Mom leuke fiets hoor logisch dat ze glunderd de kijkers bij me ma komen vanmiddag om half 4 , ga straks nog ff kijken daar voor dat die mensen weer komen had ik beloofd of alles netjes was is het wel maar heb het niet van een vreemde dus wahah maar me ma is werken tot half 6 en dan zou de makelaar haar bellen dus jaaaaa duimen he!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vraagje: ik word helemaal gek van de zoektocht.....We zijn op zoek naar een nieuw bed. We zijn gestart met het zoeken naar een boxspring. Nou hebben we een goede gevonden met pocketvering e.d. Maar nu zijn we aan het twijfelen door de verkoper. Aangezien ik lage rugklachten heb, niet heel erg, maar wel af en toe, zei de beste man dat dan een boxspring te zacht zou zijn. Ik kon beter een nieuwe matras op de lattenbodem kopen en dan een wat steviger matras. Wat zijn jullie ervaringen....nog tips? Ik heb elk mogelijke matras uitgeprobeerd, maar vind eigenlijk alles wel lekker liggen (ben ook hondsmoe). Ik heb nu een nasa schuimmatras, ligt heerlijk, maar daar wil ik vanaf aangezien ik elke dag badend in het zweet wakker word.
Een stuitbevalling thuis????Ik wist niet eens dat dat mocht?! Ik zou er zelf vantevoren alles aan doen om de beeb dan te laten draaien;acupuntuur,massage,urenlang door huis kruipen eventueel Een draaipoging laten doen etc! I Zie maar eens van een keizersnee te herstellen als je nog 2 kleine kindere hebt rondlopen. Als er verder geen risico is zou ik ook afwachten tot dat de bevalling uit zichzelf begint. Ben nu aan het wachten op nieuws of nieuwe nichtje er al is!
wij hebben nu ook ruim 2 jaar een boxspring ligt heerlijk je heb verschil qwa boxsprings hoor wij hebben een extra hoge en met een topper die wat steviger is ook omdat mars wat steviger gebouwd is, dus ja daar heb je ook weer verschil in dus gewoon ff goed kijken waar je die verschillende heb succes!!
Die boxspring die we gezien hebben heeft matrassen FIRM,dus de stevige versie,bedoel je dat met topping?Ik lig nml. liever wat harder.
boven de matrassen nog 1 grote matras 2 pers is een topping wij hebben 12 cm stevige topping over de matrassen snap je nog
suus die nieuwe tempur matrassen blijken niet meet zo te zweten. Ik zweer erbij, wil echt geen boxspring meer.
besn trouwens zo stellig omdat ik altijd lage rug en heup pijn heb en als ik een nacht slaap op wat voor matras ook ik het weer voel en nu gewoon nooit opsta met pijn
Aaaaaah,zoveel mensen,zoveel wensen.Kon ik de boxspring nou maar een maandje uitproberen.... Maar jij hebt dus een boxspring gehad Debie? Snap wat je bedoeld Joma,maar oeps....heb daar niet op gelet.
oke suus wilde net zeggen zal ik een foto maken van mijn lagen van mijn boxspring hahah maar je snapt het al en dan moet je gaan voor een stevige topper en dan antitranspiratie , ik transpireer ook vaak snacht en nu noppes
en ja rugpijn ivm mijn werk ook hier hoor en sta absoluut niet met rugpijn op zal ff kijken welk merk wij hebben <
Joma mooi bed!Wel hoog lijkt mij? ? Succes bij de check bij je ma,,,,,wahahah maar ze weet toch zelf wel hoe ze het heeft achtergelaten???
Ha ha ha....Joma de controlfreak....grapje. Ja,lijkt op die wij gezien hebben.Topping is ook firm,met een en al inovatiesnufjes....ha ha ha.Ik heb even gebeld. Juist dat hoge,alhoewel het reuze meevalt vind ik heerlijk. Glijden de matrassen/onderstel niet uit elkaar.De verkoper zei van niet,maar zo oogt het wel.Wil niet in een spleet liggen
Pfff,al 2 afzeggers voor de verjaardag van Tess volgende week.Nou,dan krijgen de andere buren ook een uitnodiging....hoezo tweede keus....gelukkig weten zij dat niet.
suus heb ook boxspring gehad en slaap er nu nog weleens op bij mijn ouders. Persoonlijk houd ik er niet zo van
wij hebben een hoog hoofdboord en dat zit weer vast aan de twee delen zou ze zeker niet losnemen wel met hoofdboord en dan klik je zo de 2 bedden erin en dan is het 1 geheel en kan het niet los