Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Wahaha Boney wat een droom. Toen ik zwanger was had ik idd ook van dat soort dromen ;)

Ik was net alleen met de meiden winkelen. Was goed gegaan, had wel het zweet op mijn voorhoofd staan. Stonden we in de rij te wachten, had Nora dus haar broek en onderbroek naar beneden gedaan en stond te draaien met haar billen en in het Spaans te roepen ´kontje´ ´kontje´ (Heeft ze van een of andere domme tekenfilm) En het mooie was ik had het niet door dat ze haar broek en onderbroek naar beneden had, was weer lekker voor schut.

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha sm geweldig. (al begrijp ik dat het voor jou minder is)

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    waha was het chin chen? (als je dat zo schrijft?)

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow jee... Zou me ook schamen.

Goedemorgen. Ben ook maar aan wordfeud en drawsomething begonnen. Dan duren de nachten misschien niet zo lang. Ik ben bothje81.
    Simon is niet geweest vannacht. Flauw zeg. ;)

5. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    :( Ja chin chan heet dat. Thuis kijken ze dat ook helemaal niet.

Boney,ooh jammer dat Simon niet is langsgeweest ;)

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    heb je uitgenodigd botje

Hier is niels aan het lopen geslagen, zo trotst op ons kleine ukkie. Nu eerdaags maar voor schoenen kijken, hihi

7. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Debie, wow wat vroeg zeg!

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whaha Sm, ik zou me ook kapot schamen:D

Boney, heb je ook al toegevoegd, maar dat had je waarschijnlijk al gezien.

Wauw Debie, Niels is echt vlot! Super hoor!

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vanavond gezellig uit eten geweest met Piet. Was echt al lang geleden dat we samen ergens heen zijn geweest. Wat een rust aan tafel zeg. Geen gejengel en honderd keer met iemand mee naar de wc;)

Nu nog even tv kijken. Zo meteen naar boven. Ipad mee om nog wat woordjes te leggen en wat te tekenen.

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ook met draw ben ik susanoa....kom morgen uitgebreider reageren.

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuk al die spelletjes. En ik wilde er juist niet aan beginnen omdat ik weet van mezelf dat ik er dan te veel mee bezig ben en dat blijkt ;) Maar goed, wel leuk!

Hier alles rustig. Vandaag 1 april. Wilde graag een april kindje en dat gaat iig gebeuren. Maar vandaag liever niet ;)
    Ik zit in het bestuur van de buurtvereniging en we gaan zo eieren zoeken met de kinderen. Leuk. Jammer dat de lucht betrekt en er wind is. Je kan echt niet zonder winterjas, maar het is droog!

Fijn weekend verder.

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi! Nog even een melding van mij. Niks aan de hand.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    fijn dat alles nog rustig is boney, op 1 april geboren worden is toch wat minder :-D Maar hoop wel dat ze gauw komt!

Hier zijn we met z'n allen de hele week ziek geweest. Hopelijk morgen weer een normale dag!

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goedemorgen dames

sorry dat ik jullie zo verwaarloos, maar heb het druk druk druk, en ook veels te weinig energie als ik thuis kom van mijn werk ben ik kapot en dan moet ik nog zoveel pffff
    probeer vanaf hier weer in te haken

@botje benieuwd wanneer jullie kleine uk komt hoor

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen:)

Alles nog rustig Boney?
    Hoe was het gisteren met eieren zoeken? Hebben jullie ze allemaal weer gevonden?
    Zondag ga ik ze hier in huis (of als het lekker weer is buiten) verstoppen voor de kinderen. Zelfs Stijn vindt het nog leuk om ze te zoeken. Er is wel eens een jaar geweest dat we er een paar niet konden vinden. Die vonden we dan een paar maanden later pas weer terug.

He bah Debora, wat een ziekenboeg. Griep gehad allemaal?

De kids zijn allemaal weer naar school. Straks even bij de buuf om een bakkie. 't Oude mensje is al 79 en vroeg iedere keer als ik haar zag wanneer ik nou weer eens een bakje kwam doen;) Ze vindt het natuurlijk erg gezellig. Ik heb er niet zo'n zin in vanochtend:)
    Ik heb waarschijnlijk vannacht verkeerd gelegen. Erg last van mijn nek. Kan niet naar links kijken. Hopelijk is het binnen een paar dagen weer over, want het is best pijnlijk als je in een onbedacht ogenblik er even niet aan denkt en tracht je nek naar links te draaien.

