bryan sliep idd nog 1 a 2 middagen in de week kijk het idd nog een of 2 weekjes aan en anders idd maar middagje thuis bijtanken gisteren heeft hij klein half uurtje geslapen en daarna ging het goed maarja dan meent hij weer de wereld aan te kunnen hahahaha
Spannend Ichtus.. Niks aan zulke dingen. Vivi, ik vind de laatste het leukst. Boney, Lune vond het ook heel spannend de eerste periode. Had ook buikpijn en zei steeds dat ze zich niet lekker voelde maar ze wist niet waarom. Toen ik zei dat het ws komt omdat ze het spannend vond om naar school te gaan vond ze dat ook wel Is echt even wennen, komt wel goed. Qua slapen gaat het nu goed. Vivi, ze is ook 's nachts ineens weer wakker geweest de eerste 2 weken ofzo. Nu slaapt ze lekker door tot een uur of 7. Soms is er iets (snotneus, slokje water etc) maar niet meer huilend wakker worden enzo. Overdag slaapt Lune sinds ze naar school gaat helemaal niet meer en dat gaat gewoon goed! Had dat echt niet verwacht. Ze vindt school nu echt superleuk, vraagt elke dag of ze weer heen mag haha. Op vrijdag wil ze nog wel eens een dutje doen 's middags maar dan op de bank. Jemig, ik weet gewoon niet meer welke kids er allemaal jarig zijn (geweest). Mijn excuses Zo leuk om te lezen dat alle kids naar school gaan nu. Wat een verandering he? Oeee, ik ben heel moe. Twee drukke werkdagen achter de rug. Vanmiddag als Timme slaapt en Lune uit school is maar even op de bank een dutje doen. Kan Lune wel even dvdtje kijken. We gaan vanmiddag nog even bij een vriendinnetje van Lune op visite, die ze nog kent van het kdv. Lune wil dat ik haar breng en dan weer wegga, ze wil daar alleen spelen, vindt ze stoer. Maar de moeder en ik willen even bijkletsen dus Lune haar plannetje gaat denk ik niet door. Zien nog wel even.
Debie, zijn die bakkaarten hetzelfde als kopieerbladen? Dus extra oefenstof? Want dan, Meiske, heb je voorlopig genoeg extra materiaal. Wat je eventueel ook nog kunt doen is bij de bieb "juniorinformatie" ophalen. Dat zijn korte teksten met een kaart met vragen over de tekst. Vinden de kinderen ook vaak erg leuk, omdat je een onderwerp kunt uitkiezen dat ze leuk vinden. En op die manier train je het begrijpend lezen ook goed. M.b.t. de woordenschat: waarmee werken ze bij jullie op school? Zou daarvoor echt een pc-programma zoeken. Ik ben wel heel benieuwd hoe het naar school gaan bij Tess vergaat. Nu slaapt ze nog bijna elke middag. Denk dat zij wel af en toe bij de oppas blijft om bij te tanken. Ze heeft er zelf in ieder geval erg veel zin in. Ze is er ook aan toe, want bij de gastouder zit ze continu de grenzen af te tasten. Poeh, word een beetje chaggie van mijn werk op het moment. Het is retedruk, loop continu achter de feiten aan. Paar conflicten gehad met een collega. En waar ik dat normaal prima kan loslaten, kan ik dat nu niet. Zij functioneert gewoon ver onder de maat en als ik haar op zaken wijs, dan kruipt ze bij haar collega's in een slachtofferrol. Ze draait de zaken dan weer zo, dat zij er niets aan kan doen. En de oh's en ah's van de collega's vliegen dan aan alle kanten over de tafel en ik zit op mijn lip te bijten. Erg frustrerend. Daarbij heb ik nu elke week cursus, of 's avonds of een extra dag in de week. En op dit moment vond ik 3 dagen al eigenlijk pittig....nu dus 4 of een avond. Linn is eindelijk niet meer verkouden. Daarom hebben we de inenting ook een maandje opgeschoven. Kan ze even lekker genieten van een snotvrij neusje. Gelijk spuugt ze niet meer en is ze ubervrolijk. Echt zo schetig. Vooral Tess is een mega attractie voor haar. Ichy, ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt. Jakkie, daar ben je dan niet gerust op he. Knuffie. Joma, heb foto's en filmpjes van de vakantie gezien. Jullie hebben je prima vermaakt! Lekker hoor en nu op naar de zomervakantie Vandaag niets op het programma. Jan die heeft aansluitend vanavond cursus, dus ik wil zorgen dat het eten vanmiddag al klaar is en alleen opgewarmd moet worden. Want anders red ik het allemaal niet in spitsuur in m'n eentje.
He vervelend Suus. Dat gevoel van constant achter de feiten aanlopen herken ik erg goed, dat is onderdeel van mijn baan. Ook een reden om dit niet jarenlang vol te houden. Een conflict/gedoe met een collega is al helemaaal niet fijn! Erg vervelend dat ze zich verschuilt en dus geen verantwoordelijkheid neemt voor zichzelf, kan ik ook slecht tegen. En jij ws ook omdat je zelf juist niet zo in elkaar steekt. Succes!
