Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Ja, vind het ook best veel, maar wel leuk voor haar, ze heeft er zin in dus hoop dat ze dat ook nog heeft als ze geweest is. Ze gaat een keer een wo ochtend en dan gellijk door wennen bso, das wel fijn

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maja, word er zelf verdrietig van als ik je verhaal lees. Ik zou me vreselijk voelen.
    En toch denk ik dat je door moet zetten nu. Maar misschien net wat debie zegt, proberen of ze alleen de ochtenden kan?
    Heel lastig dit.
    Tessa heeft er echt super veel zin in, maar het zal mij benieuwen. Heb hier nog niks gehoord over wen dagen. Ze mogen hier geloof ik ook 4x wennen.
    Het CB was mij ook al vergeten. Daar heb ik zelf achteraan gebeld. We moeten 9 feb. Weet iemand hoeveel prikken ze krijgen? 1 of 2? En in arm of been? Dan kan ik ze vast voorbereiden... ;)
    En de ogentest? Vanaf hoeveel meter moeten ze dat kunnen zien?

Hier gaat het niet echt lekker. Heb zo veel pijn :( Liggen is het fijnst op dit moment. Zit er zelfs over te denken om een bed in de woonkamer te zetten. Op de bank lig ik toch niet lekker voor langere tijd en in m'n eigen bed boven lukt gewoon niet overdag.
    Heb me vandaag ook tot aan mn verlof ziek gemeld. Ga volgende week 's avonds nog wat papier werk doen, wat achterstallige dingen. Die week daarna gaan we op vakantie en daarna is het nog 3 weken tot aan m'n verlof.
    Vind zelf dat ik al te lang heb gelopen, maar ik wilde echt niet thuis zitten. Beetje spijt van achteraf.
    Vandaar dat ik hier ook niet vaak ben. Lees wel mee, dat kan vanaf mobiel op de bank, maar dat typt niet echt fijn. En lang zitten lukt ook niet. Dus ik ga nu snel weer op de bank.
    Peter is werken en Tessa is lief gaan slapen gelukkig.

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ah nee, maja, ECHT HE-LE-MAAL niet leuk, zowel voor jullie als voor Lune. Ze is niet leerplichtig, je mag haar thuis houden. Is het een idee om het wat meer op te bouwen? Evt. gekoppeld aan beloningssysteem of zo? Hebben ze er op de school ervaring mee? Wat zeggen zij? Weet je ook waarom Lune moet huilen? Is het te onveilig voor haar, kun je daar nog iets mee? Naast de juf zitten, tussen dezelfde kinderen in zitten, knuffel mee, vantevoren vertellen wat ze gaat doen die ochtend? Jij eerst nog een half uurtje er bij en dat afbouwen, etc. Hoe dan ook: sterkte allemaal!

Boney, balen zeg! Kan wel zijn nu je je ziek heb gemeld dat je je toch iets beter gaat voelen, hoop het voor je. Lukt het wel met Tessa zo?

Hier nog niets gehoord van de school. Beetje jammer! Via via weten we al hoe en wat. Maar ik vind het toch ook wel een beetje aan de school om hun klanten tijdig te informeren. Anders zaten we mooi met de gebakken peren, want Elena gaat tot aan de zomervakantie 4 ochtenden naar school en is op woensdag vrij. Dat betekend nog opvang er omheen regelen. Gelukkig is Erik al op woensdag vrije en heeft hij toch niet zijn vrije dag omgezet!!

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh maja wat sneu.. Misschien eest alleen de ochtenden doen ofzo om te wennen..

Hier zijn er 10 wen dag delen.. Marijn begint 2 feb 3 ochtenden per week. Hij is jarig in de voorjaarsvakantie én daarna volledig. Hij heeft er zin in, maar kent het natuurlijk ook al van jur én lies..

Bones.. Goed dat je nu stopt.. Beter gaat t niet worden, hopelijk ook niet slechter...met beebje alles goed?

Hier een drukke wek volgende week.
    Maandag met marijn naar de KA.. Ff volledige check.. Hij blijft kwakkelen.
    Daarna zwemles met lies
    Dinsdag naar skeeleren met jur.. Ja hij heeft eindelijk een sport gevonden.
    Woensdag therapie én daarna eindgesprek bij psz voor marijn
    Donderdag arbo arts
    Vrijdag gesprek op school bij ib-er over jur ivm iq test, peer-group pilot (iets voor slimme kids)..
    Waarschijnlijk ben ik maximaal gesloopt volgend weekend

Ik duik mijn bed in..

