Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hallo schatjes patatjes!

Ik had gisteren een heel verhaal getypt, viel internet uit dus alles weg. Sjezus:x Toen had ik geen zin meer.

Ben zo benieuwd wanneer babyBoney geboren wordt! Spannend hoor.. Ik vind eigluks dat je elke 2 uur een meldplicht hebt:cool:

Arme Tess met dr gebroken pootje. En het zit jou even niet mee Suus. Hoe gaat het met je vriendin? Wat hebben die mensen een boel voor hun schoenen zeg..

SM, niet gaan sporten hoor! Als je ziek bent is dat echt heel ongezond. Beterschap, ziek eerst maar even uit.

Hier alles ok. Timme is wel ziek geweest gister en eigenlijk vandaag ook nog wel. Overgeven en koortsig. Gelukkig niet heel erg en hij had gister al weer wat drinken binnen. Vandaag is zo'n lam dagje. Hij hangt een beetje rond, piept wat, speelt wat, sabbelt es op een biscuitje, neemt een slokje drinken, wil knuffelen, dan weer niet etc.
    Lune is bij een vriendinnetje van school. Het liefst gaat ze elke dag ergens spelen;)
    Mijn vader haalt haar zo op en brengt haar thuis. Lief he? Dan hoef ik niet met een zieke Timme in de auto.
    Ik hoop trouwens met heel mijn hart dat wij niet nog ziek worden nu.. Jeroen en ik gaan volgende week 2 dagen naar Nijmegen, lekker relaxen. Mijn ouders passen op de kids.

gnhbgnjfnxnfn fxnbr 54nvbbfnfvgyjh4hn vbvbc

Dat was Timme even:D

Ik ga hem even aandacht geven, hij is heeeeeeeeeel sjielug;)

2. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Suus, dikke knuffel ! Alles komt weer eens tegelijk logisch dat je daar niet tegen kan. Mag dat gips er nu al af ?

Maja, beterschap met Timme, zo te horen is hij al aan het opknappen. Lekker een paar dagen weg zonder kids!

Ik ben wel gaan sporten vanochtend, voel me ook een stuk beter.

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Fijn SM!

BOOOOONEYYYY!!!! Meldplicht!!!!!!!

4. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ja idd Boney! Niet sneaky gaan bevallen hé!
    Zaterdag is echt een bevaldag vind ik.
    (Ben twee keer op zaterdag bevallen)

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Oeps... Sorry. Helemaal vergeten vanmorgen. Maar er is niks aan de hand hier.
    Zal er morgen aan proberen te denken ;)

6. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ooh Boney nog rustig dus! Ook nog geen voorweeen?

Ooh ik ben zo zielig. Ik ben snip verkouden, koude rillingen, zweten,keelpijn en mijn hele lijf doet pijn. Ik ben ook nog eens alleen de hele week, man is een weekje weg. Ik neem nog maar een antigriep cocktail en duik mijn bed in. Ik hoop echt dat ik morgen weer beter ben.

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    boney zoals je beschreef ' s nachs de weeen en dan tessa doorslapen en thuisbevallen had ik met niels, echt zo relax. Paul wilde ook ziekenhuis, ik had aangegeven dat ik thuis ook best wilde, geen must maar zou het prima vinden. Aangezien hetzo snel ging en zo relaxt is het woord ziekenhuis nooit genoemd, zelfs door manlief niet, gewoon door hoe de vk deed. hoopt t voor je, mij goe bevallen

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Thuis bevallen vond ik ook heerlijk, gewoon lekker op je eigen stekkie weeën wegpuffen en relax bevallen. En fijnste vond ik nog daarna gewoon in eigen bed kunnen stappen heerlijk

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen! Geen weeen hier.

Debie, lijkt me echt heerlijk zo. We zullen wel zien.

Ik weet niet goed wat voorweeen zijn sm. Bij tessa niet gehad. Nu heb ik wel VEEEEL harde buien. Echt veel. 10 tallen per dag. De meeste doen geen pijn, maar voelen gewoon vervelend. En af en toe wat lichte menstruatiekramp.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nog geen BabyBoney. Oei oei, duurt niet lang meer..

SM, beterschap! Ik zei toch dat je niet moest gaan sporten:cool::p
    Lekker in bed vandaag, dan ben je morgen vast een stuk beter.

Jeroen is met mijn vader en broer een mega houten speeltoestel aan het ophalen. Hebben we gekocht via mp, het ding is 3 jaar oud. Ze zijn met 2 aanhangers heen, ik hoop dat het een beetje lukt;) Is een speeltoren met dubbele schommel aan de ene kant en een glijbaan aan de andere kant. Onderin de speeltoren is een zitje, 2 bankjes en een tafeltje.
    Staat vast mooi naast de trampoline;) Hele tuin vol met lelijke speelgoedmeuk, maar ach, als de kinderen maar plezier hebben;)
    De veranda ga ik leuk maken, ik wil een steigerhouten loungebank met leuke kussens enzo.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha maja klinkt bekend. Ach kids vinden het leuk en dan is het toch relaxt voor ons als ze er lekker mee spelen

12. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja, ooh ik ben benieuwd klinkt heel erg... uuh indrukwekkend :)
    Enne als ik een tuin zou hebben dan zou ik dat ook doen hoor, is toch heerlijk als ze lekker kunnen spelen.

