Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Kijk dat kleine meisje nou van die heuvel af gaan, wat gaaf Debie!

De tweeling naar huis, fijn meiske!

Hoest met de schoolgaande kindjes? EN hun mama's?

Pff debora wat pittig, geef je nog borstvoeding? Is het een optie de laatste voeding te vervangen voor een fles ivm doorslapen?

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @suus super dat zo goed is gegaan meid! Linn dus nog steeds vroeg wakker respect meid
    @debora ook voor jou super veel respect, zoveel voeden en een opleiding petje af zeg. Kan me voorstellen dat bv geven zo niet leuk meer is
    @debbie ook bij jou alles goed gegaan heerlijk

Hier mijn eerste 8 dagen erop zitten meteen 53uur gewerkt maar daarom nu ook lekker vrij tot maandag dus ga ik genieten van de kids

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @mom: ja ik voed nog, das de enige manier om haar weer in slaap te krijgen. En ze heeft de fles geweigerd vanaf dag 1. We wilde sowieso een late avondfles icm bv gaan geven ivm haar mcadd, maar madammeke dacht daar anders over :D

jeetje viv! wat een lange 1ste week! lekker genieten nu!

Ik moet de kids nog aankleden en dan naar school.

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debora ik werk altijd 8 dagen das 1 gezin he en de uren wisselen ad

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh ja das waar!

Net toen ik de kinderen in fietskar aan het zetten was belde marc. De zus van z'n oma is vannacht overleden. Ze woonde samen met oma dus we kwamen er vaak. Ze was al ziek en zo mager... Vorige week was ze verplaatst naar een tijdelijke kamer in het verpleeghuis om op te knappen. Heeft helaas niet meer zo mogen zijn... Ben er behoorlijk verdrietig van

6. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Gecondoleerd en sterkte Debora!

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    gecondoleerd debora

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    dank je!

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    gecondoleerd debora altijd weer triest nieuws!

hier zitten we alweer klaar gwen moet zo weer naar de basisschool

10. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Hmmm wou de verjaardagenlijst aanvullen, maar daar moet ik voor achter de laptop zitten geloof ik...
    Komt goed, later op de dag.

Debie, gecondoleerd!

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik lees verjaardagskado's en die grote school waar jesper nog lang niet aan toe is... (lees, waar ik niet aan toe ben....)
    Kado's, ik zou het gewoon niet weten! Hij heeft al zoveel en het wordt alleen maar meer, meer en og eens meer.....
    Fiets heeft hij, eh eh eh ...

Hier gaat alles goed, eind feb is waarschijnlijk mijn werk weer afgelopen, ik ben dus ook bezig met opsegtermijn crèche en weer nieuw werk zoeken, hoe dat te matchen met school van jesper. Wat als ik,de bso opzeg, is daar nog ruimte voor jesper als ik over een tijdje weer een baan krijg.... Allemaal vragen en denkers die erbij komen... Helaas maarja, het zij zo

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kom even een update geven over Lune haar eerste schooldagen.
    Het gaat redelijk.. Ze huilt elke keer bij het wegbrengen, zegt als ze uit school komt dat het leuk was maar als ze later op de dag vraagt of ze morgen weer naar school moet en ik zeg 'ja', begint ze weer te huilen..
    Vanavond vroeg ze ook nog, 'mama, moet ik morgen 1 of 2 keer naar school?' (1 keer is dus alleen 's ochtends en 2 keer is met overblijven en ook de middag). Dus ik zei 'twee keer'. Begon ze weer heel hard te huilen en zeggen dat ze niet wil etc. Vind het eigenlijk hartstikke zielig:( Maar ze moet er doorheen en wennen, het is niet anders. Ik weet verstandelijk wel dat het over een poosje beter gaat, dat het wennen is en dat het wel goed komt maar voor nu? Bleegh, ik vind het zo kut.
    Ik zie natuurlijk het liefst dat ze met plezier heen gaat. Maar dat koppie als ik haar in de klas laat.. Ze probeert me eerst vast te houden maar als ze doorheeft dat dat geen zin heeft gaat ze huilend naar me zwaaien en handkusjes geven.. Dat verdrietige hoofdje vol rode vlekken en tranen maar ze probeert zo dapper te zijn en zwaait wel en probeert of ze toch nog 1 kus kan krijgen. Getsiederrie, ik werd er gewoon beroerd van. En morgen gaan we weer vrolijk verder..

13. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja, ooh wat zielig hoe je dat zo beschrijft.
    Ik hoop dat ze snel gewend is op school en dat ze zonder te huilen en met veel plezier gaat. Knuffel voor jou en je dochter!

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oooh maja... m'n hart breekt... arm ding, hopelijk is ze toch snel gewend

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja wat sneu, kun je niet iets regelen dat ze iig alleen naar school hoeft en geen overblijf of bso voor een of twee weken

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    maja ach wat sneu zeg ,kan me voorstellen dat ze er doorheen moet ,maar je moederhart wordt zeker wel even geraakt pfff lastig lijkt me, knuff

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier net 5 wendagdelen binnen, volgende week donderdag eerste keer, slik

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @Debbie 5 dagdelen pfff dat zal wennen zijn, hier mogen ze maar 2 dagdelen wennen, moet binnenkort ff afspraak maken ze willen graag dat hij de week van 30 januari gaat wennen maar dan moet ik werken

19. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Spannend!
    Alle kindjes beginnen (binnenkort) met wennen op de basisschool.

Hier ging het in september gelukkig meteen goed. Sara had ontzettend zin om op de basisschool te beginnen. Ik was juist degene die dacht dat het haar wel zou tegenvallen en ik had voorgenomen haar de eerste tijd alleen s´ochtends te laten gaan.
    Sara wil juist zelf iedere middag nog gaan tot 16.30. Als ze toevallig nog een keer smiddags slaap dan moet ik haar vantevoren beloven dat ik haar wel wakker maak om weer naar school te gaan.

20. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    We krijgen halverwege deze maand te horen hoe,wat en wanneer.... Nix an. Maja, ons nichtje gaat nu ong. 2 mnd naar school en begint het nu pas leuk te vinden..... Ze heeft de eerste twee/drie weken hetzelfde gedaan als lune....

Deel Deze Pagina