Nou hier niels echt ziek. net opgenomen vanwege uitdroging. arm ding is ruim een kilo afgevallen sinds drie weken terug. zo zielig.
Ach, wat sneu debie! Is hij al langere tijd niet lekker dan? Wat heeft ie? Beterschap voor je kleine mannetje.
Sinds zat diarree en sinds gister spugen erbij. ze zeggen nu ernstig uitgedroogd. straks weer bloedprikken en kijken of alle waardes verbetering laten ziem.
Echt zielig! Hoop dat hij gauw weer opknapt en weer lekker naar huis kan. En de rest niet aansteekt.. Ben je nu bij hem?
Jeetje Debie, dat is schrikken zeg! Maar wat doen ze nu in het ziekenhuis? Heeft hij een infuus? Heel veel beterschap voor jullie kleine manneke! En veel sterkte voor jullie.
ja, infuus met ors. Moet hij minimaal 750 van binnen hebben en van elke poepluier en weer 80 bij. Net weer bloedgeprikt om te kijken of de waardes verbeterd zijn. Zit nu ff thuis met de meiden ga straks terug en blijf daar als t nodig is slapen. manlief is nu bij hem
Ach nee toch... Arme Niels. Dat is zo vreselijk zielig voor zo'n kindje en voor de ouders natuurlijk ook. Ligt hij in het RvP? Dat is iig lekker dichtbij. Hoop dat hij snel weer voldoende vocht binnen kan houden en dus snel weer opknapt. Sterkte ermee.
Hoe is de nacht gegaan Debie? Is Niels weer een beetje opgeknapt? Boney, hoe bevalt je bed in de kamer? En is de lekkage in huis (badkamer?) inmiddels verholpen? Ik ben beroerd en aan de poeperitus En kom de deur dus niet uit. Heb het zooo druk op mijn werk, moet vandaag iets klaar hebben anders komt de plaatsing van een jongere in een gesloten instelling 'in gevaar'. Baal dus als een stekker want ik zit echt elke 5 minuten op de wc Jeroen en Timme hebben het vorige week gehad, duurde een dag dus ik heb voor morgen vast oppas geregeld, ga ik dan nog aan het werk. Ben gister trouwens voor het eerst weer naar de sportschool geweest. Heb Zumba gedaan, niet echt mijn ding. Het dansen enzo wel hoor, maar vond de les niet super. Je kan zelf bepalen aan welke lessen je meedoet of dat je gewoon wil fitnessen dus ik kan per keer bekijken wat ik wil. Volgende week krijg ik fitnessles, leuk.
Goedemorgen, Debie, ben ook benieuwd hoe het is gegaan afgelopen nacht. Maja, shit... Hoop dat je morgen weer aan het werk kunt. Beterschap. Het bed beneden bevalt goed. Ik lig er vaak op. Tessa komt dan bij me liggen als we samen tv kijken, of ze schuift een tafeltje bij en we doen samen een spelletje of een puzzel. De lekkage is hoop ik verholpen. De afvoer onder de douchebak is vervangen. De douchebak is er op nieuw ingezet en toen nog wat tegeltjes opnieuw er tegenaan. Het moest nog even drogen en als het goed is komen ze het vandaag voegen. Dan weer min. 24u drogen. Dus ik hoop het weekend weer boven te kunnen douchen. Handig dat we 2 badkamers hebben, maar boven vind ik toch een stuk fijner. De badkamer beneden heb ik ingericht als washok. De wasmachine en de droger staan er. Ook het droog rek en er hangen drooglijnen. Heb dus nu de was in de gang te drogen staan Maar goed, het is even behelpen, maar gelukkig niet onthand zonder douchemogelijkheid. Tessa is weer wennen op de BS. Ik ga zo wat boodschapjes doen. Even gymschoentjes halen voor op school. En haar winterjas wegbrengen. De rits is stuk en de jas is nog prima. Vind het zonde om nog een nieuwe jas te gaan kopen nu. Het is vast heeeeel snel voorjaar!
Beterschap voor Niels!Wat kan dat snel gaan bij die kleintjes he dat ze uitdrogen! Hopelijk knapt hij snel op. Hier was Sara bijna een week thuis van school. Ik heb haar vanochtend weer gebracht, ze hoest nog wel erg en is ook snel moe. Van de dokter mocht ze weer gaan en zelf wilde ze ook gaan. Vind ik dan wel weer moeilijk om haar te brengen, want ze huilt snel en helemaal lekker is ze nog niet. Ik heb de juf ook maar gezegd als ze zien dat ze niet lekker is of huilt dat ze maar moeten bellen en ik haar dan meteen ophaal.
Thanks voor je sms boney. gaat stukken beter. heeft wat pap op en van de sonde. als bloed goed is vanmiddag naar huis. idd rvp boney
Gelukkig dat het weer beter gaat zeg. Ben ik blij om Net wat boodschapjes gedaan. Heb bij de hema de 1e kleertjes gekocht die ons meisje straks aan gaat krijgen. Zo schattig. Maatje 50. Al ben ik bang dat het wat te groot is. Tessa zwom ook in maatje 50. Zeker van de hema. Valt wat groter. Naam zijn we trouwens nog steeds niet uit Echt balen. We hebben allebei een andere roepnaam. We kunnen gewoon niks anders bedenken. Hij vind mijn naam niet leuk (ouderwets. Nou ja zeg...) Ik die van hem wel, maar die van mij toch net iets leuker.
