig toch??? of toch stiekem niet?/

16. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    gefeliciteerd!

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heel stiekem, diep ergens verstopt voel ik een sprankje van hele lichte teleurstelling. Maar dat zullen de hormonen wel zijn want ik weet zeker dat ik geen 3e wil.
    Vreemde jongens die vrouwen.

18. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    :$:( Zelfs ik begrijp je niet :p

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    beterschap met evi, zo rot al ze zo klein zijn, en ik begrijp de hap ook niet...

Maja, gefeliciteerd :p Ik snap dat gevoe wel hoor, volgens mij gewoon de natuur die wil dt je je voortplant :D

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dat denk ik ook Debora. Volgens mij blijf je als vrouw dat gevoel een beetje houden, al heb je 10 kinderen.

SM, hoe is het eigenlijk afgelopen met de mail die je naar je familie hebt gestuurd waar het steeds zo'n bende is?
    En vervelend is dat, dat je dan zo'n hysterisch kind terug krijgt na een lekker avondje voor jezelf. Wel weer lekker, avondje voor jezelf:)

Vivi, rare reactie van de HAP. Toch maar goed in de gaten houden.

Ik heb net een mega raar stolsel verloren, ieks:$
    Zal geen vruchtje geweest zijn toch? Anders had ik toch wel positief gestest vorige week?

Lune krijgt morgen wederom een pop van ons. Wil ze graag. Pop nummer 4;)

Brr, koud. Bij jullie ook?

Deel Deze Pagina