Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    @fiets mij lijkt 16 inch erg groot voor een meisje van 98 cm!
    Vooral als je de zijwieltjes eraf haalt moeten ze wel goed aan de grond komen. Sara is nu 106 cm en heeft een 14 inch fiets.(Fiets hebben we vorig jaar gekocht toen ze rond de 98cm was)en past nu nog prima

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja, ilse is denk ik ook 106 cm. hier verkopen ze bijna geen 14 inch. zadel helemaal laag kan ze net met de voeten bij de grond. we hebben veel gepast met haar vorige mnd en ze krijgt hem nu voor haar verjaardag

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Meiske nog gefeliciteerd met jullie neefje Ole

zo hier klaar om gwen weer naar school te brengen ..nog ff in het ritme komen hoor hhaha

verjaardag van gwen vieren we zondag dat weet ze ook dus is een beetje 2 keer jarig zegt ze haha op haar verjaardag was ze ook echt jarig hoor en de traktaties waren geslaagd ..nu ff opschieten kom straks wel ff verder kletsen..

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo was ik weer ..heb ook zo zijn voordelen als ze 8.10 op school moet zijn het is pas 9.uur nu en de boodschappen zijn ook al binnen whahah nog een hele dag voor me,

OH ja ff mee duimen!!!!!!!!!!!!
    die mensen die afgelopen vrijdag zijn wezen kijken bij mijn ouders huis die komen nu morgen weer kijken....lijkt mij een goed teken toch of niet??? whahah spannend als dat wat wordt kunnen ze het stekkie in drenthe kopen....duimen dus!!!

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    joma zou leuk zijn. Maar je ouders kopen het, en jullie gaan er bij in wonen of kopen dan ook een deel over???

Hier moet ilse vanmiddag weer naar school, loop alleen met de tijden te klooien, die zijn anders dan mijn werktijden dus moet echt ff nadenken en zit ff te puzzelen met slaapjes van die andere twee

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Debie ja die kopen het en wij huren het voorhuis van hun dus ja beter kan niet

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja debie met de tijden weer ff omschakelen..lijkt me wel ff lastig met nog 2 kids ja

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo heb net de koffers met wintersport spullen van de vliering gehaald de eerste was draaid nog een paar te gaan

9. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Spannend Joma, hoop dat het opschiet met de verkoop van het huis en ook van jullie huis.
    Woow om zo iets te doen, samen in een huis wonen etc. moet je wel echt een goeie relatie hebben, maar dit zit volgens mij wel goed.

Mijn schoonzus krijgt morgen een geplande keizersnee.
    Ze is nu 38 weken zwanger en haar baby ligt in stuit.
    De verloskundige had haar de keus gegeven om een keizersnee in te plannen voor vrijdag of rustig af te wachten. Ze heeft voor vrijdag gekozen. Schoonzus belde mij gisteren en ze vroeg mij zeg maar om advies en `goedkeuring´ en ik heb verder niks gezegd omdat het natuurlijk haar keus is maar eigenlijk wil ik gewoon tegen haar schreeuwen dat ze best nog even kan afwachten :$;) Ze is pas 38 weken. Is het derde kindje, alles is gewoon helemaal in orde en er is geen reden om nu al die baby te gaan halen ;)
    Zal ik haar nog effe bellen en helemaal gek maken? Dat is niet aardig of wel?

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha sm, niet aardig nee. geen idee wat het beste is, ik zou ook in stuit natuurlijke bevalling willen proberen zeker als t nr drie is

11. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ooh stuitbevallingen worden hier helemaal niet gedaan! Ze beginnen nu in een paar ziekenhuizen in Spanje met draaipogingen maar ook bijna niet. Maar ik vind het zo raar om een keizersnee al te plannen voor de uitgerekende datum zonder dat er daar aanleiding toe is.

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier mag het wel als het mogelijk is. Ken er een aantal die zonder problemen bevallen zijn van baby in stuit. Maar ligt heel erg aan arts die je hebt volgens mij.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    sm ja ik zou denk ook wel kiezen voor de vrijdag hoor, ook omdat je zeg dat ze bij jullie helemaal geen stuitbevalling doen en nog niet echt draaipogingen, haha dus ja als je het dan zat ben waarom nog 2 of 4 weken met zo,n buik rondlopen hahah en als alles verder goed is waarom niet

ja zeker spannend en ja wij kennen het super goed vinden met mijn ma en stiefpa en andersom ook dus ja waarom niet als je er dan nog beter van wordt ook haha

zo nu nog ff zonnebankje pakken thuis voor ik gwen weer moet halen ff tijd voor mezelf en een dutje eronder doen, moet ff kuurtje doen voor ik op wintersport gaat ivm met zonneallergie ect..

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  15. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Moooooi Joma!!!

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Da's best leuke spam!

Even over de stuits.. bij mijn collega was het de 3e en die zegt achteraf: dat had ik nooooooit moeten doen en zeker niet thuis. Er kleven veel risico's aan, waarom stuit als je zeker weet dat het gezond kan met keizersnee. (dat zegt zij he, ik heb er nog niet over na hoeven denken). Maar 38 wk ipv 40.. tja.. weet niet, hangt van je zwangerschap en situatie af denk ik.

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Deze fiets is het geworden voor Elena! Ze weet niet dat ik hem heb gekocht, maar glunderde van oor tot oor toen ze er op zat :).

Loekie schijnt uit dezelfde fabriek te komen als Batavus en Gazelle, geen wonder dat je dat allemaal bevalt Meiske :cool:.

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Joma, hoe is het gegaan met die kijkers? (of ben ik nu een de dag te vroeg?) En in welke plaats gaan jullie wonen?

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Volgens mij is de fiets op het plaatje de 12 inch, wij hebben de 16 inch.

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    En inderdaad, ok, deze is het dus.

Deel Deze Pagina