Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Wahahaha Boney lekker tekeer gegaan tegen Peter. idd erg irritant als hij zo nonchalant doet over zoiets.

Maja ooh mooi steigerhout. Ik zou voor de loungebank buiten gaan wahaha lente,zomer staat nu voor de deur. Die woonkamer bank zie ik dan wel weer. Wij zelf wachten nog even met een nieuwe bank in de kamer totdat de meiden iets groter zijn.

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik geef je groot gelijk hoor Boney! Hij moet daar niet zo licht over denken. Wel balen dat Tessa precies nu een koortslip heeft. Laat die kleine nog maar even een weekje zitten;)

Ik werd vanochtend wakker van Sofie die me riep. Het was al kwart voor 7,maar ik lag nog diep in slaap en was midden in een droom. Da's niet fijn wakker worden. Heb nu nog steeds knallende hoofdpijn. Net toch maar een paracetamol ingenomen, want het wil nog niet echt zakken.

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    aargh boney ik snap je ergernis! Wel rot dat ze net nu een koortslip heeft. Hopelijk is ze er snel van af

Oeh das niet lekker wakker worden meiske

Uhm ik ben dan wat praktischer ingesteld: als je al wat hebt voor in de tuin zou ik sparen voor een gewone bank. In Nederland maak je daar uiteindelijk het meest gebruik van. Buiten zitten is heerlijk maar met een slechte zomer komt daar soms weinig van. Aan de andere kant merk ik dat we door Finn wel meer in de tuin zijn.
    Wij wachten ook nog even met een nieuwe bank tot de kids wat groter zijn. (en het liefst als de katten er niet meer zijn, die hebben deze ook binnen een week gesloopt toen) Het is eigenlijk echt nodig, maar met alle ongelukjes en spuugincidenten... Of we moeten een leren bank nemen!

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Peter had gewoon niet door dat het heel gevaarlijk is voor baby's. Hij heeft het opgezocht en snapt m'n reactie nu. Misschien reageerde ik ook wat over de top ;) Maar daar kan ik lekker de hormonen de schul van geven.:cool:

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Botje... ik wens je veel succes... de aankomende bevalling ik denk ook morgen volle maan is echt jouw ding.. ik zou gewoon zuurkool gaan eten vanavond....SUCCES!!!

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    boney kan me helemaal voorstellen. OOK echt niet grappig. Ilse mocht esmee eigenlijk ook niet vasthouden de eerste dagen ivm herpes. was niet grappig. Zou echt van die patchs voor peter halen, werkt bij mij super als ik het voel hele nacht erop zet het meestal niet door. (heb er eigenlijk elke maand wel last van) hoop dat tessa wat heeft gekregen en anders zelf zofirax smeren, mag hier van de ha

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dwaasje bedankt. Mmmm, zuurkool morgen. Misschien helemaal niet zo'n gek idee ;)

Ik mag idd zofirax smeren. Zo vaak als mogelijk. Ze likt het er steeds af of ongemerkt aan haar mouw. Het doet ook pijn en het is dus lastig afblijven. Tussendoor nog sudo om het in te drogen. Maar het is echt een hele dikke zeg. Hoop dat ze er snel af is.
    Die compeed pads hebben we ook altijd in huis. Ik ben zelf van de zofirax. M'n vriendin gebruikte die ook altijd, tot de herpes naar binnen ging omdat het er niet uit kon dmv vocht. Haar hele gezicht werd 2x zo dik, rood en warm en zeer pijnlijk. ze heeft kuur na kuur gehad omdat het maar niet over wilde gaan. Voor mij dus geen compeed meer. Het heeft echt weken geduurd bij haar.

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mmmmmm zuurkool, zal ik t oook eten haha

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Wij hebben een lekker relax dagje. Tessa is vrij en dus zitten we net pas in pyjama aan ontbijt met tv aan. Heerlijk!
    Ik wil straks nog even naar de DA en Peter haalt vast wat boodschappen voor het weekend.
    Tessa zit met smaak een boterham en een cracker op te eten met smeerkaas en daar bovenop hagelslag ;) Ieuw....
    Pas had ze al een cracker met jam en gebakken uitjes. Gek kind heb ik.

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whaha, lekkere combinaties Boney! Hier smullen ze altijd van boterhamworst met hagelslag;)
    Verder alles nog rustig in je buik?

