Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo zielig die jeuk! Hopelijk heeft ze er snel minder last van!

Heeft Tess last van haar wond? Sneu hoor!
    Succes met het familiebezoek;)

Ik kwam er gisteravond achter dat we vanmiddag naar de verjaardag van een zwager moeten. Blegh, ook al geen zin in.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi,

Tess een wondje onder haar gips. En dan nog ontstoken ook. Hè bah. Het gips mag er nu wel afblijven?

Meiske succes dan maar vanmiddag.

Wij hebben nog niks gedaan vandaag. Vanmorgen even bij m'n schoonouders op de koffie. Daarna thuis eten en ik ben lekker boven in bed gaan liggen. Peter en Tessa scharrelden in de tuin. Ik heb echt diep geslapen zeg. Niet gek natuurlijk na zo'n nacht.
    De pokken lijken zich niet meer te vermeerderen. Weet niet hoelang zoiets doorgaat. Maar ze zitten nu voornamelijk op haar rug. Een paar op haar borst. Ik heb ze vandaag ook nog niet over jeuk gehoord.

Hier dus nog steeds BIB, maar dat snapten jullie al.

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Boney, de eerste 3 dagen komen met name de pokjes opzetten, daarna is het ergste leed geleden.
    Fijn dat ze er niet heel veel last van heeft. Dan komt dat ook niet meer denk ik. Lune heeft wel tot een paar weken na de waterpokken lopen kwakkelen met haar gezondheid. De huisarts zei dat dat kwam omdat ze zo weinig last van de waterpokken had gehad. Maar ze had ook niet heel veel pokken hoor, ik denk in totaal een stuk of 25.
    Zou fijn zijn als de pokjes al wat indrogen als de beeb geboren wordt.

Idd jammer dat je waterpokken niet op bestelling kan krijgen he SM;) Hier kregen de kinderen ze toen ik net bij deze baan werkte. Kon direct vrije dagen opnemen;)

Gussie, arme Tess gewoon een wond onder het verband.. Heeft ze niet eens aangegeven dat ze pijn had? Wel een bikkel hoor.
    Sprongetje bij Linn kan natuurlijk goed. Hier net eentje van Timme achter de rug. Sterkte met je familiebezoekje..

Meiske ook sterkte met je familiebezoek. Heb je dus elk jaar met pasen?

Hier is de familie net weg. Was geslaagd. Eten was allemaal lekker en het was gezellig. De kindjes waren hartstikke lief en hebben eieren gezocht in de tuin. En binnen. Hilarisch. Lune ging op een gegeven moment eieren verstoppen en stopte ze bij iedereen in de trui. Kon mijn vader in het decolleté van mijn oma gaan zoeken:D

Zal straks de lasagne van gister opwarmen. Gatver, ben helemaal beroerd van de chocolade eitjes, scones, suikerbrood en paasbrood..

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat Tessa niet zoveel pokjes heeft.

Klinkt als een gezellige middag Maja! Wij gaan morgen eitjes verstoppen en zoeken. Is er vandaag niet van gekomen.
    De verjaardag was best gezellig. We zijn om drie uur gegaan en waren om acht uur terug. Gelijk meegegeten. We hebben dit niet elk jaar met pasen. Mijn zwager is aankomende donderdag jarig, maar heeft het dus vandaag al gevierd.

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dit waren de pokken bij Kas op zijn rug. Sofie had ze overal en dus ook in haar gezichtje.

6. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Meiske,ooh wat een zielig koppie van Sofie!

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ach, dat koppie... Nee, zo erg is het gelukkig niet. Vannacht heb ik ze ook niet gehoord.

Geen weeen hier.

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Agossie....Sofie trekt echt een zielig bekkie.
    Ook nog eens een verjaardag Meiske....pffff.

Heerlijk even bijgetankt Bones.Wederom:kom maar beebje,mama is uitgerust.

Maja...iew ben een beelddenker....zie dat gegraai voor me...ha ha ha.

Tess geeft bijna nooit pijn aan.Alleen vrijdag pas,toen de wond al ontstoken was.Maar de wond heeft er al dagen gezeten.Ze heeft er nu geen last meer van,alleen vrijdag deed het pijn.Nog 3 keer sodabadje en dan kijkt de chirurg morgen of het goed is.
    Gisteren was wel gezellig.Linn sliep voorbeeldig en Tess had de grootste lol met haar nichtje en dan vind ik het al snel leuk.
    Vandaag een lekkere hangdag....tis toch baggerweer!

Fijne 2e paasdag!!!!

9. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Boney alles nog rustig dus? Misschien wacht beebje even totdat de pokken voorbei zijn :)

Hier op het werk. Ze hebben een hele tafel uitgestald met paaseitjes en paashaasjes, denk niet dat ik er af kan blijven.

10. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Voorbei is natuurlijk met lange ij ;)
    Ben op het werk dan verDuitst mijn Nederlands.

11. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Suus,wat een bikkel die Tess! Is wel lastig zeg als ze nooit pijn aangeeft. Maar beter dat dan zo´n zeur die om elke scheet moord en brand uitschreeuwt

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nog geen Boneybeeb. Ik had wel 2e paasdag gezegd he, je hebt nog een paar uur;)

Suus, fijn dat gister geslaagd was. En vandaag lekker relaxen, heerlijk!