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    En toen was ik aan de beurt.. overgeven en diarree. Buikgriep dus. Man, wat ben ik beroerd. Blegh.

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh jee maja, beterschap! en zo'n tuin vol kindermeuk: heerlijk als ze er ook lekker mee spelen! En daarna als ze groter zijn gewoon weer eruit gooien ;)

Ik zit weer thuis met een zieke Finn (gister thuis gekomen uit maastricht met 40,5 koorts.) Zullen ze op het werk ook heel leuk vinden.
    Gisteravond mail gestuurd dat ik stop, en straks even telefonisch contact opnemen.

15. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik moest hier echt even op reageren. Ik kan me heel goed voorstellen dat jij het te ver vind gaan. Zelf vind ik het ook schandalig dat ze dat hebben gedaan. Oke wat hij heeft gedaan kan niet maar aan de andere kant hij is pas 4jr oud.
    Ik las dat ze met 28 kinderen in de klas zitten? Ook al zo'n bende dus. Keano zit momenteel met 34 kinderen in de klas. Het is gewoon erg!

16. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Boney: het schiet al lekker op bij jou. De laatste loodjes.

Maja: heel veel beterschap. Moest wel lachen over een tuin met kindermeut. Dat is hier idem dito,een hout speeltoestel met glijbaan,huisje en 2 schommels,mega grote trampo en dan nog als dat speelgoed.

Sm: fijn dat je je beterder voelt. Ben wel erg benieuwd dus ik vraag het maar even hoe warm is het bij jullie????

Ik las dat Tess dr armpje heeft gebroken germ fijn dat ze er geen last van heeft.
    Jullie krijgen ook een hoop voor jullie kiezen zeg! Dikke knuffie!!

Verder gaat het hier goed,Keano doet het zover als ik weet best goed op school. Merk wel dat hij het eng vind met zoveel kindjes in de klas. Vind ik niet gek 34 stuks pffff. Respect voor de juf!

Jimmy tja heeft sinds gisteren zijn voortandje eruit. Het is geen gezicht haha. Doet het goed op school,gaat erg graag!

Giovanni,tja das me beer doet het ook prima op het rekenen na en ze gaan nu eindelijk onderzoeken hoe het kan dat rekenen hem niet lukt.
    Ben daar afgelopen Donderdagavond tijdens een oudergesprek flink over uitgevallen! In gr 3 was het probleem al bekend en het wordt steeds erger en hij raakt steeds verder achter. Nu weer een achterstand van een jaar! En zit nu bijna eind gr 6.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Geen weeen

18. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja beterschap! Bij jullie is het echt ´wie van de vier´ wat betreft ziek zijn hè? En overgeven en buikgriep is voor mij echt het ergste wat er is blegh!

Debora, beterschap met Finn! Ga je vandaag dan ook bellen met het werk? Rot dat het zo moest lopen maar als het niet kan dan kan het niet.

Boney heeft weer aan de meldplicht voldaan!

Lianda, jeetje 34 kinderen van die leeftijd in een klas???Vind ik echt heel veel. En dan met 1 juf? Hier ligt de max op 25 kinderen in een klas, maar door de bezuinigingen kan dat ook omhoog gaan.

Hier ben ik nog steeds beroerd. Spierpijn in mijn hele lijf, ik word wakker s´ochtends in een kletsnat bed. Was wel pittig ziek zijn en helemaal alleen 2 kinderen verzorgen & entertainen.
    Ik heb gelukkig vandaag en morgen nog vrij. Woensdag moet ik werken, ik hoop dat ik dan opgeknapt ben en anders moet ik maar naar de huisarts en dat zij me dan maar een paar dagen rust voorschrijft. Hoe ik me nu voel kan ik in ieder geval niet werken.

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    beterschap sm!
    Bij jullie ook bezuinigingen op het onderwijs. Ik vind dat zo dom, is toch het laatste waar je op bezuinigingen moet!

Ik heb met het werk gebeld. Ze vonden het erg jammer, want ze vond me helemaal op m'n plek. Vroeg me of ik nog over te halen was. Maar word morgen wel weer verwacht op het werk (en als Finn niet beter is, heb ik een probleem want m'n schoonmoeder is op vakantie, marc zit met zijn werk) En moet uitwerken tot 5 april.

20. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Debora, laten we dan maar hopen dat Finn morgen weer beter is. Maar als hij ziek is dan is hij ziek. Heb je eventueel nog vakantiedagen die je kan opnemen?

Deel Deze Pagina