De kinderen zijn lekker buiten aan het spelen. Er zijn maar 2 vriendjes spelen nu. Valt dus mee. Straks verwacht ik er nog 3;) Gisteren waren het er 4, waarvan er 1 heel erg stonk naar het zweet (klasgenootje van Stijn die hier voor het eerst kwam spelen) Nadat hij weg was heb ik boven alle ramen en deuren opengezet. Niet te harden was die lucht. En Stijn was het geeneens opgevallen!
    Vanavond is er een kinderdisco. Super! Piet gaat er heen met de kinderen, dus heb ik een avondje helemaal voor mezelf. Ik verwacht ze niet voor 22 uur terug, zalig:)

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Heerlijk meiske een avondje lekker alleen daar moet je van genieten!

Botje nog alles rustig?

Ik heb wachtdienst, vanmorgen werd ik vrij snel opgeroep voor een bevalling maar helaas moesten ze uiteindelijk naar het ziekenhuis dus maar weer naar huis en op wacht. Hoop dat ze straks of morgenvroeg naar huis mogen en ik er weer heen kan was zo op eerste gezicht leuk gezin

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oh heerlijk Meiske! Lekker een avondje voor jezelf:) Vindt Sofie het ook al leuk, kinderdisco?

Boney nog rustig in de pokkel. Ben benieuwd hoor, wanneer je dochter geboren wordt.

Vivi, werkze alvast. Hoop ik voor je;)

Hier alles ok. Jeroen is vrij. Ik heb vanochtend gewerkt.
    Jeroen is vanochtend met Timme naar de kapper geweest, heeft die trol zijn hele kapsel verneukt:(

We gaan zo nog even op pad met zijn viertjes. Op de terugweg nemen we lasagne en warme broodjes met kruidenboter mee van de italiaan. Jammie.

13. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ooh Majaaaaaaaaa :( kapsel verpest?? Gelukkig groeit het snel bij Timme! Ben wel benieuwd fotootje??

Meiske, wat leuk dat al jouw kids al naar de kinderdisco kunnen!

Wij zijn vanochtend effe Barcelona in geweest. We wilden wat slenteren door de haven etc. Helaas was het slecht weer, maar was best wel leuk hoor.

En nu op het werk! Wachtend op babynieuws van Bones!

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oei Maja, dat klinkt niet best. Is het niet een beetje te stylen met gel? Balen hoor! Weet precies hoe je je voelt. Heb het ook een keer gehad met de prachtige haardos van Stijn. Durfde daarna bijna niet meer met hem naar buiten.
    Sofie vindt de kinderdisco erg leuk. Vorig jaar is ze al een keer geweest. Vanavond is het blacklightparty. Ze is er nu al hyper van:D

Slecht weer in Barca? Fijn dat je de zon even deze kant hebt opgestuurd:D

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi!

Alles nog rustig hier.

Doei

16. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ja heel slecht weer wahahaha is iedere paasvakantie hetzelfde!
    Gelukkig mag ik werken!

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heerlijk, slenteren in Barcelona.. Wil ik ook:)
    Werkze SM.

Meiske zit nu heerlijk met een reep chocola en een kop thee voor de buis te genieten van de stilte?

Boney, ga anders gewoon alvast puffen ofzo. Wie weet helpt het.

Timme zijn kapsel is idd verpest. Kon echt wel janken. Moet wel eerlijk zeggen dat ik er inmiddels al een klein beetje aan gewend ben en het met wat gel iets beter krijg. En gewoon maar weer laten groeien, gelukkig groeit het vrij snel. Maar echt, wat een domme doos was dat. Jeroen heeft gezegd dat er een klein stukje vanaf moest maar wel hetzelfde model/kapsel moest blijven. Geen idee dus waarom ze er een totaal ander kapsel van heeft gemaakt:(:x
    Ik ga er in elk geval nooit weer heen.

Ik ga zo maar naar bed denk ik. Jeroen is aan het studeren en ik ben moe. Lekker even lezen in bed ofzo.

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een mazzel dat Timme's haar snel groeit;) Wel een paar foto's maken he! Dat wordt later lachen:D (ik heb ook zo'n foto in mijn album zitten: bloempotmodel met een te korte pony. Helaas was dit kapsel niet mislukt, het werd gewoon altijd zo geknipt;))

Ik zit idd wel op de bank, alleen zonder chocolade. Ben weer aan het lijnen. Er MOET nog 5 kilo af. Ben vandaag begonnen en heb geen trek, maar gewoon honger!
    Straks mag ik de feestgangers nog ophalen. Piet zou bellen als het zover zou zijn. Waarschijnlijk helpt hij nog met opruimen daar, daarna nog even kletsen en wat drinken, dus kan nog wel even duren.

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    En Boney, je hebt nog een paar uur en dan is toch echt de vrijdag voorbij;) Is het nu deze nacht volle maan?

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja, komende nacht volle maan. Maar het zou me verbazen als ik morgen een kind heb. Ik voel van alles, maar dat voel ik al zo lang.

Deel Deze Pagina