Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ariel oh ik zie dat ik ze via cardxl besteld had foutje hahaha

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vivi, ik had mijn kaartje via poobies. Prima geregeld. Maar ik had dan ook een zelf ontworpen kaartje. Kreeg een proefdruk in huis. En ook had ik al de envelopjes in huis. Je kunt hem online opslaan.
    Ik hoefde toen nog alleen maar in te loggen, de juistje gegevens als datum enzo invoeren en een dag later had ik ze in huis.

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik had het kaartje van Tess via een drukker. Maar wij willen nu ook online de kaartjes regelen.
    Ik heb de verjaardagsuitnodigingen en kerstkaarten via kaartje2go, kwaliteit super en ook de service. MAAR achterop de kaart stond dan 'kaartje2go" met logo, dat vind ik voor een geboortekaartje erg jammer.
    Hoe zit dat bij jullie tips dames?

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Op de achterkant staat onderaan heel klein poobies. NIet storend vond ik.

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Maja knuffel! Ik hoop niet dat je ziek word nu zo met die drukte en verhuisstress.

6. supermummy

Lekker rustig hier.

Hier ben ik nog op het werk tot 22 uur.

Vandaag is Sara met de PSZ op excursie geweest. Ze werden met een schoolbus opgehaald en ze zijn naar de kinderboerderij geweest. Er kwam toen ze thuis kwam nog niet veel uit, meestal komen de grote verhalen pas een dag later :)

We hebben vandaag Nora uit het ledikant gehaald en haar peuterbedje inelkaar gezet. Ze kwam 1000x per nacht haar ledikant uit met en zonder slaapzak en ze had zich ook al een paar keer pijn gedaan met uit het ledikant klimmen, ben benieuwd hoe het gaat.

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Vivi: www.kaartmix.nl en www.geboortepost.nl allebei erg goed bevallen moet ik zeggen! We hebben onze kaartjes zelf ontworpen op die sites. In de boeken van de drukkerij zag ik heel veel die ik thuis al voorbij had zien komen van anderen. Bovendien vind ik zelf maken ook een leuk tijd verdrijf.

Maarre.. met mij gaat het trouwens goed. Ik ben jarig vandaag. 31. Tjonge.. ik blijf het maar oud vinden dat ik nu in de 30 ben. Mgoed.. ik voel me nog jong van geest en dat is fijn! De meisjes hadden met Erik schilderijtjes geverfd, erg leuk! Verder al 3x gebak op vandaag... burp.. de 4e heb ik maar laten staan. Vrijdag heb ik een vette fuif, waar ik heel erg naar uit kijk!

Beetje pech hier. De ruit van onze schuifpui is gisteren gebarsten, nee niet door het noodweer, maar door de hitte! De schuifpui is al aardig oud, dus we zijn nu aan het overwegen of het niet beter is dan de schuifpui te gaan vervangen. Mja.. hadden we niet echt rekening mee gehouden.

Verder is de oppas naar alle waarschijnlijkheid opgenomen ivm blinde darmontsteking. Dat zei ze vandaag aan de telefoon, maar we weten niet zeker hoe het afloopt. Ze is zwanger, dus best spannend om af te wachten hoe en wat. Naast dat het balen is dat we geen oppas hebben! Maar dat loopt wel los.

Ik begrijp dat ik even moet zoeken waar deel 7 is om te lezen hoe het met jullie gaat. Dat gaat nu alleen niet lukken, want ik moet ook vanavond nog werken :(. Niet echt zin in, mgoed, wat moet dat moet.

Ik hoop na het weekend weer even wat meer van de partij te zijn.

Liefs!

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Bij beide kaarten stond achterop, heel klein gedrukt aan de zijkant en op de zijkant de website. Ook in de kleur van t kaartje, dat vond ik niet storend. Gelukkig geen logo of zo er bij.

9. supermummy

Gefeliciteerd LUCKYMOM! en heel veel plezier met je knalfuif!

Hoe gaat het met ICHTUS?

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @luckymom GEFELICITEERD!!!!

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mom gefeliciteerd! Balen van de schuipui zeg. En ook balen van de oppas. Krijg je het allemmal een beetje geregeld met oppas nu?

Sofie's kaartje komt ok van geboortepost.nl en wij waren er erg tevreden over.

Maja, hopelijk word je niet ziek en sta je morgen weer fit op.

