Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Blegh, ik wil ook geen sneeuw! Nouja, eigenlijk vind ik het ergens wel gezellig maar ik heb zo'n zin in de lente:) Komt ook omdat ik alleen maar hoor van zieke kindjes en mensen, gaat van alles rond en Timme heeft ook een eng hoestje. Ik word altijd erg nerveus van rondvliegende virussen. Ben dan bang dat ik weer thuis moet blijven van het werk en ik heb het zo ontzettend druk, is echt niet leuk meer. Ik zie dus overal (zieke) beren op de weg, die er eigenlijk (nog) niet zijn. Stom he? En op zulke momenten heb ik zin om direct ontslag te nemen, Timme van het kdv halen en mijn eigen bedrijfje te starten:) Misschien doe ik het ook wel gewoon;)

Meiske, wat een leuk idee van je grote dochter:D Ik weet alleen ook niet hoe dapper ik zelf zou zijn.. hihi.

SM, wat knap dat Nora al zindelijk is joh! Lune nog niet 's nachts. En waarom niet? Ze durft niet op het potje of de wc 's nachts, ze zegt namelijk dat ze wel wakker wordt als ze moet plassen..
    En gefeliciteerd met de beeb! Had niet verwacht dat jij geen babykriebels zou krijgen, dacht dat je er wel weer aan toe zou zijn, maar niet dus.

Wij zijn vandaag trouwens getrouwd:D Met de gezinnen naar een zaaltje, ja-woord geven en 10 minuten later stonden we weer buiten, hoe romantisch:D Niks op facebook zetten he? Nog maar een paar mensen weten het, we maken het pas zondag bekend als we mijn verjaardagsfeestje vieren (want ik word woensdag ook nog eens 30:$). Geheimpje dus nog even;)

Ik ga zo naar bed, ben moe.

2. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Gefeliciteerd Maja!Was het in groepsverband? Met de gezinnen?
    Wel leuk zo stiekem, ben benieuwd op de reacties!

Sneeuw in Nederland!!!Toch wel leuk voor een paar dagen ?! Hier zijn de temperaturen ook flink gekelderd heb voor het eerst deze winter de verwarming aan.

Zindelijk s´nachts ik vind het helemaal niet raar dat kindjes van 4 nog niet zindelijk zijn s´nachts!Ik heb neefjes van 6 en 7 en die zijn ook s´nachts nog niet zindelijk. Hier ging het gelukkig van zelf, ik maak ze ook nooit wakker om te plassen, of ze worden zelf wakker of ze houden het tot de volgende ochtend op.

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja gefeliciteerd

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Maja:)

Hier waren de kids ook 6 en 7 voordat ze zindelijk waren 's nachts. Nu maak ik Kas weer elke avond wakker om nog even te plassen. Anders liggen we net op bed en dan moet hij plassen. Wij hebben boven geen wc en meneer durft niet alleen naar beneden.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Gefeliciteerd maja. Hoe heb je het nu opgelost me je vriendinnen?

Hier is Tessa al heel lang zindelijk gelukkig.
    Maar plassen jullie kindjes ook echt nog in de luier? Worden ze er niet wakker van? Of slapen ze te lang? Dat was bij Tessa heel lang het geval. Die ging 's morgens rond 7u plassen en dan was ze nog helemaal niet wakker. Die sliep vaak tot half 9. We maakten ze toen rond 23u wakker en lieten ze plassen. Dan kon ze daarna wel de ochten halen zonder luier.

Ik heb de hele ochtend alleen Peter heeft Tessa naar de psz gebracht. Ik ga haar weer ophalen. Wil eigenlijk nog even langs de kringloop, maar een hele ochtend lekker alleen thuis klinkt toch ook wel goed. Hmmm, even nadenken nog.

