Zo is onze boxspring ook, kan dus niet los van elkaar. En een dekmatras erop, lig je sowieso niet in de richel (?). Het ligt er denk ik aan wat voor matrassen en dekmatras je koopt, wij hebben boxsprings geprobeerd in de winkel die we veel te hard vonden dus het kan wel. Ik ben erg tevreden over ons bed. Was wel prijzig, 1500 euro. Maar hij kostte 4000, dus dan valt het mee En heb je wel eens aan tempur gedacht? Misschien daar eens over laten voorlichten.
Mooie fiets Mom! Je spreekt het uits als Oooole Boxspring: die van ons ziet er net zo uit als van Joma. Wij hebben elektrisch verstelbare bodems, maar zou dat nooit meer kiezen. We gebruiken het nooit. Verder ben ik niet zo thuis in matrasmerken. Weet je al iets over de kijkers Joma? Spannend hoor! De kinderen gaan zo vrijzwemmen en wij gaan dan heel even shoppen. Heb echt iets nieuws nodig. Vind ik zelf Morgenochtend heeft Stijn een uitwedstrijd in Portugaal, is drie kwartier rijden Straks de tomtom alvast instellen, want ik heb echt geen idee hoe ik daar moet komen.
Gewoon richting Spanje Meiske....flauw, ik weet het. Succes morgen! Mijn spreekverbod is opgeheven....jeuj. Was nog wel wat rood en opgezwollen, maar al een heel stuk minder. Mijn stem is ook weer bijna de oude, erg fijn. Alleen de oorontsteking niet, kwam nu bloed uit het oor lopen. Dus hij wilde een ab-kuur voorschrijven, maar dat wil ik nog niet. Nu oordruppels met ab. En donderdag weer terug. Voel me wel een stuk beter. Alleen nu begint Linn weer...... Anyways, bedankt voor de tips dames!Tuurlijk....zit vast aan het hoofdbord, helemaal niet aan gedacht. Die wij op het oog hebben is een ubica. Schijnt een goed merk te zijn. Ook een aanbieding, alleen niet zo'n vette als van jullie Maja! Die van ons is van 3499,- voor 2499,- Maar was echt een van de goedkoopste in de winkel. Veel geld, maar die van ons (mij) is 18 jaar oud. Wel nieuwe matrassen uiteraard, maar na 18 jaar mag ik wel wat nieuws....En zoals de verkoper wel 1000x keer benadrukte...."je brengt er 1/3 deel van jouw leven op door". Morgen open dag van school en daarna kinderverjaardag. Zondag ook een kinderverjaardag. Even kijken of Tess wel beide trekt. Ze is herstellende en kakt dan snel in.... Linn blijft lekker bij papa, die is nog ziek en wil toch niet mee. Oja, zo schattig....Linn heeft ontdekt dat die 2 uitstulpingen onder aan haar benen bij haar horen. Zo grappig, bewegen-pakken-knijpen-schrikken-opnieuw en na een aantal keer was het lachen geblazen. Dan staan Jan en ik er dus volbewondering/aanmoediging/oh's-en-ah's naar te kijken en daarna "was leuk geweest voor een filmpje". Elke keer hetzelfde.
bedden zijn gewoon duur. Hier tempur dus, matras per stuk was geloof ik rond de 1200 en de bedbodems ook per stuk. Hier wel elektrisch verstelbaar en zou niet meer zonder willen, lekker met tv kijken of lezen.
hoi hier morgen ook weer vroeg op voor de skiles van Gwen...maar ze vindt het geweldig en gaat ook superrr Kijkers me ma is door de makelaar gebeld ze hadden nu de 2 kinderen meegenomen die ook enthousiast waren dus ja hopenlijk scheelt dat weer... ff geduld nog ze zal van de week weer wat horen en ja logisch ze kopen geen pakkie boter he ..toch een hoge prijsklasse he waar je niet gelijk kan over beslissen...maar we zien wel al zie ik het wel positief in wahaha of ben ik te enthousiast??? haha zondag vieren we Gwen haar verjaardag..ze zei al nog 2 nachtjes slapen en dan mijn verjaardagsfeest he...ze heeft er zo zin in!