Oh ja.. Ons koor is door de EO gevraagd om mee te werken aan Nederland Zingt.. Tvuitzending.. Opnames zijn maart.. Hoe stoer is dat!!!

Nu echt sloapm

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    boney wat vervelend dat het niet lekker gaat, het is een prik. Verder was t hier denk ik 3-4 meter ervanaf, maximale wat in de kamer kon.

ichtus leuk, kunnen we je eerdaags op tv bewonderen, wel ff laten weten als er echt iets uitgezonden wordt he

mom, zitten ook net na drukke tijd op school. en meestal is het zo'n 3-4 weken vantevoren dat je wat hoort.

Hier gaat t goed, ff druk weer met werken erbij maar wel erg leuk. Kids doen t prima op het kdv. Moet alleen nog ff ritme vinden in boodschappen, huishouden, werk, kids e.d. maar zal over week of twee wel gewend zijn.

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi!
    Wederom een huilende Lune afgeleverd. Ik ben eventjes in de klas gebleven, ging als laatste weg. Dacht, misschien wat meer tijd aan haar besteden met wegbrengen dat dat helpt. Op een gegeven moment kwam een meisje naar Lune heel lief met kraaltjes en toen Lune niet reageerde of ze mee ging kleuren, maar Lune wou alleen bij mama zijn.. Op een gegeven moment toch maar weg gegaan en toen werd ze weer hysterisch:( Was zelf gelukkig heel rustig deze keer, ook omdat ik weet dat ik haar om kwart voor 12 weer kan ophalen. Juf zei dat ze gisteren de hele ochtend heel verdrietig was geweest:(
    Halve dagen is niet echt een optie. Ten eerste omdat we allebei gewoon moeten werken en ten tweede omdat ik dan ook een beetje bang ben dat de rest van de kindjes meer aansluiting met elkaar vinden en zij er dan juist buiten valt omdat ze er dan minder is. Denk dat ze er toch gewoon even doorheen moet en als het niet gaan uiteraard een keer een middag of dagje thuis houden. Volgende week komt er een meisje bij haar in de klas die ze nog kent van het kdv, hoop dat het dan beter gaat..

Boney, wat rot dat het niet lekker gaat..! Een bed in de woonkamer is denk ik best een goed idee. Toen ik plat moest bij Timme met 25 weken vond ik het steeds een beetje onzin maar achteraf had ik het gewoon moeten doen. Op de bank hangen is ook niet fijn. Sterkte!

Ichtus wordt een BN-er, whoeiiiiii!:D Leuk zeg! Dan ga ik voor deze ene keer een keer naar de EO kijken als je er op komt:)

Mom, wij werden ook best laat geinformeerd door school. Ineens een bericht dat ze een week later kon wennen.

Timme is al een poosje aan het spoken, slaapt al een week de halve nacht bij ons in bed. Vanaf vanavond toch maar proberen hem weer in zijn eigen bedje te laten slapen. We durfden het afgelopen week niet aan omdat hij nogal volhardend is en heeel hard huilt en daardoor Lune ook wakker houdt. Leek ons niet zo handig met haar eerste schoolweek.. Dus even stoer zijn vanavond en vannacht;)
    Hij probeert ook ineens wat te gaan kletsen, hij noemt alleen alles 'bap' en 'bop':D

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen:)

Ik vind het zo zielig te lezen hoe verdrietig Lune is op school Maja. Had ze dit in het begin op het kdv ook? Hopelijk wordt het volgende week beter als dat kindje bij haar in de klas komt!

Debora, nog gecondoleerd.

Ichtus op tv, leuk!!

Boney, wat vervelend zeg dat je zo'n pijn hebt. Lekker een bed in de kamer laten zetten. Krijg je zeker geen spijt van!

