Boneyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy het zou echt zomaar kunnen! Dat zou dan precies op de uitgerekende datum zijn???? Bij een tweede kan het zo snel gaan, vooral omdat jouw eerste bevalling ook al zo snel was. Het zou me niks verbazen als je rond een uur of 3 effe een stort bevalling hebt!
Lekker trouwens een avondje voor jezelf. Geniet ervan. Maja, ik zou geloof ik terug gaan naar de kapper. Gelukkig groeit het snel. En je bent met Lune nog maar 1x geweest? Bij Tessa groeit het ook echt niet snel, maar ik merk echt verbetering na het knippen. Om de zoveel weken gaan de puntjes eraf. Het knapt altijd erg op en het lijkt wat voller daarna. Misschien bij Lune het proberen waard? Of gaat ze niet graag? Tessa vind het juist prima. Zit goed stil, vind het leuk zelfs.
Hihi SM, ja, morgen uitgerekende datum. En de VK zei ook al dat het nu nog sneller KAN gaan. Ik ga er niet vanuit, maar houd er wel rekening mee. Lijkt me heerlijk vannacht.
boneyyyyyyyyy. Hier wist/ dacht ik om 00:30 nog niet dat ik om 03:00 een kind in mijn armen zou hebben dus ben benieuwd.
Ik hoop dat je gelijk hebt maja. De koortslip was een voorbode voor de waterpokken Vanmorgen een paar vlekjes en het word snel meer. Ze heeft tot nu toe nergens last van. Ik had vanmorgen al zo'n voorgevoel en ben gelijk spul gaan halen bij de DA. Gelukkig maar want anders zaten we met de pasen. Het is een stuk minder gevaarlijk voor baby's dan een koortslip gelukkig. En voor mij ook niet omdat ik ze als kind ook heb gehad. Het enige zou zijn dat ze misschien niet in het ZH mag komen, maar dat zien we dan wel weer. De koortslip droogt dankzij al m'n gesmeer erg snel en mooi in. Er komt bijna geen vocht meer uit.
Peter heeft trouwens vandaag beschuit en muisjes gekocht. Dan zitten we niet zonder mocht ze komen. En ik heb daar nu zo'n trek in gekregen dat ik thee ga maken en een beschuitje er bij ga eten.
Of lig je nu toch stiekem te bevallen? Zo, de dag is weer bijna voorbij. Vanochtend boodschappen gedaan, jemig wat druk in de winkels.. Vanmiddag met Lune nog het centrum in geweest, paasspulletjes gekocht, ook te druk. Thuis lasagne gemaakt, gegeten en eitjes versierd. Opgeruimd, kids op bed en alvast wat dingetjes gemaakt voor de paasbrunch morgen, doen we hier met familie. Ik heb van die stukjes wrap gemaakt. Een met zalm en roomkaas, een met kip en roomkaas en een met boursin en sla. Morgen maak ik een fruitsalade en klop slagroom erbij voor de liefhebbers en ik kook eitjes. Verder eten we scones, sandwiches, suikerbrood en paasbrood. En natuurlijk paaseitjes. Morgen ook eieren zoeken in de tuin, leuk. Ik ga vroeg op bed. De nachten hier zijn om te huilen.
Boney ligt toch niet te bevallen dus En jemig, krijgt Tessa gewoon NU de waterpokken.. wat een timing Heb je wel genoeg paracetamol in huis Bones? Lune had de eerste dag/twee dagen ook geen last maar daarna ineens wel wat meer, niet heel erg. En havermoutbadje werkte ook goed. Voor de jeuk 's nachts waterpokkenschuim. Beterschap, hoop dat ze er niet teveel last van gaat krijgen (viel bij Lune dus heel erg mee).
Nog even hier op reageren trouwens.. las het net pas. Ik knip de puntjes van Lune haar haar altijd zelf. Het is zo dun en in 1 lijn dat dat makkelijk kan. Ik zit er nu over na te denken om haar toch weer een pony te knippen. Het is nu op de lengte met de rest van haar haar en het kan net achter haar oor maar het ziet er een beetje sjompie uit. En ze wil geen speldje of staartje in, ze komt altijd weer thuis van school zonder iets in haar haar en een slordig kapsel. Ben ook niet dol op een pony maar dit is ook niks. Wederom, tips?
