Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Voor het weekend staat er een bord in de tuin en staat ons huis te koop! spannend,
    me ma haar huis staat nog niet officieel in de verkoop , want de makkelaar had waarschijnlijk wel iemand nou die komen morgen middag al kijken bij hun spannend!!duim duim

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    volgens mij gaat dat helemaal soepel verlopen joma! Spannend, ik duim voor jullie!

Finn wil perse met z'n verjaardag sprookjesboom ijsjes uitdelen. Krijg het niet uit z'n hoofd. Zal maar eens aan de juf of dat mag. Weet niet of ze koeling hebben en is ook een beetje gek zo in januari

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Thanx ja wie weet is wel spannend ja, zou mooi zijn als dat de koper van hun huis was want in die prijsklasse kan het nog wel ff te koop staan, hun huis is ook pas anderhalf jaar oud dus ja als je het kan uitgeven en niks aan wil of kan doen is het iedeaal en gewoon heel mooi ook bij hun dus ja we duimen maar, dan kunnen ze ieder geval het huis in drenthe kopen,

Trakteren ijsjes gewoon ff vragen , ze eten het binnen op dus scheelt daar brand de kachel , moet kunnen hoor

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ilse had het goed gedaan op school en vond het leuk hopelijk blijft dat zo.

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Fijn!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    debie fijn hoor!!!

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Er was in het nieuws dat in Wildervank bij een huis drugs en vriagrapillen waren aangetroffen..... zo groot is Wildervank toch niet?

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Fijn dat wennen goed ging bij Sophie.

Joma spannend!

Hier lekker druk bezig. Schoonmaakster is dr niet meer, die zit in Australie, dus dat kost even extra tijd.
    Morgen ichtus live knuffelen. Fijn dr weer even te zien. Als ik er aan denk zal ik een fototoestel meenemen, Suzanne en Elena gaan mee en Marijn en Anna zijn er ook.

Debora er is e.e.a. te koop van Sprookjesbos bij de Karwei (althans dat was zo) misschien kan je hem overhalen iedereen een sprookjesbos potlood oid te geven? Kan me voorstellen dat je dit bij Finn moeilijk om kan buigen naar iets anders.

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
  10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    En Ilse ook relaxt naar school, mooi man!

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, dit had ik nog niet gezien:D
    Wildervank is gelukkig wel zo groot dat ik eigenlijk alleen de buren ken hihi.. En die zijn niet heel spannend, zijn gepensioneerd.
    Maar er wonen genoeg tokkies in Wildervank, dus het verbaast me niks. Heb een poos geleden de politie nog getipt over een pand een paar honderd meter verderop, daar bleek dus ook een wietplantage te zitten. Wildervank rules!

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Eigenlijk gaat het dus met alle kindjes goed op school tot nu toe:) Fijn zeg! Nouja, die van mij had wat opstartproblemen maar dat lijkt nu ook beter te gaan. Deze hele week nog niet gehuild bij het wegbrengen:) Ze vraagt nu wel steeds of ze ook naar de BSO moet, dat vindt ze namelijk helemaal niks. Allemaal drukke kindjes, grote jongens enzo. Ik wou dat ik nog een paar uurtjes minder kon werken, kon ik haar zelf gewoon ophalen.

Debora, ijsjes kunnen prima. Vindt elk kind lekker. En wat Debie (?) zegt, binnen is het wel warm. Of zei Joma dat nou?;)

Jemig Joma, spannend allemaal met de verhuisplannen!

Mom, is je schoonmaakster gevlucht/verhuisd/op wereldreis? Of komt ze gewoon binnenkort weer terug? Ik hoop het voor je. Ik ben zelf erg ongelukkig zonder schoonmaakster.

Hihi, Timme zit op zo'n speel/muziekstoel lekker zijn rozijntjes op te smikkelen:) Schatje.

Timme werd vanmorgen om half 5 even wakker, speen gegeven en na 3 minuten huilen sliep hij weer. Daarna hebben beide kids gewoon geslapen tot half 8!!!:$ Man oh man, wat een heerlijkheid. Het was toen wel even een beetje haasten om Lune op tijd op school te krijgen maar ach, prima te doen.