SM, hihi verduitste nederlands. Ingewikkeld, al die talen. Vind het sowieso knap dat je zo goed in het nl typt met je spaans, duits en nl.

En wie is er weer ziek?;) Juist, ik.
    Vannacht koorts gehad, misselijk, diarree, hoofdpijn, keelpijn.
    Ik ga morgen de huisarts bellen. Ik ben vaker ziek dan de kinderen, lijkt mij niet normaal. Het is nu zelfs zo dat ik allemaal enge dingen in mijn hoofd ga halen. Straks heb ik kanker ofzo en merk ik er nog niks van behalve dat mijn weerstand volledig weg is. Ik heb ook al tegen Jeroen gezegd dat ik ontslag neem. Je kan bij deze baan nou eenmaal niet vaak afwezig zijn. Ik loop nu ook constant achter de feiten aan, krijg mijn werk niet op tijd af en raak er mega gestrest door. Dat is natuurlijk ook niet bevorderlijk voor je weerstand maar dit trek ik gewoon niet.
    Bah, kan wel janken.

13. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja, beterschap en knuffel!!
    Ik denk inderdaad dat ontslag nu het beste is, is toch geen doen zo. Misschien over een paar jaartjes weer als de kinderen wat groter zijn en jij weer uitgerust, fit en meer weerstand hebt?
    Moet je wel meteen andere bezigheden gaan zoeken anders verveel jij je straks thuis weer ;)

14. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ja ik doe mijn best om mijn Nederlands op peil te houden. Is nu wel makkelijker met de kids. Eerst sprak ik nauwelijks meer Nederlands nu natuurlijk weer dagelijks en de hele dag door :)

Effe ego;
    Ik heb echt een enorme vooruitgang gezien afgelopen week bij Sara qua taal. Nederlands was al goed (misschien iets minder als jullie 4- jarige) Maar deze week is ze echt helemaal los gegaan
    wat betreft Spaans. Ze sprak het wel en begreep ook alles maar echt vloeiend sprak ze het nog niet. En nu ineens is ze helemaal los gegaan. Ze antwoordt, maakt grapjes, met haar zusje ook Spaans.
    Ook vervoegd ze de werkwoorden goed ik-vorm, jij-vorm, wij-vorm en gewone complete (wel nog eenvoudige) zinnen. Ik ben zooooooooo trots, soms heb ik dat gewoon effe nodig dat ik ook echt resultaat zie. Ik wist gewoon echt niet dat ze dat kon, ik denk dat ze het al die tijd verborgen heeft gehouden en ze pas ´los´ durfde te gaan nu ze het goed spreekt, gekkie ;)

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Idd SM, wel iets anders zoeken dan ipv helemaal thuiszitten.
    Ik heb inmiddels ook weer 2 sollicitatiebrieven de deur uit gedaan. Eentje voor 16u en eentje voor 8u. Beide leuke functies, maar een stuk minder zwaar en dus veel minder uren, lijkt mij beter te doen voor nu. Het liefst neem ik morgen ontslag. Waar ik alleen bang voor ben is dat ik dan helemaal niet ergens anders aan het werk kom, helemaal niet omdat er nu bijna niks anders is. Vanuit een baan kom je toch makkelijker ergens anders aan de slag.
    Pffff.. ik weet het allemaal niet. Weet wel dat dit niet leuk is zo. Nouja, ook eerst maar es een bezoekje aan de huisarts. Ook even bloed laten prikken enzo. Heb misschien ook wel ijzer tekort ofzo. Heb al een poosje hartkloppingen en ben regelmatig heel duizelig en kortademig.

SM, en terecht dat he trots bent! Is toch ook superknap! Kan heel goed dat ze gewoon gewacht heeft tot ze zelf genoeg vertrouwen had dat ze het kon. Leuk hoor, geniet maar van je kletstante:)

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nog geen boneybeeb?

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    het is wel stil! Wie weet, wie weet! hoop het het voor Boney

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Het is nu wel heel verdacht stil rondom Bones.... Zou het..?

Ik ga zo de huisarts bellen, hoop dat ik vanochtend nog terecht kan en bloed kan laten prikken. Ik weet nog niet hoe ik het doe met mijn werk vandaag, eerst kijken of ik bij de ha terecht kan.
    Voel me zo kut. Heb constant hartkloppingen, ben duizelig en kortademig. Ik heb zelf al verschillende diagnoses gesteld met behulp van internet: Hyperventilatie, overspannen/burn out/stress, bloedarmoede of schildklierproblemen.
    Ik durf zo in elk geval niet te werken, durf er niet eens naar toe te rijden. Het geeft me alleen wel nog meer stress dat ik niet kan werken. Had juist om half 8 al willen beginnen omdat ik het zo druk heb. Loslaten, loslaten, loslaten!

19. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Maja oooh ik wist niet dat het zo erg was! Dit kan echt niet!
    Je moet je idd ziekmelden! Klinkt eigenlijk wel als een burnout!
    Sterkte!

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nouja, ik weet ook niet of het zo erg is maar die hartkloppingen enzo zijn gewoon eng. Ik had er al een paar weken last van, in lichte mate. Af en toe als ik voor de tv zat ofzo begon het ineens maar zakte ook wel weer af. Nu, de laatste dagen wordt het erger en voel ik het bijna constant.
    Maar ik krijg die fucking huisarts niet te pakken, pfffff.

Deel Deze Pagina