Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm kan niks vinden over 'gewone' winkels... Ben zelf dan ook een enorme online fan :D

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi!

Debie, wat een prachtige kids! Wat een rijkdom he;) Je hebt gewoon 3 kinderen, ik vind je stoer.

Ariel weer beter dus? Iedereen aan de kots geweest?

Mom, ik hoop echt ontzettend dat je mooi weer krijgt tijdens jullie vakantie. En anders komen jullie hier maar een keer opwarmen hoor;)

Het ziekenhuis belde net, mijn moeder is geopereerd en alles was goed gegaan. Ze heeft een bandje om haar blaas gekregen (geloof ik..) ze is namelijk incontinent en daar was ze zo flauw van. Ze moet echt elk half uur plassen. En ze gaan over een maandje naar Canada op vakantie en ze heeft helemaal geen zin om dan daar tussen de beren gaan zitten piesen;)
    Ze ligt nu op de uitslaapkamer en gaat over een uurtje naar de afdeling, rij ik even die kant op.

Timme is weer beter en de kids zijn dus ook op het kdv. Hij hoest nog wel maar was lekker vrolijk vanochtend dus gewoon heengebracht. Kan ik naar mijn mams en bezig met mijn voorbereidingen voor m'n coachingspraktijkje.

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debbie ja die wil ik dan aan de voordeur hangen als de kleine er is, en later op de babykamer als decoratie.
    @ariel ja ik had ook al gegoogled dus denk idd dat het toch online gaat worden

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hallo allemaal...

net even bezig geweest alles gelezen van jullie...

ik ben weer terug van vakantie met 4 kids in een tent... geloof dat ik toch weer aan vakantie toe ben.. nee hoor ging allemaal prima...

koes koes

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hey Dwaasje,

Hihi 4 kids in een tent, mij kan je dan weg dragen geloof ik haha :D

Maar jullie hebben wel genoten ??

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hey arie...

het was een hele grote tent...en ik zag er inderdaad heel erg tegenop maar het is mij echt meegevallen...

ja ik heb redelijk genoten... maar kijk nu toch wel weer uit naar volgende week dan ben ik een weekje vrij...

en dan zonder kids... das minder want daar zie ik dan wel weer heeel erg tegeno..twee weken zonder mijn kiddies.... argg!!!

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oeee 2 weken is dan ineens heel lang! :(

Gaat de BBQ nog trouwens?? :D :D

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja maar ik ga ze wel opzoeken hoor...want 2 weken hou ik echt niet vol...

ja voorals nog gaat de bbq door.. of het moet heel slecht weer zijn dan niet hoor...

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ghehe gaan we dan gourmetten :p

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja gourmetten haha ik heb maar een inieminiehuisje he hahaha...

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whaha :D Nog gezelliger, allemaal opgepropt :D

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    whahah komt vast goed meis....

ben je nu aan het werk?

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    meiden ik kom helaas niet op de bbq de rit is me toch echt wat te lang en heb dan al drukke week, woe t/m vrijdag logeetje om mijn vriendin uit te helpen en dan zondag feest van mijn oma die word 90 jaar.
    jammer als ik die week niets had was ik zeker gekomen, als alles meezit vertrekken we de maandag erna ook nog voor paar dagen op vakantie

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ohhh jammer viv maar heel logisch natuurlijk

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jammer hoor Viv!

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hoiiii

Mooie foto's DEBIE!!.. lekker ventje NIELS... en je meiden.. wat zijn ze groot alweer..

KIKKERT.. gefeliciteerd met je meisje...gaat hard he..

NIEKYN..Mooie taart meid

BBQ.. voor zover het nu staat ben ik erook bij.. moet alleen nog ff oppas regelen voor de jongste 2.. paps maar s ff bellen..

HIer.. sja.. gaat beter.. beetje op en af.. maar wel beter..
    Morgen weer naar t werk.. omdat ik officieel langdurig ziek ben (langer dan 6 wkeen) moet er na de evaluatie van de arboarts een plan van aanpak gemaakt worden met mij en werkgever.. prima.. dat moet dus morgen.. niet dat er iets te plannen valt, maar goed..
    8 aug weer terug naar de arboarts en dan heb ik 5 weken vakantie.. dus voorlopig nog even niets... kan me ook nog niets bij werken voorstellen overigens.. concentratie is nog steeds ballllll.

Woensdag dan intake bij psych.. ben benieuwd of dit wel klikt.. hope so..dan savonds naar predikant gesprek en donderdag naar de HA.. en dan staat de hele week weer vol gepland..;)..

Kinderen beginnen oma nu wel heel erg zat te worden (ik ook trouwens) dus hiervoor gaan we zoeken naar alternatief.. vriendin die vaste dag de kids ophaalt in de vakantie en mijn vader die een vaste dag hier komt of de kids daar.. en ik wil zelf ook weer proberen de zorg wat op te bouwen.. vooral Lisa heeft t moeilijk en van Jur kan ik het niet zo goed peilen.. hij lijkt er goed mee om te gaan... De kleintjes doen t prima.. Marijn is in tegenstelling tot vorig jaar echt zo veranderd.. hij is lief, gezellig, een grappenmaker, zorgzaam.. echt zo heerlijk.. Anna is mama-minded, maar als ik er niet ben vind ze iemand anders ook prima..

MOM.. whahaha.. ik moest denken aan de combi.. ED en Salsa..whahahaa.. nou dat wordt m niet.. die heupen van ED zitten zo vastgeschroefd.. daar krijgt niemand beweging in.. ;) en buiten dat hebben wij het zondagverhaal hetzelde dus pas ook ik..

Verder valt er niet zoveel te vertellen.. ik maak niet zoveel mee...

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Misschien een hele stomme vraag hoor, maar doen jullie dan helemaal niks op zondag???

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dat vroeg ik me idd ook af, hier doen we dn juist vanlles en mogen alle winkels wel open zijn

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zo, papa naar de vergadering van de oudercommissie, kids allemaal op bed, heerlijk mama tijd.

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

Debie wat een leuke foto van je gezinnetje!!!
    Echt zo´n voorbeeld gezin,leuk hoor!

Deel Deze Pagina