Woendag komt een mannetje van een interieurwinkel de ronde ramen boven opmeten. De kinderen hebben na bijna 2 jaar nog steeds geen gordijnen oid voor de ramen. Het zijn half ronde ramen waar geen gewone gordijen opgehangen kunnen worden. Erg vervelend. Vorig jaar heeft er al een mannetje naar gekeken en toen berekend dat er alleen maar shutters voor konden à €800. En we hebben 4 van die ramen...
    Hopelijk komt deze man met een iets voordeliger oplossing. Nu het 's avonds weer langer licht is is het wel fijn als je de slaapkamers wat donkerder kan maken.
    Zo, en nu snel even wat in huis opruimen. 't Is niet echt een bende, maar even stofzuigen en dweilen moet echt gebeuren.
    Tot later!

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Gisteren een niet zo fijne dag gehad. Na het eierzoeken erg moe en de rest van de dag eigenlijk op bed gelegen beneden met pijn. Voelde me erg onrustig. Het gevoel van onrustige benen, maar dan door je hele lijf. Blegh. Ben gisteravond laat naar bed gegaan en heb goed geslapen vannacht.

Vanmorgen vroeg ging ik even plassen, let ik niet op en stoot keihard met m'n tepel tegen de deurknop aan. AUW. Zit er gewoon een schaafplek. Doet echt zeer. Lekker als daar vandaag of morgen een baby aan gaat zuigen ;)

Vandaag ook niet veel op de planning. Verder dan school, wuper en schoonouders kom ik eigenlijk niet. Vanmiddag VK en even naar de hema. Tessa's hemden zijn opeens allemaal tekort.
    Ik blijf echt niet thuis zitten en gaan zitten wachten, maar verder dan 10/15 min. ga ik niet meer van huis.

Meiske, het eierzoeken was erg leuk. Niet zo heel veel opgave deze keer. 10 kindjes. We hadden 60 gekookte eieren verstopt, die zijn ook allemaal gevonden en die mochten ze daarna verven.
    Toen nog een paasbrunch met z'n allen.
    En je nek, dat doet zo'n zeer. Heb ik ook wel eens. Een sjaal om doen helpt bij mij altijd. En warmte. Succes.

SM, ik heb vannacht over jullie gedroomd. Ik was bij jullie op bezoek en je had heerlijk gekookt. Als dessert ijs met een geweldige fruit salade. Nora zat naast me en vrat zich helemaal vol aan de watermeloen. Ze bleef eten.

Ik ga nog een wasje opvouwen, of eigenlijk 2. En dan maar weer plat.

Tessa vanmorgen, zo schattig. De poes lag aan het voeteneinde van m'n bed te slapen. Ze gaat er naast liggen en fluisterde heel zachtjes: 'Friem, denk jij wat ik denk? Mijn zusje wordt vandaag geboren'
    Van mij mag het...

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi!

Nog geen babynieuws dus. Ben benieuwd of je gevoel uitkomt Boney en je overmorgen gaat bevallen.. Zou leuk zijn:)

He jakkes Debora, allemaal tegelijk ziek? Dat hebben we hier ook een keer meegemaakt, ik weet niet meer hoe we toen voor de kinderen hebben gezorgd maar we hebben het blijkbaar overleefd. Inmiddels weer helemaal fit?

Hihi, heb wel even gelachen om die actie van Nora. Tutje:D

Wat rot Meiske, dat je zo'n last van je nek hebt. Misschien hete douche erop en insmeren met een of ander goedje?
    En als er shutters voor ramen kunnen, kunnen er volgens mij ook gewoon luxaflex voor hoor. Moet je misschien op maat knippen maar dat is te doen. Shutters zijn prachtig maar idd niet te betalen..

