Kikkert,congrats met jullie meissie! Maja,Tess heeft uiteraard goede en slechte dagen,maar op een normale dag "huilt" ze 1 a 2 keer. Vaak huilt ze dan zonder tranen en kan ik het met een grapje ombuigen. Ze huilt alleen met tranen als ze echt heel erg pijn heeft, geschrokken is of als ik echt boos ben op haar. De laatste 2 weken kan Tess ook huilen als er iemand weg gaat,zonder dat zij het mee heeft gekregen. Sinds een paar dagen bereid ik haar erop voor en gaat het beter. Tess huilt niet veel,maar de eerste 9 maanden van haar leven, stonden de sluisen continu open. Mom,ze weigeren het niet hoor,maar het gaat om een aparte regeling van 3 uur in de week opnemen,ipv de gangbare dag. Mijn leidinggevende heeft het in eerste instantie afgekeurd,maar toen ik begon over allerlei collega's die variabele regelingen hadden getroffen (dan wel geen ouderschapsverloven), toen zei ze dat ik met pz moest overleggen. Ik ben "boos" omdat ze redenen aanhalen die niet correct zijn. Namelijk: kost de school geld (ja,dat kost het ze hoe dan ook....), is niet te vervangen 3 uur (ik heb al een collega bereid gevonden), een leerkracht kan dat ook niet zo opnemen (nee,maar ik ben een iber....duhhuh), niet fijn voor de collega's indien ik vanaf 14.00 weg ben (anders ben ik er een hele dag niet....nog onhandiger,daarbij hebben mijn directe collega's het allemaal goedgekeurd). Vandaag begon zo mooi met het weer, maar eindigt met regen,regen,regen.....En als ik de vooruitzichten lees,kan ik wel janken. Ach,voordeel:Jan kan niet schilderen, dus is begonnen in de babykamer.
hier ben ik ook niet van de salsa. morgen trouwens, weer lekker rustig hier terwijl het weer toch niet echt meewerkt.
Er is niet veel activiteit hier... Hier alles OK. De vaatwasser is gemaakt. Misschien niet voor lang, maar voor nu doet hij het. En dan zien we wel verder. Verder missen we het mobile verkeer. Erg lastig als je voor je werk niet zonder telefoon kan. Die autoradio kan ik wel missen, maar zonder telefoon aan het werk is het erg behelpen. Maar goed, het zal snel opgelost zijn denk ik. Ik kwam hier zo maar even langs waaien, ben verder niet echt op de hoogte van alles hier. Dus ik ben weer weg. Fijn weekend allemaal. x
Haha, ook lekker Bones! Toen ik ongeveer zo oud was als Lune woonden we op een boerderij en hadden een varken, Maggi genaamd Die hebben we wel opgegeten Sla heb ik ook in de tuin maar eten we niet zo vaak. Poosje niet uit de grond gehaald en weet je wel hoe groot zo'n krop kan worden? Uit elke krop groeit er nu nog eentje, heel cool.
Pff, een vriendinnetje is hoogzwanger en was vorige week al uitgerekend. Ze hebben gekeken of ze haar kunnen inleiden omdat haar vader ook nog eens heel ziek is, vergevorderd stadium kanker. Ze zat alleen nog potdicht en wilden liever nog niet inleiden, gaan ze dinsdag weer kijken. Ik hoop zo dat ze voor die tijd al bevallen is..
Hey meiden Wat een rust hier. Vanmorgen ben ik met bryan en vriendin en haar dochter uurtje wezen zwemmen en vanmiddag naar Binnenspeeltuin geweest met vrienden en kids. Daarna bryan ff bij opa en oma gelaten en wij wezen uiteten heerlijk! Dus heel geslaagde dag
Ah jakkie maja, wat erg.. je zou er bijna een keizersnee voor doen! Morgen wordt ons huis overgenomen en gaan we vertroeven in de buurt van Veendam. Ok, een weekje dit weer wil ik nog wel accepteren, daarna ga ik voor minimaal nog 1 week bikini weer. Vandaag bij mn ouders geweest, mn moeders verjaardag vast gevierd, gezellig. Nu nog rommelen en inpakken. Dat salsa kan nog goed komen, er komen misschien nog extra opties en van 2012 komt het rooster eind deze week en daar kunnen ook nog zaterdagen bij zitten. Maakt me niet uit waar het is, maken we dr een leuk weekendje weg van.
Oh enne Maja.. ik neem mijn melkopschuimer mee naar de camping! Kan ik ook lekker in een handomdraai warme melk maken voor als t koud ik buiten .
morgen, Wat een heerlijk weer toch echt zomervakantie. zucht. Mom deze week op vakantie??? vivi leuke dag gehad dus, altijd gezellig maja moet er niet aan denken, weet nog hoe teleurgesteld ik was met 38.5 dat ik potdicht zat, hopelijk bevalt ze snel. Hier weekend even wezen winkelen, erg gezellig maar wel veelste veel uitgegeven, niet goed. En wat wel jammer is nog niet eens dingen waarvan je zegt wauw maar bv shirts. Niels komt nu twee keer per nacht en slaapt verder lekker, echt heerlijk dat hij gewoon op zijn buik kan slapen nu . zo even de grote boodschappen doen, ga maar eens naar de bas, hebben deze maand alweer belachelijk veel uitgegeven, moet echt eens in de leer bij iemand. zal zo ook eens even fototje plaatsen. En hoe is het trouwens nu met ichtus en wen, ariel, naatje, en en
Goedemorgen! Leuke foto's Debie! Hier weer aant het werk na vorige week ziek geweest te zijn. Ben nog steeds wel een beetje slapjes.....