zo, ikke heb mijn best gedaan, nu wil ik jullie kids ook weer eens zien.... o en ilse heeft oorbellen, spuug lelijke, roze steentje in goud knopje maar goed, zelf uitgezocht en ze hoeven maar 6 weken te blijven zitten
Wow debie, ik word helemaal blij van je foto's! En wat lijkt hij op Esmee zeg. Zie er ook wel wat van Ilse in, maar toch meer van Esmee. Het ziet er gezellig uit zo aan de tafel. Wat een rijk bezit... Ariel, beterschap.
Ahh wat een leuk plaatje van de hele familie! Ik zal vanavond eens even wat foto's van de kids op de pc doen!
Leuke foto's debbie wat een schatjes zijn het toch!!! ik heb ff jullie advies nodig, ik wil graag zelf een geboortekrans maken maar nu ben ik dus op zoek naar decoratie spulletjes zoals speentjes ect, iemand idee van een winkel waar je ze kunt krijgen??? pipoos ofzo????
een rotan krans en daar dan kleur lint om en leuke baby spulletjes zoals speentjes ect. moet je eens googlen staan best leuke afbeeldingen
Ik ga trakteren - Traktatie, Geboortebedankjes en Thema's Verjaardag - Accessoires om je eigen bedankje te maken - powered by 123webshop.nl
ja die had ik gezien, maar was aan gewone winkel aan het denken kan ik de spullen zien hahaha als ik er geen bedenk idd word het een van die winkels
thanks, ben ook echt hppy met de kids. grappig vivi, wist ook niet wt t was, mak je die dn voor jezelf?