Spannend Joma, Het is een hele stap,zo naar de andere kant van het land verhuizen! Hoop dat jullie huis snel verkocht is! Heftig Suus! Debie, dat is balen zeg! Gelukkig zelf nog nooit meegemaakt. Ik zit nu nog drie kwartier in de binnenspeeltuin. Gratis wifi hier, dus ik vermaak me wel
Oeii Suus, vreselijk zeg..! Wat ontzettend spannend. Ik hoop dat de operatie gaat slagen. Jakkie zeg. Meiske, lekker even tijd voor jezelf tijdens een kinderfeestje Joma gaat richting noorden, ik snap dat wel Leuk joh! Het ging vanochtend redelijk met Lune op school. Ze zei dat ze het leuk had gehad en de juf zei ook dat het best goed ging. Maandag toch maar eerst weer een halve dag. Dinsdag moet ze wel weer overblijven en ook nog naar de BSO maar er is bij het overblijven dan ook een meisje die ze kent dus ik hoop dat dat beter gaat. Of had ik dat al gezegd? We hebben vanmiddag alledrie 2 uur geslapen, heerlijk! Lune heeft bij mij in bed geslapen, gezellig
Wat gaan jullie eten straks? Wij eten burrito's, jammie. Hoewel, zag dat Jeroen eigen merk had gekocht, hoop dat die ook lekker zijn. Ik ben weer een beetje op mijn kilo's aan het letten. Zijn er de laatste maanden iets teveel aangekomen tijdens de feestdagen en nu ik een soort van kantoorbaan heb. Sucks. Denk dat ik maar een abonnement op de sportschool ga nemen. En dus dan ook sporten he, niet alleen sponsoren
Fijn Maja,het begin is er....Je had al wel verteld dat er een meishe van haar kdv deze week begint op school Ik heb vorige week een abo bij de sportschool afgesloten en ben dinsdag geweest.Wil echt wat aan mijn conditie doen.Is echt schandalig slecht.Ik zit al 2 kilo onder mijn startgewicht (voor de zwangerschap),dus daar hoef ik t niet voor te doen. Wij eten vanavond krulfriet (vindt Tess helemaal geweldig) en een snitzel....Daarna lekker tvoh kijken. Ben nog steeds niet gebeld door mijn collega,hoop wel snel wat te horen,want ben de hele dag al onrustig en krijg er koppijn van.
maja fijn dat het wat beter ging. hier sport ik twee keer per week, meer red ik niet. doe een keer spinning en een keer totaal, dan daarvoor meestal wat apparaten voor buik. (helaas vreet ik zoveel op het moment dat het niet echt opschiet)
Suus, dat is heftig zeg. Voor een klas ook ingrijpend zoiets. Hoop dat je snel wat hoort. Goed nieuws natuurlijk. Vanmorgen even met Peter over een bed gehad. Meer van 'denk er even over na, hoe en wat' Krijg ik net een mailtje van hem. Hij heeft het al geregeld. M'n schoonouders hebben een bed staan. Die gaat hij morgen ophalen. Super lief! Vandaag gaat het weer aardig. Tessa was op de psz en ik heb in bed gelegen. Vanmorgen ook niet veel gedaan. Wil vanavond even met z'n 3jes naar de bieb. Fijn dat het beter ging met Lune.
pfff heb een beetje baalzin, mijn ouders zijn het afdekzeiltje van de reiswieg verloren. vriendlief had hem schijnbaar ergens in modder zien liggen maar de link niet gelegd met onze kinderwagen en doordat ik hem pas gistern weer gebruikt heb kwam ik er toen pas achter tja toen was hij natuurlijk al weg grrrrrrrr nu gaan zoeken of ik ergens een nieuwe kan krijgen bah bah
Niet het rwgenzeiltje maar dat wirdschermpje zeg maar wat je over de wagen spant. Heb net quinny gemaild benieuwd of ik hem kan bestellen
Joma heeft plannen om te gaan verhuizen naar Drenthe! Wat een verandering! Ik hoop dat jullie het huis snel kwijt zijn!
