Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou niet echt want was nog maar net begonnen...

2. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ooh sorry wist niet meer hoelang je al daar aan het werk was.
    Maar voor iedere gewerkte maand heb je 2 vakantiedagen, tenminste hier is dat zo.

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    dan zou ik er 2 moeten hebben. Ik heb er in januari gewerkt, toen 6 weken naar school en nu sinds 5 maart weer. Maar elke periode een eigen contract, dus dan heb ik er nu 2

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!
    Alles prima hier. Peter is Tessa naar school brengen. Op dinsdag altijd drukke dag. 2x naar school (alleen dinsdag en vrijdag, de rest alleen 's morgens) en dan ook nog gym vanmiddag. Ik zie dat gesjouw niet zitten. Zo vaak in en uit de auto. Peter komt wat eerder naar huis en haalt ze om 5u op van gym. Scheelt mij weer 2 rondjes.
    Vandaag weer lekker van de zon genieten. Ben al flink verkleurd :D Heb een lekkere bruine toet ;) Dan zie je er gelijk al een stuk beter, gezonder en uitgeruster uit.

Ik word trouwens zo gek van de mensen, soms wild vreemden, die vragen of ik het al zat ben. Het is echt een standaard vraag. Zelfs bij de kassa. Ik hoor het echt een paar x per dag.
    Nee, ik ben het nog niet zat. ;)

Ik heb wat foto's geplaatst in het april topic. Heb even de tekst hier gekopieerd.

Bekijk bijlage 233338

Bekijk bijlage 233339

De commode is nog rommelig en het hemeltje wil ik nog iets hoger hebben. Het bedje komt ze voorlopig nog niet in. Ze komt eerst in de wieg naast mijn bed.
    De kapstok wil ik misschien nog wit verven en de haken dan zilver. Maar dat doe ik dan toch pas na de bevalling.

Nog 1.
    Bekijk bijlage 233340

Bekijk bijlage 233341

De wieg staat dus op onze slaapkamer.
    Wij hebben een oud huis (1861) en het voorste gedeelte boven is opgeknapt zoals je ziet op de foto's. Onze slaapkamer en de badkamer boven zijn nog erg oud zoals je ziet. Dat is ons volgende project ;) Het bed hebben we het weekend een kwart slag gedraaid en dus ziet het er allemaal een beetje kalig uit.

De stoel op de babykamer komt nog in de hoek te staan.

5. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Enne Debora is Finn weer goed genoeg opgeknapt om te gaan werken?

Boney, leuk fotoverslag :) Mooi kamertje! Hebben jullie het ledikantje en meubels nieuw gekocht of zijn die nog van Tessa geweest? Vind het altijd zo leuk uitzien zo´n schuindak.

Hier nog steeds niet lekker. Het gaat met vlagen goed, om daarna weer helemaal in te storten. Echt rot dat mijn man er niet is. Maar ik moet dus zelf de meiden ophalen en ook eten maken enzo en zelfs dat is me te veel. Ik ben wel gisteren al naar de dokter geweest, omdat ik het niet zie zitten om morgen te gaan werken zo slap als een vaatdoek. Arme dokter is een soort van spreekuur voor noodgevallen. Maar je moet daar dus ook heen als je een bewijs nodig hebt voor je werk dat je niet kan werken. Nou ze begint om 15:00 en om 15:00 zaten er al echt waar 40 patienten. Ik was na 1 uur en 40 minuten aan de beurt ;) wahaha ze zag er helemaal gestoord uit, zou ik ook worden van zoveel patienten in zo´n korte tijd. had een blikje cola op haar buro staan waar ze zo nu en dan uit slurpte. Ze onderzocht me,vroeg me niks, dus ik probeerde nog te vertellen waar ik last van had. Maar ik dacht toen laat maar ik wil alleen maar een bewijs voor het werk, ik weet ook wel dat ik met griep gewoon moet uitzieken. Ik kreeg maar liefs 5 verschillende medicijnen voorgeschreven :$ ook antibiotica ?!

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mooi kamertje Boney! Nouja, kamerTJE, ik vind het een behoorlijke grote kamer. Fijn voor als ze straks wat groter is. Ik merk ook dat Lune haar kamer ineens leuker gaat vinden, ze speelt er niet alleen maar wel met vriendinnetjes. 'Mam, mogen we naar boven?' Zo lief vind ik dat.
    We hebben net een nieuw bed voor haar besteld, eentje van 1.40m breed. Ze kan geen (half)hoogslaper in haar kamertje, te klein en te schuine wanden dus dan maar zo.
    En die vraag 'ben je er al zat van?' Erg he.. Ik antwoorde toen trouwens standaard 'ja, heel erg' :D Maar dat was ook zo.

Ben ook benieuwd of Finn weer beter is. En zo nee, hoe heb je het opgelost Debora? Lastige dingen zijn dat he. Kan je niet compenseren? Dat je een andere dag de gemiste dag inhaalt als je schoonmoeder wel kan oppassen? En anders jammer dan hoor, je gaat er toch weg:cool:

SM, en je weet niet wat je hebt?:$ Bijzonder, je krijgt een tas vol medicijnen mee maar zonder gesprek:D Rare jongens die spanjaarden:D
    Wel k*t dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Klinkt als flink griep met een ontsteking ergens. Keel, holtes, longen, oren? En je kan nu natuurlijk ook niet goed uitzieken met de kids om je heen, eigenlijk moet je gewoon nog 2 dagen plat. Maarja, is niet te doen dus. Beterschap!