Ik ben nog steeds niet fit. En vandaag dus thuis gebleven. Heb er vanochtend een potje om staan janken maar dat is nu klaar. Ik wil niet met buikkramp, een misselijk maagje en lood in mijn benen op mijn werk zitten om vervolgens dan de hele week weer gevloerd te zijn. Het is een raar griepje, elke keer als ik iets ga doen komt de buikkramp weer opzetten en ik ben ongelofelijk moe de hele tijd. Heb het halve weekend geslapen. Mijn moeder heeft precies hetzelfde, heel maf. Normaal duurt een buikgriepje 1 of 2 dagen maar deze blijkbaar niet. Nouja, morgen vast weer fris en fruitig. Moet, mijn werk stapelt zich op.

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ahh, wat schattig dat Tessa dat tegen de kat zei! Zij heeft natuurlijk al wel zin om met haar babyzusje te kroelen!
    Auwie, die tepel klinkt erg pijnlijk. Nog maar heel even wachten dan met bevallen;)

Maja, bij jou blijft het erg hangen, dat griepgebeuren. Vervelend hoor! Je hoort het van meer mensen dat ze er langer last van hebben. Blegh, niks aan. Wel verstandig dat je vandaag thuis bent gebleven. Hopelijk knap je snel weer op.

Ik mag nog even duimen, maar tot nu toe zijn we niet ziek geweest deze winter/begin van de lente. Echt heerlijk. Geen gekots en geschijt:D

Ben net bij de buurvrouw geweest. Was eigenlijk best gezellig. Het mensje straalde de hele tijd van een beetje aanspraak.
    Nu snel even het oud papier in de auto zetten en naar de papiercontainer rijden. Vind dat altijd zo'n klotetaakje. Mijn moeder (die een dorp verder woont) heeft al zo'n handige papiercontainer thuis. Die wil ik ook!

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Beterschap Maja! buikgriep is echt afschuwelijk!

Wij hadden een ander virus met keelontsteking en zeker 3 dagen hoge koorts. Nore heeft het er nog het beste afgebracht: maar 1 dag koorts maar nu wel nog erg verkouden. Finn is echt van zondag tot vrijdag niet goed geweest, arm ding. Marc van maandag tot zaterdag (maar eigenwijs toch gaan werken) En ik van woensdagmiddag tot gisteren.

Wat lief van Tessa zeg! en auwwww dat is heel pijnlijk, je tepel schaven. Hoop dat het genezen is als de kleine komt.
    Leuk paaseieren zoeken, doen wij volgende week. Als Finn dat snapt. Denk dat hij er de logica er niet van inziet. (waarommmm??? zou je eieren verstoppen, dan zoeken. Je kunt ze ook gewoon uit de kast pakken en schilderen ;) )

Meiske: hoe komt het dat je zo'n last hebt van je nek? verkeerde beweging? goed warm houden hoor!
    Schutters zijn idd prachtig maar voor dat geld is iets anders misschien wel net zo mooi ;)

Ik voel me een beetje schuldig dat Nore nog zo snotterig was toen ik haar naar het kdv bracht. Ik hoef vandaag dus niet naar school. Heb net boven eens grondig opgeruimd en gezogen enzo. Was al een eeuwigheid niet gebeurt. Zo nog even de badkamer poetsen.
    Was zo nodig en op de een of andere manier kom ik er niet aan toe met de kinderen erbij. Nore die gaat dan alleen maar achter me aan lopen jengelen. Haar laten meehelpen wil ze ook niet. Ze moet dan perse op de arm etc... Doe ik niet, maar echt schoon wordt het toch ook niet op die manier

20. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Boney.wat grappig dat je over ons hebt gedroomd. Dat van die watermeloen en volvreten door Nora dat kan ook echt helemaal kloppen!

Beterschap voor alle zieken!

Debora heb je nu weer een paar dagen werk moeten missen? Wat rot zeg dat je nog tot 1 mei moet uitwerken.

Meiske, toch wel heel aardig dat je bij je bejaarde & eenzame buurvrouwtje even op de koffie bent geweest.

Hier is mijn man weer thuis en schoonzusje weer de deur uit.Eindelijk het huis weer voor me alleen HEERLIJK. Hoewel het schoonzusje super lief is en ze echt goed geholpen heeft met alles.

Deel Deze Pagina