Nou, en dan nog iets.. Jeroen laat er toch nog geen knup in leggen... Niet dat we nu nog een derde willen hoor. En ik denk het ook eigenlijk helemaal niet maar bij ons beide is ineens een beetje twijfel toegeslagen:( Wat als Timme wat groter is en (bijna) naar school gaat? Wat dan? Zijn we dan zo blij dat we beide kids op school hebben of gaat het dan toch nog stiekem kriebelen? Nu kriebelt het niet. Maar over 2 of 3 jaar ook niet? We denken het niet maar 100% zeker zijn we ook niet. Pffffffff..............!!!
    En dat terwijl ik net nog een uitgebreid betoog heb gehouden waarom we het bij 2 willen houden:D Ik schat de kans ook erg groot in dat dat zo blijft, maar je weet nooit.
    Een voorwaarde van mij is dan sowieso dat ik voor mezelf ben begonnen dan. Ik weet nog niet wat maar ik weet dat ik de combi 3 kids en bij een baas werken niet wil maar thuiszitten 'niks doen' ook niet. Dus misschien toch maar eens een start maken met een (online?) coachingspraktijkje.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wahaha maja: echt precies mijn gedachtegang over een knup erin!

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha Debora, echt?
    Weet je, het lijkt me hartstikke leuk om 3 kinderen te hebben. Als ze wat ouder zijn... Ik had bijvoorbeeld ook heel graag nog wel een broertje of zusje gehad. Veel leuker met familiedingen enzo. En kinderen kunnen ook veel aan elkaar hebben. Het hoeft natuurlijk niet, maar kan wel. Drie pubers in huis, geweldig:) Of 2 pubers en een bijna-puber dan;) Of als ze een vriendje of vriendinnetje krijgen en die meenemen. Of het huis uit zijn en dan met zijn allen weer een keer thuis komen ofzo. Zo leuk!
    Maar 3 kleine kinderen... vreselijk lijkt me dat:) Dus ik moet voor mezelf echt bedenken of ik dat er voor over heb en of ik het trek, niet helemaal overspannen raak ofzo. En praktisch en financieel ook niet ideaal.. maar dat zijn dingen om op te lossen.

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou ja dat heb ik dus ook, en dan komt voor mij ook nog het lichamelijk deel erbij; kan mijn bekken dat aan, of kan ik dan straks helemaal niet lopen. Aan de andere kant: tegen de tijd dat Nore op school zit hoef ik ze niet zoveel meer te dragen als ik met Finn moest toen ik zwanger was van Nore.
    Lijkt me ook wel lekker veel tijd met zo'n 3de kindje te hebben als de andere op school zijn. Veel meer rust.

16. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Zo denk ik er ook precies over!Een knup is zo definitief...
    Wij zouden waarschijnlijk wel (ooit) nog een 3e willen.Mijn perfecte planning zou 1 juni 2013 uitgerekend zijn :$:D ..... maar nu de datum al dichterbij komt om weer te beginnen met klussen wacht ik liever nog wat langer.

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, dan komt het idd wel ineens erg dichtbij..
    Even denken wat mij het beste uit zou komen..

Ehm.. Oktober 2014:D Dan gaat Timme net 2 maanden naar school.

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dan heb ik nog ruim anderhalf jaar om erover na te denken:)

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aan de andere kant.. Iets later is misschien ook wel fijn. Gezien mijn niet leuke zwangerschappen, kans op vroeggeboorte of bedrust etc.
    Hmm.. Mei 2014! Dat is een mooie periode:) Dan heb ik nog langer om erover na te denken, joepie:D

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat is het hier saaaaiiiiiiiii;)

Hier eigenlijk ook niks boeiends te melden:D
    Relaxed weekendje wel, lekker. Gister zijn mijn vader en zijn buurman hier geweest om een deel kast in elkaar te zetten en luxaflex op te hangen. Is mooi geworden! We hadden witte vitrage, dat hing er nog van de vorige bewoners. Nu hebben we aluminium luxaflex, het huis lijkt ineens veel groter! En strakker. Mooi dus,

Lune en Timme hebben groot lol samen. Timme stopt steeds dierenkaartjes tussen de kieren van de tafel door en Lune zit eronder om ze te pakken. Gieren met z'n tweetjes..;)

We gaan straks op verjaardag van zoontje van vrienden, die wordt 2.

Fijne zondag nog dames!

Deel Deze Pagina