Debie,gelukkig gaat het beter met hem! Hopelijk mogen jullie vanmiddag naar huis! Boney, ooh maar wij helpen heel graag met deskundig advies hoor! Of een anonieme poll ofzo?Ik ben benieuwd!!!
hoi Allen, nou hehe ik heb alles weer bij gelezen.... Allereerst natuurlijk Beterschap Niels.... bah dat is echt nooit leuk... hopelijk mag je vanmiddag lekker naar huis. Verder heb ik natuurlijk echt alles gelezen ben 2 uur bezig geweest... zelfs ook een nieuwe gespot... WELKOM.... Iedereen gefeleciteerd met de BEEBS... Hoe gaat het hier... nou je kan wel zeggen UPS en DOWNS een nieuwe start maken is echt niet makkelijk ben ik achter gekomen... Wederom had ik een leuke baan... maar die staat op het punt failliet te gaan dus werd mijn contract niet verlengt.. gelukkig heb ik vanmiddag wel weer een sollicitatie... En Daan (welke overigens nogsteeds de leukste liefste en lekkerste is )) en ik hebben een huisje gekocht!!!! en wat voor 1... misschien hebben jullie het al gezien op facebook.. ik ben zo blij met deze nieuwe start... NICK!!! tsja wat zal ik daar eens over vertellen gaat over een paar maanden naar de grote school, gaat HAVO/VWO doen en heeft een vriendin... mijn hemel wat gaat dat snel mijn kleine beertje is echt een grote beer aan het worden.. maar nogsteeds een heerlijk kind waar in super trots op ben... hij doet het allemaal zoooo vreselijk goed..... ELISE Ja dat is nogsteeds elise, eten nogsteeds een drama, zit op school ze vinden haar daar heel vrij, helemaal niet verlegen en zegt wat ze denkt!!!!! oh ja ja!!!!!!! Elise heeft nogsteeds een geheel eigen willetje.... bijv. ik bracht haar van de week naar school en het kaartje op haar stoel lag naast een jongetje... nou echt dat ze niet naast een jongen ging zitten he... natuurlijk heb ik alles geprobeerd om haar gewoon op die stoel te krijgen maar NEEEE ze liep rustig naar de JUF en zei... ik ga niet naast Milan zitten ik hou niet van jongetjes.... en de juf moest lachen.. nou lekker daar gaat mijn opvoeding..... Elise is ook nog niet echt zindelijk snachts overdag wel dat gaat prima... Daan en ik.. wij gaan prima hebben nogsteeds hobbels en bobbels welke we moeten nemen maar we zijn samen zooo sterk... zo dit was weer een update van jullie dwazie!!!! toedels
Boney, uiteraard zijn wij beschikbaar voor deskundig advies Sluit me helemaal aan bij SM. Debie, fijn dat Niels al weer een beetje binnen houdt. Gauw weer lekker naar huis! Ha die Dwaas! Hobbels en bobbels horen erbij he. En jeetje, Nick naar de middelbare school en een vriendin... Dat zijn echt dingen die voor de meesten van ons nog heel ver weg zijn maar voor je het weet is het zo ver.. Lijkt me ook wel weer een hele leuke periode. Ik loop niet meer steeds naar de wc gelukkig. Wel nog beetje raar en gammel in mijn maag en buik, heb ook geen eetlust. Heb ruim 2 uur geslapen net Lune wordt sinds ze naar school gaat met de dag bijdehanter en brutaler.. Hebben jullie kids dat ook? Ik moet ineens weer duidelijk grenzen gaan stellen en loop veel te mopperen, niet leuk. En die opmerkingen van haar soms... Voorbeeldje van gisteren: Ze had de dweil die Timme uit de gang had gepikt op de eettafel gelegd, ze was er mee aan het spelen. Dus ik: 'Lune, wil je die dweil even van tafel halen? Dat is vies'. En ze kijkt naar me en doet niks. Dus ik (al half geirriteerd): 'Lune, haal die dweil even van tafel..' Nog niks. Ik weer (nu geirriteerd): 'Lune, haal die dweil nou even van tafel, hoe vaak moet ik het nog zeggen?!' En Lune: 'Nog twee keer'. Noujaaa zeg! Grapjas is het! Ik moest stiekem wel lachen maar was ook een beetje bozig. Dus heb nog wel kunnen zeggen dat ik het nog 1x zeg en dan de dweil van tafel moet zijn, gelukkig deed ze het toen. Tuthola. Enniehoe, we hebben dagelijks te maken met dit soort acties, opmerkingen, uitdagen, discussies etc. Ik hoor dagelijks 'ja maar..' En dan een betoog waarom ze bijvoorbeeld echt nog wel dat snoepje mag. Hebben jullie kids dat ook ineens zo?