En een bandana of haarband? En ja, wat een timing. Ze kwam net haar bed al weer uit omdat ze jeuk heeft. Ben zo blij dat ik vanmorgen zo slim was om spul te halen. Al wist ik helemaal niet zeker of het pokken waren. Vanmorgen een stuk of 5 en nu al ruim 30. Heb van die verkoelende zalf gehaald en zemelen. Beschuit met muisjes was lekker
Pffffff Boney heeft Tessa dan un waterpokken??? Hoelang is dat dan gevaarlijk voor nieuwe beeb? Maja,ooh ik vind een pony meestal wel leuk staan juist bij dat dunne en stijle haar!Kan hier niet want ze hebben beide een soort van krullen Ik vind het dus mooier en verzorgder uitzien mooi bijgeknipt en met pony als er voor de rest geen clipjes in blijven.
Een schuine pony kan toch ook? Sm, de 1e maanden hebben baby's nog antistoffen van hun moeder. Als ze het al krijgen is het vaak een milde vorm. Het is iig niet gevaarlijk zoals een koortslip. Ik maak me er dan ook niet druk om. Dan heeft ze het maar gehad. Ik hoop voor haar dat ze er niet teveel last vsnu krijgt. Tessa is nu besmettelijk tot alle blaasjes zijn ingedroogd. Zo'n 10 dagen.
Sjonge Boney, koortslip en waterpokken. Wat zielig voor haar! Fijn dat je de benodigde verzachtende spullen in huis hebt! Hier hebben Kas en Sofie ze tegelijk gehad. Ze waren er echt ziek van en hebben echt een paar dagen voor pampus op de bank gelegen. Ze hadden er ook koorts bij. Kas werd 's nachts gillend wakker van de jeuk. Nu is het wel een echte vent (aansteller dus), maar dat gaat echt door merg en been. Hopelijk valt het bij Tessa mee! Maja, ik vind een pony ook minder, maar als ze echt niks in haar haar laat zitten staat het toch verzorgder dan een warrig kapsel alles op een lengte.
Ze ligt nu met een bloot bovenlijf te slapen. Heeft ze zelf uitgetrokken. Gossie... En ik zag duidelijk nog meer blaasjes erbij. Ik lig in bed en ga een poging tot slapen doen.
Goedemorgen, Baby nog in buik! Tessa heeft veel jeuk. Vannacht veel gesmeerd. Uiteindelijk is ze bij ons komen liggen. Verder gelukkig gewoon zichzelf. Merk niks anders aan haar. Fijn paasweekeinde allemaal.
fijne Pasen allemaal! Aaa arme Tessa! hopelijk is ze snel van de jeuk af. Finn heeft toen geen kik gegeven, vond ik zo raar haha
Fijne pasen iedereen! Arme Tessa dat ze zo´n jeuk heeft. Ik hoop dat ze er snel weer van af is. Hier hebben ze nog geen waterpokken gehad. Ik zou het liefste de waterpokken inplannen. Ik wil natuurlijk niet dat ze die net krijgen als we een vakantie geboekt hebben, want ik dacht gelezen te hebben dat je dan niet mag zwemmen en beter de zon kan vermijden?!
Waterpokken....hier ook nog niet.We zullen wel zien wanneer ze komen.Vanaf een jaar geldt hoe jonger,des te beter....maar ja,je kunt ze niet bestellen.Ben zelfs toen Tess 2 was extra bij een vriendin op bezoek gegaan.Haar zoontje had ze toen,maar Tess kreeg ze niet. Hopelijk wordt de jeuk snel beter....arme Tessa.Maar gelukkig is dit niet zo erg voor de beeb....dus Bones,toe maar. Wat jammer Maja....domme kapster.Lastig dat Lune geen elastiekjes e.d. wil.Pony kan wel leuk zijn,maar dan moet je het wel goed bijhouden,anders lijkt het ook snel slonzig. Tess heeft het gips er al af.Kwamen er vrijdag achter dat ze een ontstoken wond eronder had zitten (drukwond).Dus nu 3 keer per dag in een sodabadje.Linn is niet in haar hummetje,zal wel een sprongetje zijn.Is alleen maar blij bij papa of mama in de armen.Ligt nu even te pitten en dan straks naar mijn ouders.Bleh,niks aan....die verplichte bezoekjes....