Hoi! Wij zijn weer thuis en ik heb vannacht heerlijk geslapen in m'n eigen bed. Suus, wij hebben een boxspring en het is de beste aankoop ooit geweest. Hij is van het merk pullman. We hebben 2 verschillende matrassen. Ik een zachtere dan die van Peter. Die van mij is erg zacht, maar dat wil ik graag. Kan niet op een hardere matras liggen. En jij wil wel op een harde liggen? Het is echt heel lastig om een goede keus te maken. Het gaat tenslotte wel om een groot bedrag. Die van ons was 4500 en was een showroom model. Wij hebben er 2000 voor betaald. Nu is Pullman wel een duur merk. Ik heb afgelopen week wel alles bij gelezen, maar ga niet reageren. Het blijft gewoon niet hangen. en ik kan echt niet meer zitten zo lang. Heb net even broodje gegeten en terug gelezen, maar ga nu weer op bed. Vanmorgen had ik een goede morgen. Al wat wasjes gedraaid en bed afgehaald. Ook nog gestofzuigd. Maar het is nu echt genoeg voor vandaag merk ik. Peter is weg en ik stop er een filmpje in voor Tessa. Misschien daarna nog even naar het bos lopen. Fijn weekend allemaal
Whaha, idd flauw, maar wel een leuk grapje Suus! Vanochtend dacht Kas ook dat ik naar Portugal moest. Je had zijn ogen moeten zien Gelukkig wist de tomtom goed te vertellen hoe ik moest rijden. Wel nog een afslag gemist, omdat ik in een goed gesprek zat met de trainer Suus, fijn dat het met je keel en stem weer de goede kant op gaat. Zo te lezen wel een druk weekend. Doe je wel rustig aan? Boney, fijn dat je weer thuis bent. Het allerlekkerst slaap je toch in je eigen bed! Debie, dus jij werkt in Portugaal? Ik dacht eigenlijk in Spijkenisse? Spannend Joma, ik hoop dat jullie goed nieuws horen deze week!
Euhm....succes Maja en uiteraard ook veel plezier! Meiske, jeuj, tis gelukt...ha ha ha.Heeft hij gewonnen? Boney, vervelend dat bekken. Hoop voor jou dat het herstel net zo soepel verloopt als bij mij. Na 2 maanden (na de bevalling) was het al over. Helpt wel dat ik daarna direct fysio heb gehad en sport. Hebben jullie de babykamer al klaar?Foto's? Joma, veel plezier vandaag met de verjaardag van Gwen. En hopelijk is het huis snel verkocht. Bedankt voor jullie tips mbt de bedden. We gaan voor de boxspring. Jan gaat volgende week kijken en we hebben nog een paar vragen en als alles goed is, gaan we bestellen. We zijn nu allemaal aan de betere hand. Ik hoest alleen nog een beetje, Tess ook. Jan is nog niet beter, maar al wel beter dan voor in de week. En Linn blijft hetzelfde, wel verkouden, maar verder nog geen last ervan. Wilde vandaag eigenlijk het huishouden doen, maar dat wordt ws niets. Zometeen sporten en vanmiddag een verjaardag. Kijken wat ik tussendoor kan doen.
