@maja ik begrijp je wel hoor, ik weet ook zeker dat ik geen 3e wil maar denk dat als ik overtijd zou zijn en dan ongesteld word stiekem teleurgesteld ben denk dat dat gewoon de natuur is @sm das dan het mindere gedeelte dat je er een hysterische dochter voor terug krijgt maar wel lekker dat je genoten hebt pfff vanavond alweer een avond alleen vriendlief heeft het heel erg druk dus is al 2 weken diverse avonden aan het werken
Nou, ik ben weer redelijk aanspreekbaar..... Poeh he, wat een tranendal. Ze lag zo heerlijk in mijn armen te slapen bij de gastouder, dat ik echt met heeeeuuuuul veeeeuuuul moeite haar aan de gastouder kon geven. Was nog niet de deur uit of daar kwamen de tranen. Nadat ik een uur thuis een doos tissues heb volgesnoten, heb ik mezelf bij elkaar geraapt, make-up van de kin geveegd en mezelf nuttig gemaakt. Poetsen en boodschappen doen zijn een goede afleiding. Maar eerlijk, vind 't helemaal niets. Tis ook zooooo stil in huis zonder de meiden. Bah zeg, wat een toestand. En wat een contrast met Tess, destijds reed ik lachend weg bij het kdv en ging zingend naar mijn werk. Ben benieuwd hoe het volgende week met me gaat, dan moet ik haar3 dagen wegbrengen. Maar veel dozen tissues inslaan. Al scheelt het dat ik dan wel moet werken. Viv, niet fijn als ze verhoging hebben, houdt haar maar goed in de gaten. Heb je ook het idee dat ze ziek is dan? Sm, ja idd....hoe is het eigenlijk afgelopen met die mail? Maja, weet nu niet wat ik moet zeggen....k*t voor je of super, niet zwanger..... En kan een vruchtje zijn, al lijkt me dat niet. Heb je ook meer krampen dan normaal? Bij mijn vroege miskraam had ik niet zozeer stolsels, maar vooral hele heftige krampen (mini-bevalling zeg maar). Mom,wanneer gaan jouw meiden naar de nieuwe oppas?
Meiden ik heb een klein verzoekje aan jullie (weet dat het niet mag maar toch) zouden jullie bij buik van de maand willen stemmen op MISQ (rose met grijze strepen shirt) ze heeft 16 dec haar 2ling verloren met 18+5 en dit is voor haar vorm van verwerking
@suus ze is verkouden en heeft een nare hoest, de kleine van een vriendin van me heeft vorige week met rs in het ziekenhuis gelegen vandaar dat ik wat voorzichtig ben en dan nog feit dat mij altijd gezegd is dat kinderen onder de 3 maanden geen koorts mogen hebben maarja ik hou haar gewoon in de gaten
Ja, zou mij ook niet lekker zitten. Zeker niet met rs, heeft Tess toen ook gehad. Jakkie, wat een zorgen. Dan maar goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwd....gewoon weer de huisarts bellen hoor!
Dat doe ik ook Hoelaat ga je linn weer halen, kan me voorstellen dat je het moeilijk vind haar weg te brengen. Wat dat betreft ben ik blij dat evi eerste jaar naar de opa's en oma's gaat
Ja, kan ik me voorstellen Viv. Al is de situatie bij de gastouder net zoals opa en oma. Die ziet ze dan 2 keer in de week, dus nog vaker dan opa en oma. En de rust en regelmaat is erg aanwezig bij de gastouder. Ben in ieder geval dolblij dat ik haar niet naar het kdv hoef te brengen. Denk ook niet dat ik dat nu getrokken had... Maar het ging goed. Het wennen was van 8.00 tot 12.30. Ze heeft de fles op 20cc na leeggedronken (prima dus) en heeft 10 min. gemopperd en is toen in slaap gevallen. Toen ik kwam sliep ze nog. Het ging dus heel goed! Nu is ze wel onrustig, maar dat is ze 's middags wel vaker en ze heeft sinds een dag of 3 weer meer last van krampjes. Dus ik wijt het eerder daar aan. Nouja, vind het nu niet zo heel erg, want dan mag ze zo lekker in de draagdoek en dat vind ik nu wel erg fijn. Even lekker dicht bij me houden. Jan is echt de nuchterheid zelve. Bel hem om te vertellen hoe het gegaan is....reactie "mooi toch, had ook niet anders verwacht. Maar euhm, hoezo ga je huilen dan, is toch juist heerlijk om een ochtend voor jezelf te hebben?" Pffff, mannen!