Ik ben weer een beetje opgeknapt gelukkig. Gister voor het laatst overgegeven en de hapjes vla van vanochtend en het beschuitje van net zitten er nog in, hoera:) Ben nog wel heel slap en heb hoofdpijn, maar heb gister ook niks gegeten en gedronken dus logisch. Zal morgen wel weer helemaal fit zijn. Nu maar hopen dat niet alsnog Lune en/of Jeroen ook nog ziek worden..

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeej, vrienden van ons hebben vanmiddag hun 2e kindje gekregen. Een meisje, Mirte:)

8. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Gefeliciteerd ook een leuke naam!

Wahaha ik moest net even heel hard lachen....
    Nora pakt een stoel schuift hem bij het raam en gaat erop staan. Ik haar uitleggen dat dat niet mag omdat dat heel gevaarlijk is, als ze wilt kunnen we samen naar buiten kijken maar alleen samen met mama. Ze draait zich om en zegt : Nee mama ik wil zelf kijken, niet samen met mama, want ik ben heel groot! *en dan met de handjes in de zij* pffffffffffffffffff ik zou haar bijna geloven.

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    mooooi!! de kamer van Eva is echt leuk!

SM: wahaha geweldig zo'n opmerking! en ook nog steeds ziek.. Ik zou die medicijnen eens goed nalezen ;)

Finn was gister weer aardig opgeknapt, maar vanochtend kon marc weer als een speer terug fietsen naar den bosch want hij had weer hoge koorts. Net ook nog. (40 graden) We zijn zelf ook ziek nu maar het werk van beide werkt niet zo mee. Dus gelukkig kan opa morgen.
    Ik moet nog tot 1 mei uitwerken, volgens mijn contract zat ik nog in mijn proeftijd maar omdat het niet mijn eerste contract is (in januari ook gewerkt daar) geldt dat niet meer (?) Baal behoorlijk voor de kinderen

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen.

Meldplicht.

11. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Hier weer redelijk opgeknapt, vannacht weer eens goed kunnen slapen zonder het hele bed nat te zweten.
    Mijn schoonzusje is nu hier die past op de meiden als ik morgen en overmorgen moet werken.

Debora pfff nu zelfs nog tot 1 mei uitwerken..... heb jij dan zo´n lange opzegtermijn?Meer dan een maand?

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nog niks boney?

Sm: fijn dat er iemand op de meiden past. Woont ze in de buurt?

Nee is gewoon een maand opzegtermijn, gerekend vanaf de 1ste van de maand

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Fijn dat je weer wat bent opgeknapt SM!

Boney meldplicht: check:D

Ik ben gewoon nog steeds niet lekker. Misselijk, geen eetlust en af en toe darmkramp. Mijn moeder is nu ook ziek geworden, ook buikgriep. Jeroen en ik zouden morgen dus een nachtje weg en naar de sauna enzo maar ik weet niet of ik daar nu wel zin in heb. Om half beroerd in de sauna te zitten en 'lekker' uit eten en shoppen.. moet er niet aan denken. Baal er wel flink van.
    We beslissen vanavond of we gaan of niet. Ook omdat mijn moeder nu dus ziek is en zij en mijn vader zouden oppassen.

14. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja balen zeg dat je juist nu niet lekker bent !!

Debora krijg je het dan wel nog geregeld tot mei?

Schoonzusje woont op 2 uur dus helemaal niet in de buurt, wel lief dat ze komt helpen dus.

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nee, nog niks hier ;)
    Kan nog wel max 21 april worden hoor. Dus niet te hard van stapel lopen. Heb zelf 4 april in m'n hoofd. Dat is volgende week woe.
    We zullen zien.

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    beterschap maja! balen zeg van je dagje/nachtje weg...
    Ben zelf ook zo beroerd en mij zou je er nu geen plezier mee doen. maar ja aan de andere kant...

goh je schoonzusje komt idd van ver sm. fijn dat ze komen kan!

de opvang loopt nog tot 1 juni, dat scheelt. Maar ja als ze zo ziek blijven/ worden dan zitten we idd met een probleem.

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb jullie gruwelijk verwaarloosd de afgelopen tijd. Sorry daarvoor.
    Vanaf hier haak ik weer aan als dat mag:)

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    ik lig in bed met een baby in mn buik. niks aan de hand nog. slaap lekker

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    maja, balen van je nachtje weg samen. hoop dat je snel opknapt.

We zijn nu def. uit de namen. Het blijven er 2. vanavond definitieve proefdruk laten maken van het kaartje. wordt erg leuk. tessa heeft iets getekend.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

BIB check.

Ik lig nog in bed. Onrustige nacht. Veel dromen en wakker zijn. Over een half uur gaat mn wekker.

Deel Deze Pagina