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Heerlijk hè Boney, even een ochtendje alleen. Ik nu ook:)
    Sofie plast gewoon nog in haar luier hoor. Daar heeft ze geen probleem mee. Vaak al gelijk als ze hem 's avonds aan krijgt;)

Ik was net even bij het Kruidvat (heel leuk pinautomaatje van hout gekocht voor 4 euro voor Sofie haar verjaardag) en daar lagen de paaseitjes alweer. Zou ik wel of niet? Niet gekocht en nu toch wel spijt:)

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @maja gefeliciteerd meid!!

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Maja... VAN HARTE!!!!!!!!! sssssssssssssssssssssst......

Hier Marijn ook nog 's nachts een luier.. we hebben wel een poging gedaan om m in de nacht ook droog te krijgen, maar tevergeefs.. hij is ergewoon nog niet aan toe denk ik.. wel jammer.. Jur en Lies waren met drie al dag en nacht zindelijk.. ach...ik heb er geen last van..

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier bijna (volgende wk woensdag) 10 jaar getrouwd.. klinkt lang zeg...whahaha.... zaterdags gaan we samen op pad.. we wilden het weekend weg, maar kan de oppas niet rond krijgen dus dat doen we in maart of april.. dan is het weer hopelijk ook wat beter!!.. ;)

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wauw, al bijna 10 jaar getrouwd! Alvast gefeliciteerd!! Jammer dat je geen oppas hebt. Maar een dagje weg is ook leuk toch!
    Wij zijn in april 13 jaar getrouwd. Voel me ineens heel oud:p

11. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ichtus 10 jaar getrouwd is ook harstikke lang!Maar de tijd vliegt idd. Veel plezier met je dagje wag.

Meiske al bijna 13 jaar getrouwd?Ben je ook vroeg getrouwd of niet?Wij zijn dit jaar in september 4 jaar getrouwd.

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik was 24 toen we trouwden;)

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik 21, zijn dit jaar 9 jaar getrouwd.

Zindelijk, ilse plast echt heel veel in haar luier 's nachts terwijl esmee soms bijna droog is. Maar goed als ze onze genen heeft plast ze nog wel een jaar of drie 's nachts in een luier. ze voelt de drang gewoon niet. Hebben al wakker maken geprobeert en ook 's ochtends vroeg maar heeft geen nut dus laat het maar even.

vivi bryan al zindelijk gekregen???

14. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hoi

zie nu pas dat er een feb 2008 topic is, mag ik nog aanschuiven?? (kan me voorstellen dat jullie al een hecht groepje zijn na 4 jaar ;) )

Mijn dochter Fayah is van 25 februari... ben hier eigenlijk bij mn laatste zwangerschap binnen komen rollen..

groetjesssss

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hoi Katemans

Welkom hoor.. Tis idd hechte club, maar er is vast ruimte zat.. Mooie naam Fayah!!

Tis hier wel rustig hoor en als er niemand lijkt te reageren dan is dat niets persoonlijke...wij maken er nooit een probleem van!!

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Koppijn en straks nog een vergadering.. Geen handige combi..
    Marijn vind het trouwens geweldig op school en Anna wilde na de intake bij psz niet meer mee naar huis!! Prima dus!

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    dank je wel Ichtus :) en snap wel dat niet iedereen overal op kan reageren, sociaal leven is net wat belangrijker ;)

Balen van je hoofdpijn hoop dat deze voordat de vergadering begint voorbij is....

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom Katemans:)

Ichtus, wanneer mag Anna naar de psz? Fijn dat ze het nu al naar haar zin had! Scheelt straks waarschijnlijk een hoop tranen;) En Marijn ook al wezen wennen! Was dit eenmalig, of mag hij nog een paar keer?

Sofie mag morgen weer, jeeej, weer een ochtendje vrij!

Zo Debie, jij bent jong getrouwd!

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hahah ja voor deze tijd wel he

20. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Welkom Katemans!
    Hoeveel kinderen heb je; want er staat wat zijn ZE trots op hun kleine zusje.

Debie zo jong al getrouwd :$;) ik dacht dat jij niet van die `ouderwetse´ principes had? :DHad ik niet achter jou gezocht.

Deel Deze Pagina