Hoofdpijn, misselijk en koud. Hmm, geen griep toch? Ik ben echt al een paar jaar niet ziek geweest en wil dat graag zo houden. Piet is aan het koken. Witlof met ham en kaas, biefstuk met champignons. Hopelijk krijg ik wat naar binnen. Eva heeft morgen haar spreekbeurt. Helaas ken ik het beter dan zij. Straks nog maar even oefenen. Stijn heeft gisteren verloren. Voor niks daarheen gereden dus Over 2 weken mogen we weer dat stuk rijden, dan naar Rhoon Leuk hoor, een voetballende zoon! Eva heeft een cadeau voor haar verjaardag verzonnen ( 20 maart) Ze wil graag met mij gaan shoppen in Londen Vroeger vroeg je toch een springtouw, vouwblaadjes en als je lef had een mooie pop? Tsss, de jeugd van tegenwoordig
hallo daar was ik weer in het weekend.... Ik heb toch wel even een puntje van kritiek hoor, ik ben hier de laatste weken een paar keer langs geweest en heb wat geroepen maar ik word gewoon genegeerd!!! laatst kwam er nog een andere bekende van jullie even langs en daar werd ook helemaal niet op gereageerd... Dacht dat ik wel had aangetoond dat ik wel van plan ben om hier langer rond de dwalen...... hmmm dat wou ik even zeggen! as woensdag gaan we met jesper naar de basisschool voor de intake! hij wordt 12 feb 4 en dan gaat hij per 5 mrt naar school. Een en ander heeft te maken met de formatie van zijn klas dat het nog niet eerder kon.... Ik heb dus mijn ventje drie weken bij huis/oppas/opa'en oma's..... wel gezellig. Heb 13 feb vrij en wil dan lekker met hem gaan zwemmen in Borne, schijnt helemaal top te zijn... of toch preston palace.... suus? wel eens bij preston geweest?
Haha, naar Londen, wil ik ook wel eigenlijk! gezellig, dat zie ik alleen niet zitten met kids... wel met man!
nienke is hier helemaal rustig op het moment en moet eerlijk bekennen lees wel maar ga echt niet elke keer iets schrijven als er een beschrijving is van wat er gedaan gaat worden ofzo. Leuk om te lezen maar neem het ter kennisgeving aan. Op mij wordt ook niet altijd gerageerd maar vind ook dat dat na zo'n lange tijd niet altijd hoeft maar goed zo kijk ik ertegenaan
meiske ik zeg doen, lijkt me super gezellig met je dochter zo weg gaan. Alhoewel het wel een beetje heel klein beetje maar overdreven is voor haar verjaardag, haha. Jammer kan volgend weekend niet anders had ik ff komen kijken
Nieky, ik lees veel in etappes en dan blijft ook niet alles hangen Mag Jesper nog wel komen wennen op school? Debie, ik moet niet volgend weekend, maar het weekend daarna (11 feb?) in Rhoon zijn Cadeau: erg hoor, ben gewoon aan het kijken hoeveel zoiets zou kosten Wat een frustratie zeg, Eva heeft morgen haar spreekbeurt, maar slaat dingen niet zo snel op als Stijn. Pfff, krijg er de kriebels van. Ben dat echt noet gewend. Heb die spreekbeurt nu al 10 keer gehoord en elke keer vergeet ze dezelfde dingen. Ik daarentegen weet nu alles over vogels in de winter
Hoi 30 weken alweer. Pffff, gaat echt snel. Niekyn, ik denk dat dat echt niet bewust gaat. Wij maken er alleen nooit een probleem van. Dat is eigenlijk altijd zo geweest. En het is gewoon helemaal niet druk meer hier. En net als meiske lees ik steeds stukjes terug voor ik ga reageren. Ik onthoud dus echt bijna niks. Ik voel me soms ook bezwaard om wat te schrijven omdat het vaak alleen maar over mezelf gaat. Maar ik weet na bijna 5 jaar met elkaar schrijven dat niemand dat erg vind. Maja, ballorig overleeft? Zal wel druk geweest zijn op zondagmorgen Meiske, hoe oud word eva? Het lijkt me super om met je dochter te doen. Maar misschien als ze wat ouder is? Ik heb nu al zin om met Tessa samen naar parijs te gaan. Zo rond 9 of 10 jaar? Geen idee eigenlijk. Suus, ben je nog aan het haken? Ik ben druk met 4kantjes. Ik hoef er nog maar 100 Haha. Ik tel niet meer. Heb er nu iets van in de 30 denk ik. Maar ga gewoon door en over een paar weken ga ik wel weer eens tellen. Probeer er 2 per dag te maken. Peter wil voetbal terug kijken. Ik ga thee maken en met 'm'n haakwerk op bed.