Oh Suus, die mannen snappen het echt niet hè! Fijn dat het goed gegaan is bij de gastouder. 't Was zeker een heerlijk gevoel om haar weer op te halen? Maja, gelukkig dus ongesteld. Oh ik ben echt een zeef, even denken wat ik nog meer heb gelezen... Vivi, hoe is het nu met Evi? Beterschap hoor! Vanochtend de kamer van Sofie opgeruimd. Weer een vuilniszak vol weggegooid. Heeft iemand nog interesse in een treinbaantje, een boerderij, roze bus en veel poppetjes en los spul van fisher price? Mag je zo gratis hebben. Sofie speelt er nooit mee en het staat gigantisch in de weg.
Fijn dat het wennen goed ging Suus! Komt wel goed met je kleine meisje En heerlijke reactie zeg van Jan Jeroen is best een mietje. Die moet Lune de eerste schooldag brengen en hij ziet er nu al tegenop.. hihi. Meiske, lekker opgeruimd! Ik heb geen belangstelling, genoeg meuk hier waar niks mee gedaan wordt. Sterker nog, met de meeste meuk wordt niks gedaan. Ondankbare kinderen.
Ik ben op zoek naar een bed voor Lune. Geen idee waarom want ze krijgt over een jaar pas een nieuwe maar toch.. Heb een heeeele leuke gezien maar die is in Rotterdam. Doen we niet. Heb ook nog specifieke eisen uiteraard. Moet een twijfelaar zijn met hoge randen zodat ze er echt 'in' ligt. Het liefst wit en een beetje romantisch of juist stoer van steigerhout. Horwel wit wel het mooiste zou zijn op haar kamer. Nog leuker zou ik zo'n half hoogslaper vinden maar dat past niet op haar kamer. *zucht*
Mijn monstertjes zijn al een hele poos lief samen aan het spelen Ze zitten nu samen in de poppenwagen en de ene duwt dan de ander en andersom. Samen boekje lezen, samen rozijntjes eten op de bank, samen dansen.. *zwijmel* Wat toch leuk dat het steeds leuker wordt naarmate ze ouder worden. Ow kut, ruzie.
Noooooit denken dat ze zo gezellig samen spelen, want juist dan gaat het mis Vivi, je bedoelt little people? Geen idee of dat het is, ben er niet zo in thuis. Zal zo even een foto maken, dan kun je zelf kijken!
@meiske ja dat bedoelde ik tikfoutje op de foon hahaha als je wilt graag, want dat is hier heel erg populair
Hallo lieve dames, Ik leef.nog....Hoest hier...zijn hier spannende dingen aan het gebeuren???? Update??? En ik zou het natuurlijk bijna vergeten maar ik wens jullie allemaal een geweldig spetterend 2012 Liefst Jullie dwaas))
Das idd little people Weet je zeker dat je dat zo weg wilt doen? Heb wel interesse altijd leuk ook voor evi straks hahaha
Lune, van harte gefeliciteerd meid! Je wordt al echt een grote meid!En een hele fijne dag. Hier is het echt baggerweer: storm, regen en totale duisternis. Bah, depri weertje. Echt een binnen-hang-dagje. Ben inmiddels helemaal opgetuigd....de kerstboom was er niets bij. Zo leuk......als je dochter kappertje speelt.