Sofie mag maandagochtend voor het eerst gaan wennen. Ik had ook nog steeds niks gehoord, dus ben even naar haar juf gegaan om het te vragen. Ze mag 1x per week een dagdeel, in totaal 5 keer. Na de vakantie gaat ze de hele week. Ze heeft er echt veel zin in, maar is het net als Marijn van Ichtus ook al zo gewend op school. Ze komt bij ons overbuurmeisje, waar ze veel mee speelt, in de klas. Super dus, al gelijk een vertrouwd gezicht.
    Vanmiddag heeft Kas zijn kinderfeestje;) Zo geen zin in. Meneer was om 5.15 al wakker en megadruk. We gaan eerst hier patatjes eten, die ik zo al ga voorbakken. Dan snel in de auto naar een binnenspeeltuin. Vanuit daar ga ik ze weer thuisbrengen.
    Vanavond naar Najib Amhali. Kijk, daar heb ik dan wel weer zin in:D
    Gisteren hebben we nieuwe meubels gekregen( tv meubel, salontafel en winkelkast) Zie hyves of facebook voor het presentje dat daar bij zat:$ Gelukkig was ie al dood;)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Boontje wat vervelend zoveel last ik had precies hetzelfde zoals jij benoemd te lang, zitten liggen staan ppf sterkte rustig aan

ichy beroemd zou leuk zijn!

debie fijn dat alles zo soepel verloopt nu je ook weer werkt

maja jeetje zeg wordt er helemaal verdrietig van zo sneu dat ze zoveel verdriet heeft

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh wendagdelen hier ook een stuk of 10

Hier gaat het wel , druk bezig met bellen en regelen ivm met centen deze maand, en dat hakt er ook wel in en geeft toch weer het nodige stress, maar ja komt vast ook wel weer goed.;)

ander nieuwtje wij gaan ons huis verkopen en willen verhuizen naar het andere deel van nederland Drenthe:), vanaf volgende week staat het te koop, maandag worden er foto,s gemaakt .

gwen is nu naar de psz, druk weekje geweest voor gwen, maandag is ze 2 dagdelen op de basischool geweest,dinsdag utrecht kliniek geweest, woensdag ochtend basisschool , donderdag kdv en nu peuterspeelzaal

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hihi, joma komt naar Drenthe! Leuk. Weten jullie al waar? En waarom eigenlijk?
    Hier in dorp zitten wel 5 kappers. Werk genoeg dus ;)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    gewoon landelijker goedkoper, mars kan ook in die regio intern solliciteren en voor mij maak het niet uit ben nu toch werkloos, willen met mijn ouders die kant op stiefpa is met de fut nu en me moeder kan stoppen met werken, stuk grond woonboederij met dubbele bewonning echt ieder helemaal apart dus al wat gezien
    willen richting Pesse bij hoogeveen, Gwen is nu nog jong, dus waarom niet haha waar woon jij nu?

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh joma.. wat fijn dat het allemaal al zo snel kan!!

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ichy wist het al stiekem haha, ja zeker en nu nog verkopen maar dat zit wel goed, wij zijn de enige in de nieuwbouw wijk te koop en er is veel vraag naar dus das wel fijn

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh,Joma gaat naar Drenthe,wat leuk zeg!Helemaal opnieuw beginnen.

Maja,wat ontzettend sneu,mijn hart breekt gewoon.Ik hoop dat ze snel went,dit is niet leuk.Ik ben heel benieuwd hoe het bij Tess zal gaan.Ze past zich altijd heel makkelijk aan,maar kan het echt niet voorspellen....

Ik ben zooooo moe.Echt,dat werken hakt er goed in.Tevens is Linn snotverkouden.Gelukkig is Tess een lieverd vandaag en speelt heerlijk zelf.Dus heb ik vanmorgen kunnen poetsen.
    Zit de hele dag al in spanning,zie fb. Een leerling krijgt een hele riskante operatie,50/50% dat hij het overleefd.Mijn collega (de leerkracht)belt me direct zodra de ouders gebeld hebben....Bah,heb er echt buikpijn van.Gisteren bezigeggeweest met het slechtste scenario,dus het hele rouwprotocol ligt klaar....wat akelig om daarmee bezig te zijn.

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh bahSuus.. om wat voor operatie gaat t? kun je er meer over te zeggen? hoeft niet hoor!!...
    sterkte vandaag...

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    suus jeetje sterkte met wachten...pff verschrikkelijk voor voor ouders al het 50/50 is ik duim mee

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hartoperatie:nieuw tussenschot,4 omleidingen,verwijderen littekenweefsel en plaatsen van pacemaker.

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jeetje suus dat is zeker nogal wat zeg pff

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    pffff krijg echt de balen van mensen die afspreken dat ze iets kopen van je op marktplaats en dan op het laatste moment afzeggen of niet komen opdagen, grrrrrrr

Deel Deze Pagina