Sm, spannend hoor, Nora in een peuterbed:) Wie weet blijft ze nu lekker in haar bedje liggen!
    Leuk zeg, dat Sara op "schoolreis" is geweest. ben benieuwd wat ze er morgen over vertelt.

Wij zijn vanavond nog naar de camping geweest om hem nog even te wassen. Hij zag helemaal groen en we vonden het niet zo netjes om hem zo te verkopen.
    Nu nog even een filmpje afkijken en dan douchen en naar bed. Piet ligt al te snurken op de bank.

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemorgen
    Hier nu in de auto lekker Lang weekend tot maandag we gaan naar Echten
    Willen we net weggaan komt Max aangewandeld na anderhalve week gelukkig maar had de hoop al opgegeven Max dacht zeker zal me even laten zien want me baasjes gaan de hort op

Oh ja zit nu met mijn nieuwe tablad in de auto...zo makkelijk en leuk

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Welke tablet heb je Joma???

En wat ontzettend fijn dat Max is teruggekomen!! :D

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb gister Royal Icing cursus gehad en ik kan nu parelrandjes spuiten en een mandmotief maken, bloemen spuiten en rozen en shell borders :D T was echt super leuk!! :D

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Joma, fijn dat Max weer terug is! Gwen is zeker ook weer erg blij?
    Ja, super he, zo'n tablet!

Ariel, leuk zeg zo'n cursus. Heb je er foto's van? Ben wel benieuwd hoe dat er allemaal uitziet:)

Sm, heeft Nora lekker geslapen in haar nieuwe bed?

Hoe is het net jou, Maja? Voel je je weer wat beter?

Ik heb hier nu 2 peuters (Sofie en een oppaskindje) en een dreumes (nichtje) rondlopen. Ze zijn lekker aan het spelen, maar ik word af en toe gek van dat oppaskindje. Ze is bang voor alle dieren, zelfs voor een vlieg;) net kwam ze in paniek naar binnen, omdat ze een vogel zag vliegen:$;) Ben dat echt niet gewend van mijn kroost.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Van die randen enzo heb ik geen foto, ik heb wel een foto van een roos op een cakeje! :D Zal hem vanavond ff uploaden!

Jeetje bang voor een vogel?? Rosalie die doet af en toe ook zeg gek en is ze ineens bang voor een mier ofzo. Ik zeg dan altijd dat er niks aan de hand is en meestal laat ik dan de mier of iets dergelijk even over me vinger lopen haha tis ook zo'n tut...

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Mom, nog van harte! En 31 alweer, sjongejonge zeg:D
    Balen van je schuifpui, dat soort dingen zijn nooit leuk.
    En nog minder leuk van je oppas. Hoop dat het allemaal meevalt.

Meiske, wie heb je nou precies gewassen op de camping?:p
    Lune heeft ook een fase gehad dat ze bang was voor dieren, maar net als Roos voor insecten enzo. 'MAMAAAAAAA een VLIEGGG!!!!'
    Eh, ja en?;)

Hoe heeft Nora geslapen vannacht?

Klinkt leuk Ariel! Nu kan je nog mooiere taarten maken:) (het ging toch over taarten??)
    Ik wil nog zo graag een keer een kookcursus doen, lijkt me super.

Joma, fijn dat Max er weer is! Fijn weekend:)

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja ging indd over taarten :D

Dit kan ik nu! (Voorbeeld hoor dit, niet van mij!)

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik heb de kindjes net naar het kdv gebracht. De laminaatlegger is Timme zijn kamertje aan het afmaken en Jeroen is naar de afvalstort, troep wegbrengen. De aannemer zou er ook al zijn om de veranda af te maken maar die is er nog niet. Ik hoop wel dat hij vandaag komt, hij maakt nogal lawaai en nu zijn de kindjes er niet dus dat ik wel fijner.

We moeten nog wel een beetje wennen aan de buren:) Wonen echt tussen de gepensioneerden en die hebben duidelijk tijd teveel.
    En de ene kant van de heg is vrij laag dus de buurman (die altijd in de tuin bezig is) staat al bij de heg zo gauw we buiten zijn om een praatje te maken. Niet altijd zin in!
    Als het herfst is gaan we een stuk bebossen.

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whahaha, ja dat hoort er bij hoor Maja als je naast oude mensen woont ;) :p

Deel Deze Pagina