Hallo meiden Het is al weer even geleden dat ik hier ben geweest. Gewoon veel te druk en vaak ook geen zin sorry. Ik heb een paar pagina door gelezen. Het is teveel om alles terug te lezen. Hier gaat alles zijn gangetje,ik werk momenteel 3 a 4 dgn per week. Hubbie heeft sinds afgelopen maandag eindelijk een baan! Dus ik ben helemaal blij. Eindelijk wat meer inkomsten. Verder gaat het met de kinderen goed,Jimmy doet het super op zijn nieuwe school,heb een heel ander kind terug. Keano tja die babbelt wat af zeg! Helaas zijn we erachter gekomen dat Keano ook een darm probleem heeft net als Jimmy. Die zit nu dus ook voordurend aan de medicatie. Hij mag 13 febr naar de basisschool. Hier doen ze niet aan wendagen. Hij mag een middag stoeltje passen en dat was het. Hij gaat gewoon hele dagen naar school en heeft er super veel zin in. Verder is het hier druk ivm carnaval.de prins is bij ons in de buurt dit jaar dus een hele hoop voorbereidingen. Jurgen is nu met een paar mannen de tekeing maken voor de prinsenwagen en morgen moeten we de hele buurt versieren. Ik zal proberen om morgenavond flink wat terug te lezen en te reageren op een ieder hierzo!
je weet wel dat afdekzeiltje wat je over de deken klikt zodat het beschermt is tegen de wind haahaha geeft ook niets moest ff mijn frustratie kwijt
Balen Viv! Hopelijk zijn ze niet zo duur als je ze los aanschaft. De operatie van de leerling is goed gegaan. Wel 2 uur langer geduurd, maar geen complicaties. Hij heeft na de operatie nog 2 uur hartritmestoornissen gehad, maar die zijn over. Hij ligt op ic, maar ademt al wel zelfstandig. Wat een opluchting zeg! Ben blij met de uitslag van the voice. Vooral dat Chris door is, is toch mijn favouriet. Ik ben echt zooooo moe van het werken, niet leuk meer. Hoop echt dat het snel beter gaat. Merk ook dat er thuis niets uit handen komt, omdat ik simpelweg niet de puf kan opbrengen.....
Dat komt ne bekend voor suus ik ook moet er ok weer ontzettend aan wennen zit nu op mijn 5e vrije dag en ben nu eindelijk beetje bijgekomen. Morgen nog vrij en dan moet ik weer pfff hoop idd dat t niet lang duurt
Suus, wat fijn dat de operatie goed gegaan is! Nu duimen dat hij gauw weer helemaal opknapt. Klinkt heftig allemaal. En dat moe zijn, herkenbaar. Ik ben ook blij dat ik mijn baan niet kreeg toen Timme rond de 3 of 4 maanden was, dat had ik nooit getrokken. Je bent pas na een jaar weer een beetje jezelf, is mijn ervaring. Wees lief voor jezelf en verwacht vooral niet teveel van jezelf. Pak zoveel mogelijk rust, ga niet lopen flippen om het huishouden, je sociale leven etc. Komt allemaal goed. Zo, genoeg gepreek van deze moeke Ik heb honger. Het is weer zover, ik let op mijn eten en denk de hele dag aan eten We eten straks couscous met verse groente erdoor heen, salade met feta en kippenbouten. Jammie. We zijn net naar de kinderboerderij geweest en hebben daarna nog een stukje door het park/bos gewandeld. Morgenvroeg niks op het programma en morgenmiddag naar de verjaardag van mijn oma. We vieren het in een restaurant, zijn we vorig jaar ook geweest. Is een heerlijk buffet Jahaaaaaaa, ik let wel op. Tss.
Suus, fijn dat de operatie goed is verlopen! Morgen gaat Sofie voor het eerst wennen op de basisschool. Ben zo benieuwd hoe ze het vindt!